PALLI! PALLI! PALLI!
23.02.2005 klo 14.16 #2 O OikeaPakki Jäsen Suosikkijoukkue SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK Viestin lähetti cosmic_rodeo PALLI! PALLI! PALLI! Laajenna klikkaamalla moe kosminen, vierailetko koskaan musapalstoilla?
Viestin lähetti cosmic_rodeo PALLI! PALLI! PALLI! Laajenna klikkaamalla moe kosminen, vierailetko koskaan musapalstoilla?
28.02.2005 klo 14.22 #3 C cosmic_rodeo Jäsen Re: Re: Ossoonkohan mää? Viestin lähetti OikeaPakki moe kosminen, vierailetko koskaan musapalstoilla? Laajenna klikkaamalla Terve. Ehkä joskus. Toinen toistaan vammaisemmilla nimimerkeillä. Viimeksi muokattu: 28.02.2005
Re: Re: Ossoonkohan mää? Viestin lähetti OikeaPakki moe kosminen, vierailetko koskaan musapalstoilla? Laajenna klikkaamalla Terve. Ehkä joskus. Toinen toistaan vammaisemmilla nimimerkeillä.
22.03.2005 klo 12.50 #4 I iBa Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Re: Re: Re: Ossoonkohan mää? Viestin lähetti cosmic_rodeo Ehkä joskus. Toinen toistaan vammaisemmilla nimimerkeillä. Laajenna klikkaamalla Minä en
Re: Re: Re: Ossoonkohan mää? Viestin lähetti cosmic_rodeo Ehkä joskus. Toinen toistaan vammaisemmilla nimimerkeillä. Laajenna klikkaamalla Minä en
22.03.2005 klo 17.02 #5 K Kolmas Johannes Jäsen Suosikkijoukkue Haukat Re: Re: Re: Re: Ossoonkohan mää? Viestin lähetti iBa Minä en Laajenna klikkaamalla Nakei?
22.03.2005 klo 17.51 #6 J J-Ko Jäsen Suosikkijoukkue HIFK Jee ja taas pelittää. Ja eikun provoilemaan....
11.04.2005 klo 16.40 #8 M makumiitti Jäsen Viestin lähetti nollanolla laplii ääääähäääää illap Laajenna klikkaamalla