Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 787 255
  • 15 554

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä että saatiin heti kuitattua, niin ei ala liikaa puristamaan.

Katsomossa kyllä hämmentävän tyhjää.

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Katsomot aivan tyhjät, maanantai taitaa olla huonoin pelipäivä.
Maanantai ja joulu neljän päivän päästä on yhdistelmä joka saa monet jättämään pelin väliin. Mahdollisuus korona altistumiseen varmasti yksi syy ja monella varmasti jo joulukiireet painavat päälle ettei edes ehdi peliin vaikka halua olisikin.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä anto Repo vähän kovuuttakin maalin edustalla. Onko tänään taas luvassa Sebastian dominoi päivä?

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Tää peli pitää nyt tappaa nopeasti kun Jyp antaa siihen mahdollisuuden tässä alussa. Jos paikoista ei nyt tehdä edes tyydyttävällä prosentilla, niin jengi turhautuu ja alkaa livetä pelisuunnitelmasta.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Valtra on kyllä puolustuspäässä hämmentävän huono, aivan perus merkkauspeli ontuu ja esim Repo heitti maalin edestä junnupakin helposti katolleen.

Hyökkäyspäähän JYP:lla tuntuu olevan ihan taitavia ja liikkuvia pelimiehiä.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jyp luistelee kyllä varsinkin hyökkäysalueella hyvin.

Joo ei tässä mun mielestä voi puhua, että vastustaja olisi täysi heittopussi. Hyvin JYP on aloittanut, mutta mielestäni Lukoltakin hyvää peliä. Monien pelaajien tasonnosto alkaa olla aika pysyvää.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Haga törppää yhdellä kädellä JYPin junnun kumoon ja Repo taas aivan yksin maalin edessä. JYPin sijoittuminen omalla alueella aivan hirveää - tuskin olen ikinä nähnyt Liigassa tuollaista.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo ei tässä mun mielestä voi puhua, että vastustaja olisi täysi heittopussi. Hyvin JYP on aloittanut, mutta mielestäni Lukoltakin hyvää peliä. Monien pelaajien tasonnosto alkaa olla aika pysyvää.

Puolustuspäässä Valtra on kyllä hämmentävän huono. Pakit eivät pärjää yhtään kamppailuissa ja merkkauspeli hirveää. Kuin junnusarjan pelistä, ammattilaissarjassa harvoin tuollaista näkee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy