Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 180
  • 15 554

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kuntopuntaria kun katsoo 10 pelin otannalla, niin huomaa että vaikeaa on nousu kuuden nippuun. Vaikka on hyvin mennyt, vaatii se edelleen voittoja paljon tappiota enemmän.

Jukurit, Kärpät ja TPS ovat ne joukkueet tosiaan, joita vastaan on keskinäiset voitettava. Siten se neljäs paikka on mahdollinen. Vaatii toki muitakin voittoja paljon.

Ja vaikka korona pudottaisi pelejä pois runkosarjasta ja mentäisiin p/o laskukaavaan, siltikin matka kuuden nippuun vaatii voittoja.

Heikosti menneen ensimmäisen kolmen kuukauden takia, nyt on "velan maksun aika". Siinä mielessä näyttää hyvältä, että peli on parantunut ja mahdollisuuksia on.
Juurikin näin, tänään taas 6 pisteen peli joka olisi voitettava kun sarjasijoitusta halutaan parantaa.

Tosiaankin 10 pisteen kiinni ottaminen vaatii paljon voittoja ja varsinkin niissä keskinäisissä on voitto otettava. Lukon edessä olevat kun nappaa pisteitä nykyisen piste ka mukaan on Lukon nykyvireen jatkuttava pitkään jotta top 4 sijoituksia kolkutellaan.

Tänään voittoputkelle jatkoa niin usko kasvaa entisestään. Tänään 3 pisteen voitto ja pelsut häviää niin noustaan sarjassa sijalle 7.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä on taas joku suorittanut JA:n ennakossa.

Kärpät on juuri nyt hyvä testi voittoputken alulle saaneelle Lukolle. Oululaisryhmä on ollut Lukolle hankala vastus tällä kaudella, sillä se on pystynyt voittamaan molemmat ottelunsa raumalaisia vastaan.

Mitä vittua? Pisteet Lukolle 5-1, eikä Lukolla mun mielestä noissa peleissä ole isoa hätää ollut. Raumalla tosin sulaminen 4-1 johdosta, mutta senkin Lukko töpeksi kyllä ihan itse.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

Kärpät on juuri nyt hyvä testi voittoputken alulle saaneelle Lukolle. Oululaisryhmä on ollut Lukolle hankala vastus tällä kaudella, sillä se on pystynyt voittamaan molemmat ottelunsa raumalaisia vastaan.

Mitä vittua? Pisteet Lukolle 5-1, eikä Lukolla mun mielestä noissa peleissä ole isoa hätää ollut. Raumalla tosin sulaminen 4-1 johdosta, mutta senkin Lukko töpeksi kyllä ihan itse.
"voittoputken alulle saaneelle Lukolle"...

Kirjoittajalla on myös mielenkiintoinen käsitys voittoputkista, mutta jos tämä on vain alkua niin ;) ;) ;) ;) ;)

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kirjoittajana varmaan ollut PartaVege! (Heh)

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Voi kysyä kyllä Jatkoajan ennakon tekijältä "meniks tää nyt oikeesti putkeen?" . Lukko tosiaan voittanut aikaisemmat kauden kohtaamiset, vaikka ennakko ihan muuta väittääkin.

Uskoisin, että erittäin laadukas kiekkoilta tulossa, jos vaan Lukko jatkaa edellisten otteluiden kaltaista suorittamista.

Pattero

Jäsen
Voi kysyä kyllä Jatkoajan ennakon tekijältä "meniks tää nyt oikeesti putkeen?" . Lukko tosiaan voittanut aikaisemmat kauden kohtaamiset, vaikka ennakko ihan muuta väittääkin.

Uskoisin, että erittäin laadukas kiekkoilta tulossa, jos vaan Lukko jatkaa edellisten otteluiden kaltaista suorittamista.
Huh, voi onneksi sanoa etten itse tätä kirjoittanut tai oikonut. Homma kuitenkin korjattu. Uskoisin, että hyvä matsi tulossa, kunhan muistetaan se oma pelaaminen ja paikoista kun vielä isketään sisään.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samoilla mennään kun eilen, Zagidulinkin jatkaa. Hiukan alkaa kyllä epäilyttää onko Lassilla jotain pientä kremppaa.

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Samoilla mennään kun eilen, Zagidulinkin jatkaa. Hiukan alkaa kyllä epäilyttää onko Lassilla jotain pientä kremppaa.
Tai sitten soppari tehtynä muualle ensi kaudesta ja nyt mitataan sitä onko Zagidulinista ensi kaudellakin maalivahtia.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Uskallan täysin 100% varmuudella sanoa, että Zagidulinille peluutetaan nyt 10 peliä täyteen, että miehen tilastot voi vihdoinkin nähdä Teksti-TV:stä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy