Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 390
  • 15 554

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maalipaikka sun vai mun määritelmän mukaan? Lauottiin enemmän, oltiin enemmän hyökkäysalueella, pidettiin enemmän kiekkoa ja Ilveksen veskalla enemmän torjuntoja. Poimi sieltä sitten maalipaikat.
Kyllähän ipalla oli enemmän maalipaikkoja. Me ei oikein päästy tonteille vaikka kiekkoa pidettiinkin.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zagin mahtava hanskatorjunta, vetokin tuli läheltä. Joku vielä ihmetteli, miksi Zagi pelaa. Tämän pelin perusteella Lassi saa avata luukkua loppukauden.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Maalipaikka sun vai mun määritelmän mukaan? Lauottiin enemmän, oltiin enemmän hyökkäysalueella, pidettiin enemmän kiekkoa ja Ilveksen veskalla enemmän torjuntoja. Poimi sieltä sitten maalipaikat.
No minun mielestäni Ilveksellä oli laadukkaammat tontit maalintekoon, mutta kuten totesin niin Zagi oli vahvassa vedossa.

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ollaan kyllä oltu toinen erä ihan järkyttävässä mankelissa.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Hyvä eka erä on taas pelkkä muisto. Saarelan kloppi alisti koko Lukon kentällistä ja Ilves on painanut koko toisen erä alun kovaa. Lukko ei saa edes hippaa tällä hetkellä.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs HPK
  • 1.38
  • 6.20
  • 7.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy