Kaljalla menty jo tovi, kohta kohti kirkkaita!Sitä kuuluu sitten juoda.
Kaljalla menty jo tovi, kohta kohti kirkkaita!Sitä kuuluu sitten juoda.
Sieltä tulee Jukurit ja Kalpa ohi, tämän illan jälkeen ollaan sijalla 11.
Nyt tarttis itekkin niitä pillereitä kun nimimerkit joiden mukaan loka-marraskuulla niin väliä kun keväällä kulkee.
Sitä ne vissiin harjoitteleekin ja niin antaumuksella että tuo ei muistuta edes jääkiekkoa. Sitten kun pitäisi itse tehdä kiekolla jotain niin kaikki menee heti päin vittua ja omissa kolisee.Tauolla on syytä hinkata ja jumpata puolustus sapluuna kuntoon. Kauden jokaisessa pelissä ollaan perseilty tässä asiassa, jopa pubijoukkue puhkoi kettupuolustuksen helposti useampaankin otteeseen. Nyt kun mestaruus on todistettu niin tälläista paskaa ei jaksa kovinkaan pitkään seurailla. Löytyy muita kiinnostuksen kohteita helpostikin.
En minäkään vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kauden osalta. Mutta kyllä mä odotan että pikku hiljaa peli alkaa paranemaan ja ennenkaikkea voittoja tulemaan. Kovempi työ on aina edessä, mitä pidemmälle tämmöinen meno jatkuu.Heikko syksy ei kuitenkaan tarkoita sitä, että koko kausi on menetetty jo. Siinä on aika radikaali ero.
En minäkään vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kauden osalta. Mutta kyllä mä odotan että pikku hiljaa peli alkaa paranemaan ja ennenkaikkea voittoja tulemaan. Kovempi työ on aina edessä, mitä pidemmälle tämmöinen meno jatkuu.
Etkö sinä ole näistä esityksistä huolissasi?Kauankohan jaksat tuota samaa asiaa jankuttaa? Mun mielestä kukaan ei ole sanonut ettei syksyllä ole mitään väliä. Heikko syksy ei kuitenkaan tarkoita sitä, että koko kausi on menetetty jo. Siinä on aika radikaali ero.
Kiinnitin eilen myös huomiota Piipposen tunteenpurkauksiin. Varmasti kiristää vanne päätä.Oli muuten hyvä Piipposen reaktio tuohon Lassin kolmannen maalin söhellykseen. Päätä pyöritteli kovasti.
Etkö sinä ole näistä esityksistä huolissasi?
Juuri samaa lääkettä myös mulle.
Ja aletaan olemaan siinä pisteessä, että pelin pitää parantua taikaiskusta. Ei riitä, että korjataan yksi osa-alue, koska kaikki on niin sekaisin.Totta, homma vaikeutuu koko ajan tällä menolla. Onneksi kelkasta ei ole kuitenkaan tiputtu vielä mahdottoman paljoa ja on ihan omissa käsissä kääntää tämä suuntaus. Jännä nähdä kyllä, miten pelit lähtee maajoukkuetauon jälkeen liikkeelle.
Mitenköhän se Pospisil rikkoi joukkueen arvoja? Meinaan vaan jos vitun huutamiset tai mailan rikkomiset ole sitä.