Näin! Tarvitaan parhaat aloittajat, jotka varmistavat vähintään tasurin tällaisissa paikoissa!Viimeinen minuutti käynnissä, aloitus omissa, Ässien hyökkääjät ovat Korhonen, Laganier ja Kärki. Nyt täytyy sanoa, ettei avaudu valmennuksen peluuttamisen idea. Makkonen ja Kuparinen ovat Ässien parhaat aloittajat omissa ja kyllä minä ottaisin tuohon tilanteeseen toisen sentterin varmuuden vuoksi
Minusta Ahon komennossa pelaaminen oli ihan yhtä paskaa ja kentän molemmissa päissä.. Ei saanut sekään seppä mitään toimivaa settiä aikaiseksi hyökkäysten organisointiin, eikä pelkkä syyllinen voi löytyä aina penkinkään päästä. Pelaajat tässä niitä lampaita ovat...Tällä hetkellä näyttää kyllä suurelta emämunaukselta potkujen antaminen...
Kurittomia jäähyjä tulee edelleen vaikka seisoisi kuka siellä aitiossa.
Tuossa lopun aikalisällä Kotkaniemi ei paljon suuta aukonut ja seisoi kuin suolapatsas. Toki sovittu juttu, että apuvalmentaja hoitaa löpinät mutta tuli mieleen, että jos siellä olisi ollut Aho niin olisiko veetä ja peetä lentänyt....
Pitää kyllä kompata tätä. Itse en kuulunut Ahon kannattajiin alunperinkään, mutta empä tuota matkan varrella haukkunutkaan.Viimeinen minuutti käynnissä, aloitus omissa, Ässien hyökkääjät ovat Korhonen, Laganier ja Kärki. Nyt täytyy sanoa, ettei avaudu valmennuksen peluuttamisen idea.
Tän päivän jälkeen olis jokasen jätkän syytä katsoa toi matsi ja kysyä iteltään- Olenko ammattikiekkoilija? Mitä on jääkiekon pelaaminen?Vauhtia on edelleen aivan liian vähän. Sekä pelinopeudessa että luistelussa.
Noh noh. Neljäsosan kaudesta yv/av liigan huippua.Kyllähän sitä vittusaatanaa huudettiin läpi kauden, ja silti yv/av kuraa, ja peli muutenkin hakusessa.
Noh noh. Neljäsosan kaudesta yv/av liigan huippua.
Viimeinen minuutti käynnissä, aloitus omissa, Ässien hyökkääjät ovat Korhonen, Laganier ja Kärki. Nyt täytyy sanoa, ettei avaudu valmennuksen peluuttamisen idea. Makkonen ja Kuparinen ovat Ässien parhaat aloittajat omissa ja kyllä minä ottaisin tuohon tilanteeseen toisen sentterin varmuuden vuoksi
Kärjellä tähän peliin 13 aloitusta 30,8% aloitusprosentilla. Ei kieltämättä ihan fiksuin ratkaisu oman pään aloitukseen...Viimeinen minuutti käynnissä, aloitus omissa, Ässien hyökkääjät ovat Korhonen, Laganier ja Kärki. Nyt täytyy sanoa, ettei avaudu valmennuksen peluuttamisen idea. Makkonen ja Kuparinen ovat Ässien parhaat aloittajat omissa ja kyllä minä ottaisin tuohon tilanteeseen toisen sentterin varmuuden vuoksi