Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 784 371
  • 15 554

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tammela osui tuolla korkealla mailalla kiekkoon, eikö vain? Tulkitsikohan tuomarit nyt väärin linjurin näytteet?
 
Mikä sua oikein riepoo? Ihan kuin sä oikein toivoisit, että Janis epäonnistuu. Jätkällä alko just toinen peli ja sä haluat vaan joka kommentissa lyttää kaverin. On siinäkin firman mies.
Oisin toivonut toisen tason "vahvistusta".
Janis Svanenbergs ei ole vahvistus. Puolestani saa yllättää positiivisesti, mutta kun niin moni puolustelee lähtökohtaisesti paskaa hankintaa, niin on hyvä nostaa realiteetit esille.
Vai pitääkö vaan kaikkea kannattaa ilman mitään kyseenalaistusta.
Oon ollut Lukon puolella 80-luvun alkuhetkistä. Ei mun motivaatiota tarvitse epäillä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oisin toivonut toisen tason "vahvistusta".
Janis Svanenbergs ei ole vahvistus. Puolestani saa yllättää positiivisesti, mutta kun niin moni puolustelee lähtökohtaisesti paskaa hankintaa, niin on hyvä nostaa realiteetit esille.
Vai pitääkö vaan kaikkea kannattaa ilman mitään kyseenalaistusta.
Oon ollut Lukon puolella 80-luvun alkuhetkistä. Ei mun motivaatiota tarvitse epäillä.

Ihan älyttömän raskasta settiä. Onks Janis pannu sun vaimoa vai mikä ihme sua riepoo? Jätkä on pelannut alle kaks peliä ja vituttaa historiansa takia jo. Pitäskö kaikkien pelaajien tulla New York Rangersista tai Pietarin SKA:sta?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Päivärinta on kyllä aivan liian heppoinen poika vielä fyysisesti.
Usein tilanteet tai mahdolliset tilanteet jäävät saamatta, kun hänet vaan siirretään syrjään.
 
Ihan älyttömän raskasta settiä. Onks Janis pannu sun vaimoa vai mikä ihme sua riepoo? Jätkä on pelannut alle kaks peliä ja vituttaa historiansa takia jo. Pitäskö kaikkien pelaajien tulla New York Rangersista tai Pietarin SKA:sta?
Edustetaan Janiksen kanssa hieman eri ikäkausia. Toivottavasti ei, hänen kannaltaan.
Pitäisi olla potentiaalia, jonka voi osoittaa jossain vaiheessa uraa. Pahoittelen kovasti, mutta minä en sellaista hänessä näe. Miksi se sinua niin risoo? Kai täällä jokainen saa nähdä asiat ihan miten itse haluaa? Tämä on Lukko-teemainen keskusteltufooruni. Käsittääkseni keskustelussa on ok olla eri mieltä?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Edustetaan Janiksen kanssa hieman eri ikäkausia. Toivottavasti ei, hänen kannaltaan.
Pitäisi olla potentiaalia, jonka voi osoittaa jossain vaiheessa uraa. Pahoittelen kovasti, mutta minä en sellaista hänessä näe. Miksi se sinua niin risoo? Kai täällä jokainen saa nähdä asiat ihan miten itse haluaa? Tämä on Lukko-teemainen keskusteltufooruni. Käsittääkseni keskustelussa on ok olla eri mieltä?

Mä oon sitä mieltä et oot raskas. Kai saan olla sitä mieltä?
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oisin toivonut toisen tason "vahvistusta".
Janis Svanenbergs ei ole vahvistus. Puolestani saa yllättää positiivisesti, mutta kun niin moni puolustelee lähtökohtaisesti paskaa hankintaa, niin on hyvä nostaa realiteetit esille.
Vai pitääkö vaan kaikkea kannattaa ilman mitään kyseenalaistusta.
Oon ollut Lukon puolella 80-luvun alkuhetkistä. Ei mun motivaatiota tarvitse epäillä.

Eiköhän sun mielipide ole tullut selville, niin voit lopettaa sen inttämisen ja Janiksen dissaamisen joka ketjussa
 
Mä oon sitä mieltä et oot raskas. Kai saan olla sitä mieltä?
Saanko olla susta samaa mieltä?
Mutta veikkaan, että loput keskustelijoista ei halua tietää meidän väleistä, raskaista tai kevyistä sen enempää.
Katsotaan peliä hetki. Jatketaan sitten jos on vielä energiaa. Mulla ei nyt ole enempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös