Otatko munan suuhun?

  • 20 427
  • 77

Otatko munan suuhun?

  • Totta munassa

    Ääniä: 187 72,8%
  • En rahallakaan

    Ääniä: 43 16,7%
  • Rahalla kyllä, en muuten

    Ääniä: 27 10,5%

  • Äänestäjiä
    257

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Yksinkertainen kysymys: Tykkäätkö syödä pääsiäismunia?
Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: Joo.

Kinder on suosikkini ihan vaan sen pirun hyvän suklaan takia. Joskus oli myynnissä niitä suklaapatukoita missä oli sitä samaa suklaata mutta ne katosi aika nopeasti kauppojen hyllyiltä.
 

TML

Jäsen
Pääsiäismunat ovat useimmin suklaata joten eipä tule syötyä. En näet suklaasta pidä juurikaan.

Muna suuhun?? Noh, kaikella on se hinta kyllä (melkein kaikelle).
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyllä. Erityisesti Fazerin Mignon munat ovat suurta herkkuani ja niitä onkin ehtinyt upota suuhuni jo jokunen kappale.

vlad.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muna puhdas vai ei?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos se ei maistu Jarkko Immoselle niin kyllä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus oli myynnissä niitä suklaapatukoita missä oli sitä samaa suklaata mutta ne katosi aika nopeasti kauppojen hyllyiltä.
On niitä vieläkin.

Vastaan kysymykseen että piitles.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ota. Olen enemmän piirakkamiehiä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko munarit siis suunniteltu noita edellämainittuja lasimunia varten? Ja voiko tästä vetää jotain johtopäätöksiä esimerkiksi jääkiekkoilijoiden värkeistä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ota. Olen enemmän piirakkamiehiä.
Täällä meidän kylän torilla on kyllä parhaat piirakat, ja halvalla saa. Eikä oo venäläisiä, vaan ihan Karelian ommoo piirakkoo.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä otan munan suuhun. Tuttuun tapaan munatarjoilusta vastaa thaimaalainen tuttavani Mign On. Tummaa ja täyteläistä... mmm...mm.m
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kinder on suosikkini ihan vaan sen pirun hyvän suklaan takia. Joskus oli myynnissä niitä suklaapatukoita missä oli sitä samaa suklaata mutta ne katosi aika nopeasti kauppojen hyllyiltä.

Kinderhän nyt on pääsiäismunien ehdoton kuningas, niin suklaan maun, lelun kuin myös hinnan perusteella ( kilohinta n. 25-30 € riippuen kaupasta ).
Ja kyllä itse olen vielä tänkin vuoden puolella nähnyt kaupassa Kinder Bueno ja sitten joku toinen Kinder suklaapatukka myynnissä. Kenties olet etsinyt väärästä paikasta...
 
Suuhun voin ottaa, mutten pyllyyn. Voin myös laittaa munan jonkun toisen suuhun, mutten pyllyyn - paitsi ehkä Shakiran, no JLo menee kans, no nuorempana ois mennyt Arja Korisevasta Heidi Hautalaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Onko pääsiäismuna sama asia kuin suklaamuna? Jos on, niin mitäs (kenes) munia ne on, joita skidit maalailevat? Annan ääneni vastauksia saatuani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös