otsikko

  • 2 381
  • 38

no mitäs tuli?


  • Äänestäjiä
    149
  • Poll closed .

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pieni luonnetesti

Tällaista puski sähköpostiin eilen. Ihan hupaisa testi sinänsä, ja mikä parasta lyhyestä vienompi värssy.

Huomaa, että äänestys on julkinen. Vastannet silti melko rehellisesti?

Uleåborgir on ovvo eli "suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä"

Pitää aika hyvin paikkansa


internet kirjoitti

Tällä testillä voit nopeasti testata, minkälaiset kyvyt sinulla on toiminnassasi. Ota pala paperia ja merkitse vastauksesi (O=oikea/V=vasen). Vertaa sitten omaa riviäsi allaoleviin lyhyisiin luonneanalyyseihin, niin saat tietää minkälainen luonne olet.

Pane kädet ristiin (perinteinen rukous). Kumpi peukalo tulee päälle, oikea vai vasen? Merkitse vastauksesi paperiin.
Sulje kumpikin silmä vuorotellen. Kummalla silmällä näet paremmin, oikealla vai vasemmalla? Merkitse vastauksesi paperiin.
Pane kädet puuskaan rinnan päälle. Kumpi käsivarsi jää päälle, ikään kuin liikkuma-vapaaksi, oikea vai vasen? Merkitse vastauksesi paperiin.
Anna aplodit. Kumpi kädenselkä jää päälle, oikea vai vasen? Merkitse vastauksesi paperiin.
Nyt sinulla on neljän merkin rivi. Vertaa riviäsi allaoleviin luonnehdintoihin.

OOOO = konservatiivinen, taantumuksellinen, ei halua kuulla mistään 70-luvun jälkeen keksitystä nykyajan hömpötyksestä.
OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.
OOVO = rohkea, päättäväinen, hyvä seuraihminen, esiintymishaluinen (rasittavuuteen asti)!!!!!
OOVV = muuten vahva tyyppi, mutta jahkailee päätöksiä tolkuttoman kauan tai ei saa päätöstä ollenkaan tehtyä.
OVOO = analyyttinen tilanteiden pohdiskelija, hiukan etäinen ja viileä, erittäin luotettava.
OVOV = tuuliviiri, joka innostuu milloin mistäkin, hetkeksi.
VOOO = sopeutuu nopeasti uusiin tilanteisiin, vuorovaikutus vahvin puoli, miellyttävä.
VOOV = vaatii muilta huomiota, tehokas, silloin, kun todella tarttuu toimeen.
VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.
VVOV = luottavainen ja muiden ohjailtavissa, kertakaikkiaan liian kiltti.
VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.
VVVV = innovatiivinen, taiteellinen, sortuu joskus taivaanrannan maalailuun.
VOVO = sympaattinen, vahva luonne, määrätietoinen ja pitkäjännitteinen.
VOVV = oma mielipide tärkein, ei käännytettävissä, suorastaan jääräpäinen.
OVVO = suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä".
OVVV = haluaa tehdä kaiken itse, työssään vaativa ratkaisee vaikeita ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
vvvv:tä pukkaa. Eli niinkun toisinaan pilvilinnoissa elelen, tosin muutenkin aika harvoin ajatukset ovat tässä maailmassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
VVOV = luottavainen ja muiden ohjailtavissa, kertakaikkiaan liian kiltti.

Tuo tuli vastaukseksi.

Kyllä sopii meikäläiseen ihan hyvinkin tuo kuvaus.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VVOO - suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.

Hmm, ei ehkä ihan pidä paikkaansa. Olen melko ymmärtäväinen mutta en erityisen ystävällinen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.

Että sellaista
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
OOVV = muuten vahva tyyppi, mutta jahkailee päätöksiä tolkuttoman kauan tai ei saa päätöstä ollenkaan tehtyä. Hmm. onhan tuossa totuuden siementä mukana :).
 

Lincoln Steel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
pieleen meni

VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.

On kyllä totaalisesti pieleen mennyt analyysi. Olen juuri päinvastoin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
OOOO
Ei ihan osu kohdalle, johtunee täydellisestä kyvyttömyydestä vasemman käden käyttöön, en vaan osaa. Eihän vasemmalla kädellä osaa kirjoittaa ei heittää. Sama vasemman jalan kanssa, ei tarvita kuin liikkumiseen ja seisomiseen. Esim. pallon potkaisu mahdoton tehtävä, olen enemmän umpioikea kuin Beckham.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Humpauttaja kirjoitti:
Täsmälleen oikea tulkinta minusta. Taikuuttako?

Mulla oli sama "ovvo" ja kyllä, olen sanonut todella monta kertaa, että kyllä se siitä vaikka olisi mikä! Ei se ehkä ole taikuutta, mutta sopivia synapsien suhteita ja sähkökemiallisia reaktioita kyllä.
 

Kaivanto

Jäsen
Lincoln Steel kirjoitti:
VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.

On kyllä totaalisesti pieleen mennyt analyysi. Olen juuri päinvastoin.

Sama tulos ja yhtä täydellisen perseelleen.

Mutta siinäpä olisi ollut miettimistä, jos VVVO olisi = henkilö, joka pitää tällaisia testejä humpuukina.
 

ERommel

Jäsen
OOOO = konservatiivinen, taantumuksellinen, ei halua kuulla mistään 70-luvun jälkeen keksitystä nykyajan hömpötyksestä.


Olipas uutta asiaa. En tiennytkään tätä itsestäni... :)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
OVVO = suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä".

Tuommoista väittää. En välttämättä allekirjoita tuota todeksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
VOOO tuli. Kenties suht lähellä totuutta. Luetuista vaihtoehdoista tosin VOOV kuvaisi omasta mielestäni itseäni ehkä eniten, mutta tuo viimeinen kohta sitten muutti sen. Aika hilkulla sanoisin, mutta jännä testi. Kyllä tuossa tuntuu jotain ideaa kuitenkin olevan.
 
VOVV tai sitten VVVV. En huomaa juuri eroa silmien näkökyvyissä. Eikä kumpikaan määritelmä pidä paikkaansa. En ole taiteellinen enkä jääräpäinen.
 

masaala

Jäsen
OVVV = haluaa tehdä kaiken itse, työssään vaativa ratkaisee vaikeita ongelmia.

Kai tuo ainakin osittain pitää paikkansa... Jännä että tuo ongelmien ratkaisu -juttu on tullut aika monessa tällaisessa ns. humpuukitestissä.

Tuohon ensimmäiseen kysymykseen liittyen jostain olen kuullut, että kuuluisin vähemmistöön. Siis siinä, että oikea peukalo/etusormi päällä. Eipä näytä kakkaa puhuneen. O-V 23-32 =)
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
VVVV = innovatiivinen, taiteellinen, sortuu joskus taivaanrannan maalailuun.

Ei mitään totuuspohjaa. Minua epätaiteellisempaa ja inhorealistisempaa henkilöä saa hakea.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uleåborgir kirjoitti:
OVVV = haluaa tehdä kaiken itse, työssään vaativa ratkaisee vaikeita ongelmia.

En tunnusta näkeväni tuossa itseäni.

Poikaystävä sen sijaan taputti olalle ja sanoi: "Se on just niinku sinä."
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
VVVO tuli mutta äänestin ihan vittuillakseni väärää. ^^

Outoa ja pelottavaa. Pitää täsmälleen paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös