Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 456
  • 15 554

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Rauman Lukon päävalmentajana laittaisin kyllä sääleihin aloittavaksi maalivahdiksi Lassin. Ei se huonompi voi olla kuin Zagi.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Abt koomailee ja Zagi kyykkii. Tosin ei tämä mitään muuta.
Lukolla ei ole ollut minkään näköistä joukkuepeliä tänään eikä eilen. Jokainen puskee yksinään vuorotellen.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nää on näitä kun mikään ei vaan ota onnistuakseen. Olisin mielelläni väärässä, mutta väsyneeltä tuntuu porukka nyt. Vaikea paikka jos näin on, kun iso osa on kahteen kertaan koronan muiluttamia ja sitten hypätään askiin pelaamaan sen 3-4 peliä viikko...

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Ehkä Lehtistä ei haluttu laittaa tähän oletettavasti pahaan peliin, mutta päässee aloittamaan säälit.
Ei varmasti aloita. Se on jo nähty ettei Lassia peluuteta ellei Zagi itse halua maalilta pois, kuten luultavasti eilen itse näin teki. En tiedä mutta sellainen olo tuli, koska vaihtui erätauolla vasta.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Minä todellakin toivon, että Lehtinen aloittaa säälit. Jos tiputaan niin tiputaan, mutta olisi muuten aika jumalaton tarina, jos Lehtisen kantamana noustaan vielä esim. mitalipeleihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy