Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

• 786 971
  • 15 554

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuka odotti Abtista kiekollista pakkia???

"Me saamme jykeväraamisen pelaajan, joka liikkuu tosi hyvin, nopeasti ja sulavasti kokoisekseen. Abt on kahden suunnan puolustaja, joka puolustaa tiiviisti ja tiukasti ja on aina valmis puolustamaan joukkuetovereitaan. Saimme oikein hyvät arviot hänen luonteestaan ja vaikuttaa kaikin puolin erinomaisena joukkuepelaajalta ja hyvältä jätkältä, joka laittaa aina joukkueen edun ensimmäiseksi. Hienoa saada Matthew Raumalle, Sahlstedt sanoo.

- Abt omaa hyvät kiekolliset taidot: ykkössyöttö lähtee napakasti ja hän käsittelee kiekkoa isoksi mieheksi pehmeästi. Aika näyttää, kuinka isoa roolia pystyy kiekollisessa pelissä ottamaan mutta edellytykset sille on. Se, että pelaaja ei ole AHL:ssä ylivoimapelaaja ja sitä kautta jää pienemmille tehoille, ei kerro vielä mitään. Eihän Vili Saarijärvikään paljoa päässyt AHL:ssä ylivoimaa pelaamaan. Meillä on Isot odotukset tästä pelaajasta."

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kuka odotti Abtista kiekollista pakkia???

Niimpä juuri. Ei Klokia puhtaana kiekollisena pakkina myöskään ajateltu (tai en itse ainakaan) vaan ennemmin peruspakkina joka pystyy avaamaan peliä ja liikkumaan hyvin. Mielestäni Abt on toistaiseksi kohtalaisesti nuo saappaat täyttänyt ja nyt kun peli kulkee koko ajan paremmin ja paremmin niin ihan kelpo vahvistus ollut.

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näitä kirjoituksia lukiessa väliin vilahtaa Veikkauksen mainos, jossa Kärppien kotivoitosta luvataan Pitkävedossa kertoimeksi 1,91. Ei voi kuin ihmetellä! Eikö Veikkauksessa katsota pelejä tai lueta Jatkoaikaa?
Eilinen oli ehkä hirvein peli, jonka Lukolta olen nähnyt. Varsinkin kiekollinen pelaaminen oli hirvittävää katseltavaa. Kuinka mones maaliton peli tämä oli Lukolta? Jossakin sentään onnistuttiinkin, kun ainoa maali päästettiin 5-3 alivoimalla. Joukkueen hengettömyys ja riitaisuus näkyy liian hyvin.
Lukko ei välttämättä vaihda valmentajaa, mutta minä vaihdan periaatettani: pelaan Pitkävedossa kriisijoukkue Lukkoa (ja Jypiä) vastaan. Saan melkein triplattua panokseni!

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Näitä kirjoituksia lukiessa väliin vilahtaa Veikkauksen mainos, jossa Kärppien kotivoitosta luvataan Pitkävedossa kertoimeksi 1,91. Ei voi kuin ihmetellä! Eikö Veikkauksessa katsota pelejä tai lueta Jatkoaikaa?
Eilinen oli ehkä hirvein peli, jonka Lukolta olen nähnyt. Varsinkin kiekollinen pelaaminen oli hirvittävää katseltavaa. Kuinka mones maaliton peli tämä oli Lukolta? Jossakin sentään onnistuttiinkin, kun ainoa maali päästettiin 5-3 alivoimalla. Joukkueen hengettömyys ja riitaisuus näkyy liian hyvin.
Lukko ei välttämättä vaihda valmentajaa, mutta minä vaihdan periaatettani: pelaan Pitkävedossa kriisijoukkue Lukkoa (ja Jypiä) vastaan. Saan melkein triplattua panokseni!
Huomasin saman, mutta seiftasin ja jätin Jypin rauhaan, koska kuvittelen heidän suonenvetopotentiaalinsa olevan selvästi parempi kuin Lukon. Lupasin jo itselleni, että playoff-kevään ja mestaruuden jälkeen vedon lyöminen omia vastaan loppuu, mutta kiusaus oli nyt tuolla kertoimella liian suuri.

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin no Kalle nyt ainakin. Ja varmaan aika moni muukin luettuaan nuo kommentit joilla Abt tuotiin.
No kai sitä omaakin järkeä saa käyttää jos vähänkään kiekkoa seuraa...

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
No kai sitä omaakin järkeä saa käyttää jos vähänkään kiekkoa seuraa...
Mitä? :D Oletko montakin Abtin peliä nähnyt ennen tätä kautta? Mistä pitäisi irrota tämä indikaatio että Kallen skouttaus on nyt mennyt hiukan persiilleen? En tiedä mitä olen nämä kaikki vuodet tehnyt, mutta en selvästi ainakaan kiekkoa ole seurannut, tai sitten olen vaan tosi tyhmä.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Helppoo ja kivaa.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Siellä on aivan eri joukkue tänään kentällä. Jäätävä nälkä paistaa tekemisestä koko ajan.

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Onkohan dataa jossain missä päin kenttää jäähyjä otetaan. Lukko ottanut silmätestin mukaan todella paljon hyökkäyspäässä jäähyjä tällä kaudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy