FRiska vetämään saatana
Samaa itse katsoin ja odotan myöskin paskamyrskyä.Liedes tuuletti. Odotetaan paskamyrskyä.
Muistissa on..Lämäri ja kertaalleen kaatui perseelleen, eikä veto lähtenyt. Yleisö ja Lukon vaihtoaitio nauroivat.
parempi kuin 0/6. Sitten ku saadaan jätkiä takas niin varmasti pelikin paranee, kunhan saadaan karstat pois reisistä.1/6. Heikko saldo, muttei voi valittaakaan.
Jokereita vastaan vieraissa oli tämänkaltainen tilanne joskus.Lämäri ja kertaalleen kaatui perseelleen, eikä veto lähtenyt. Yleisö ja Lukon vaihtoaitio nauroivat.
Joo en minä sitä meinaa. Kuten totesin, niin ei voi valittaa. Esitykset olivat sinänsä hyviä ja täydellä rosterilla tulee voittoja.parempi kuin 0/6. Sitten ku saadaan jätkiä takas niin varmasti pelikin paranee, kunhan saadaan karstat pois reisistä.
Samaa mieltä.Entiedä mutta en välttämättä itse pistäisi Tammelaa vetämään pilkkua? Mielessäni kirosin ennen jo kon mies lähti liikkeelle. Ei voi mitään.
Sitä en sano että olisiko joku muu varmasti pistänyt laatan maaliin mutta onhan siellä Gregoirea, Hagaa, Nymania yms...Samaa mieltä.
En ymmärrä miksi.
Yhden vaihdoin pelasivat silti liikaa.Lukko pelasi tänään pääasiassa 3 ketjulla. Säkkinen - Markkula - Pietilä ei minusta montaa vaihtoa pelannut, tilastoista en vielä nähnyt peliaikoja.
Piipponen - Saarijärvi katsoivat tänään molemmat KooKoo:n pussit aitiopaikalta. Ei aivan paras peli ykkösparilta minusta tänään. Saarijärvi toki oli hyökkäyspäässä vaarallinen ja Piipponen näytti kovuutta. Piipposella varsinkin jalka oli aika raskas.