Dustwallow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Mm'kay, kai sitä vois tulla kans höntsäilemään.
AC Ultimecia (1512801)
Eihtovahto C.
AC Ultimecia (1512801)
Eihtovahto C.
Alkulohkossa voi tietysti hieman kakkosia kentällä käyttää, mutta jos jatkoon mennään niin täysi panostus tähän vuoden merkittävimpään tapahtumaan. Varsinkin kun ei juurikaan sarjapelit jaksa napata tällä kaudella..Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.
Voisin arvella, että keskikenttätreenarit tulevat olemaan erittäin vahvoilla. Itse harjoitan veskareita.
Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.
Voisin arvella, että keskikenttätreenarit tulevat olemaan erittäin vahvoilla. Itse harjoitan veskareita.
Meinaakohan moni jatkoaikalainen ihan panostaakin tähän cuppiin? Itse pelaan seiskadivarissa ja oma kakkosmiehistöni on kyllä niin umpisurkea, että se kaatuu helposti. Kuitenkaan en kyllä aio ruveta miehistöä höystämään avauskokoonpanon kavereilla, sarjamenestys on tietysti pääasia.
Kuhan höntsäilemään lähdetään :)
Toivottavasti oli edes kehiteltävä idea. Meinaan vaan, että saataisiin pelejä enemmän myös näille ennakkoon heikommille joukkueille, kun tasoerot ovat varmasti aika isoja.
Tasoeroja on aivan varmasti mutta esim omalta kohdaltani voin sanoa kakkosjoukkueeni olevan aivan sysipaska vaikka pelaankin vitosdivarissa. Jos tähtimäärillä sanotaan niin ykkösjengi ottaa ~65 tähteä erinomaisella keskikentällä ja kakkonen nipin napin 25 tähteä tuhoisalla keskikentällä ja näistä 25 tähdestä 3 hyökkitreenattavaa ottavat n 15 tähteä. Tuonne jää loput 10 tähteä jaettavaksi 8 pelaajan kesken eli kertoo tasosta jotain.
Tällä tahdon sanoa sitä, että ranking ei kerro todellakaan totuutta siitä millainen kakkosjoukkue tasoltaan on. Aivan eri juttu sitten on se miten lohkot sitten jaettaisiin. Menisikö ihan kylmästi vaan kaikki samaan koriin ja suoraan lohkoihin.
Onnistuisko sellanen jatko peliohjelma myös lohkovaiheen jälkeen tippuville?
Esim. kaikki kolmoset samaan koriin ja pelataan sijoituksista 17-25. Voittaja aina jatkoon, tai paras kolmonen vs. toiseksi paras kolmonen pelaa sijoista 17-18 ja jne... Lohko nelosille sama homma sijoitukset vaan vaihtuu.
Toivottavasti oli edes kehiteltävä idea. Meinaan vaan, että saataisiin pelejä enemmän myös näille ennakkoon heikommille joukkueille, kun tasoerot ovat varmasti aika isoja.
Tällä tahdon sanoa sitä, että ranking ei kerro todellakaan totuutta siitä millainen kakkosjoukkue tasoltaan on. Aivan eri juttu sitten on se miten lohkot sitten jaettaisiin. Menisikö ihan kylmästi vaan kaikki samaan koriin ja suoraan lohkoihin.