Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 774 563
  • 15 554

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Sieltä tulee Jukurit ja Kalpa ohi, tämän illan jälkeen ollaan sijalla 11.
Nyt tarttis itekkin niitä pillereitä kun nimimerkit joiden mukaan loka-marraskuulla niin väliä kun keväällä kulkee.

Kauankohan jaksat tuota samaa asiaa jankuttaa? Mun mielestä kukaan ei ole sanonut ettei syksyllä ole mitään väliä. Heikko syksy ei kuitenkaan tarkoita sitä, että koko kausi on menetetty jo. Siinä on aika radikaali ero.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tauolla on syytä hinkata ja jumpata puolustus sapluuna kuntoon. Kauden jokaisessa pelissä ollaan perseilty tässä asiassa, jopa pubijoukkue puhkoi kettupuolustuksen helposti useampaankin otteeseen. Nyt kun mestaruus on todistettu niin tälläista paskaa ei jaksa kovinkaan pitkään seurailla. Löytyy muita kiinnostuksen kohteita helpostikin.
Sitä ne vissiin harjoitteleekin ja niin antaumuksella että tuo ei muistuta edes jääkiekkoa. Sitten kun pitäisi itse tehdä kiekolla jotain niin kaikki menee heti päin vittua ja omissa kolisee.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heikko syksy ei kuitenkaan tarkoita sitä, että koko kausi on menetetty jo. Siinä on aika radikaali ero.
En minäkään vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kauden osalta. Mutta kyllä mä odotan että pikku hiljaa peli alkaa paranemaan ja ennenkaikkea voittoja tulemaan. Kovempi työ on aina edessä, mitä pidemmälle tämmöinen meno jatkuu.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
En minäkään vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kauden osalta. Mutta kyllä mä odotan että pikku hiljaa peli alkaa paranemaan ja ennenkaikkea voittoja tulemaan. Kovempi työ on aina edessä, mitä pidemmälle tämmöinen meno jatkuu.

Totta, homma vaikeutuu koko ajan tällä menolla. Onneksi kelkasta ei ole kuitenkaan tiputtu vielä mahdottoman paljoa ja on ihan omissa käsissä kääntää tämä suuntaus. Jännä nähdä kyllä, miten pelit lähtee maajoukkuetauon jälkeen liikkeelle.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Hämäläinen ja Cubo hoitanut tonttinsa hyvin. Hakulinen ja Pooley piiputti jo erän puolessa välissä, huomaa hyvin levänneen ja pelanneen joukkueen eron
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Odottavan aika on pitkä. Kyllä itsekin odotan vahvistusten saapumista ja, että saataisiin Repo, Pospisil, Petman ja Kukkonen tuonne myös. Ei tämä mikään helppo tilanne ole Virtaselle.

Silti vituttaa katsoa, kun oma seura on kuin peura ajovaloissa. Ja osa alisuorittaa karseasti
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kauankohan jaksat tuota samaa asiaa jankuttaa? Mun mielestä kukaan ei ole sanonut ettei syksyllä ole mitään väliä. Heikko syksy ei kuitenkaan tarkoita sitä, että koko kausi on menetetty jo. Siinä on aika radikaali ero.
Etkö sinä ole näistä esityksistä huolissasi?
Juuri samaa lääkettä myös mulle.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Rentous puuttuu tekemisestä, tänäänkin se näkyy karulla tavalla.
Valmennuksen pitää saada positiivinen tekemisen meininki päälle...
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Oli muuten hyvä Piipposen reaktio tuohon Lassin kolmannen maalin söhellykseen. Päätä pyöritteli kovasti.

Lassi ui syvissä vesissä, kuten koko joukkue. Kevään keisarista syksyn rääsyihin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tärkeintä olisi saada maalivahtipeli kuntoon. Joko Lehtisen itseluottamus kuntoon tai tauon jälkeen Jukuri ykkösenä. MV-pelissä ei voi antaa tasoitusta, varsinkin kun Veltsun pelikirja hakee edelleen itseään ja osa pelaajista pelaa eri peliä.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Totta, homma vaikeutuu koko ajan tällä menolla. Onneksi kelkasta ei ole kuitenkaan tiputtu vielä mahdottoman paljoa ja on ihan omissa käsissä kääntää tämä suuntaus. Jännä nähdä kyllä, miten pelit lähtee maajoukkuetauon jälkeen liikkeelle.
Ja aletaan olemaan siinä pisteessä, että pelin pitää parantua taikaiskusta. Ei riitä, että korjataan yksi osa-alue, koska kaikki on niin sekaisin.

Kyllä maju-tauon aikana pitää peliä saada paremmaksi. Jos otteet jatkuu samoina tauon jälkeen niin tarvitaan aivan maaginen kevät.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Piipposelta parhaat ratkaisut ylivoimalla. Mitä helvettiä noille muille on tapahtunu
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mitenköhän se Pospisil rikkoi joukkueen arvoja? Meinaan vaan jos vitun huutamiset tai mailan rikkomiset ole sitä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitenköhän se Pospisil rikkoi joukkueen arvoja? Meinaan vaan jos vitun huutamiset tai mailan rikkomiset ole sitä.

Pitäisi kyllä olla samat säännöt kaikilla. Kainulainen kiroili äsken ainakin niin selvästi tuolla kun suhmuroi itse.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös