Kyllähän ipalla oli enemmän maalipaikkoja. Me ei oikein päästy tonteille vaikka kiekkoa pidettiinkin.Maalipaikka sun vai mun määritelmän mukaan? Lauottiin enemmän, oltiin enemmän hyökkäysalueella, pidettiin enemmän kiekkoa ja Ilveksen veskalla enemmän torjuntoja. Poimi sieltä sitten maalipaikat.
No minun mielestäni Ilveksellä oli laadukkaammat tontit maalintekoon, mutta kuten totesin niin Zagi oli vahvassa vedossa.Maalipaikka sun vai mun määritelmän mukaan? Lauottiin enemmän, oltiin enemmän hyökkäysalueella, pidettiin enemmän kiekkoa ja Ilveksen veskalla enemmän torjuntoja. Poimi sieltä sitten maalipaikat.
Vähän samaa on kuin aiemmin syksyllä.Mistä noita jatkuvia kiekonmenetyksiä tulee tänään. Ihan ilmaiseksi lahjoitetaan irtopaloja omissa.
Minun Lukkooni kelpaisi vaikka heti.Saarela tykkää tuuletella entistä ja kasvattajaseuraansa vastaan. Toivottavasti ei koskaan oteta takaisin Raumalle.
Itse toivon, että ois jo soppari Kallen kassaholvissa. 2-3 vuoden pahvi. Kova oma poika kotiin.Saarela tykkää tuuletella entistä ja kasvattajaseuraansa vastaan. Toivottavasti ei koskaan oteta takaisin Raumalle.
Jo on taas ihmeelliset itkun aiheet.Saarela tykkää tuuletella entistä ja kasvattajaseuraansa vastaan. Toivottavasti ei koskaan oteta takaisin Raumalle.