Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 784 362
  • 15 554

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Pakko nostaa hattua KooKoolle siitä, että siellä on (omaan makuun) aika hyvä DJ.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mun mielestä joskus siitä on ollut puhetta, että jos veskari on kuitenkin alueella, niin torjuntaliikettä ei voi estää. Ehkä tuota estämistä ei sitten katsottu niin pahaksi. Pitäisi varmaan lukea taas noita sääntöjä, kun nekin vaihtuu koko ajan
Eikös ollut että maalivahtia ei saa myöskään estää palaamasta alueelle yms? Ja oliko tuossa maila maalivahdin alueella? Kun eikös se ole jo todettu että maalivahdin alue on kolmiulotteinen.

Sanotaan että itse en olisi pitänyt vääränä jos tuo olisi hylätty, mutta ei tämäkään nyt oikeusmurha ollut
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös ollut että maalivahtia ei saa myöskään estää palaamasta alueelle yms? Ja oliko tuossa maila maalivahdin alueella? Kun eikös se ole jo todettu että maalivahdin alue on kolmiulotteinen.

Sanotaan että itse en olisi pitänyt vääränä jos tuo olisi hylätty, mutta ei tämäkään nyt oikeusmurha ollut

Muistelisin myös näin. Haluaisin kyllä kuulla Rönnin mielipiteen tuosta. Varmaan hyvä esimerkkivideo tuosta voi tullakin oli lopputulema mikä hyvänsä. Itse ainakin ymmärrän veskarin vitutuksen tuossa.

Haga hommaa ylivoimaakin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
KooKoon kunniaksi sanottava että siellä ei kauheasti makoilla. Eilen Kalpakin oli hyvin epäkalpamainen, mutta kyllä siltikin sitä sukeltua ja makoilua esiintyi
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka Svanenbergsilla välillä vähän on epävarmaa, niin mun mielestä kädet vaikuttaa hyviltä ja liike. Varmaan pelituntumaa tarvitsee. Milloin viimeksi pelannut? Voi olla jopa oikeasti vahvistus keväälle.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyman koitti kalastaa 5 vs 3 ylivoimaa, kun ei käsi noussut, niin heti ylös ja maalia tekemään. Hyvää ylivoimaa Lukolta nyt, Saarijärvi pääsi hyvältä paikalta laukomaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kyllä Hagaa pitää saada mukaan ylivoimiin enemmän.
Täysin eri tason pelintekemistä kuin Mattilalla esim.
Ainakin kunnon mahdollisuus.
Taitoa löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös