Jatkoa nyt tälle Euran kylämopoilijalle äkkiä! Vaikka olisi ihmisenä täysi kyrpä niin kaukalossa on kylmähermoisempi ja parempi mitä Raanta tuon ikäsenä oli. Kolme viimeisintä peliä Liigassa huikeita ja kolme voittoa. Need I say more?
Miten perustelet hänen olevan "täysi kyrpä"? Itse olen ainakin saanut hänet hyvin tuntevalta taholta, että missään nimessä ei ole näin.
Nykyään ja nykyään, on mulla tänne jo tunnukset monta vuotta ollut.Siis mitä? Just sanoin ettei sillä ole mitään väliä millainen on ihmisenä jos kaukalossa koppi tarttuu. Jatkoa Oskarille ja täällä kirjoittajilta hiekat pois sieltä pimpistä nyt. Ihme porukkaa nykyään täällä.
En tiedä Setäsen sopimustilanteesta tällä hetkellä mitään, mutta varmasti sitä on vaikeuttanut ettei ole juurikaan päässyt pelaamaan. Nyt antanut väkevät näytöt. Ainakin tuossa kuukausi takaperin kuulin ettei sopimusta olisi ollut mihinkään.
Siis mitä? Just sanoin ettei sillä ole mitään väliä millainen on ihmisenä jos kaukalossa koppi tarttuu. Jatkoa Oskarille ja täällä kirjoittajilta hiekat pois sieltä pimpistä nyt. Ihme porukkaa nykyään täällä.
Voisi kysyä, että miksi mikään joukkue tekisi sopimusta pelaajan kanssa, joka ei ole edes antanut kunnon näyttöjä. Setänen antaa parhaillaan niitä näyttöjä ja veikkailen, että joulutauolla sorvataan jatkosopimus Lukon kanssa, jollei sellaista ole vielä tehtynä. Ensi kaudella Setänen torjuu ykkösveskana.
Projektina pariksi kolmeksi vuodeksi voi hyvinkin tehdä potentiaalin tähden. Seurat tietävät omat ja toistensa pelaajat jo paljon ennen edustuksessa annettuja näyttöjä. Sitä en lähde arvuuttelemaan onko näin tapahtunut tai tapahtumassa. Sportin osalta epäilen ettei siellä ole projektille oikeaa vetäjää ja näin ollen kiinnostus voisi olla aika laimeaa sekä seuran, että pelaajan kannalta katsottuna.Voisi kysyä, että miksi mikään joukkue tekisi sopimusta pelaajan kanssa, joka ei ole edes antanut kunnon näyttöjä. Setänen antaa parhaillaan niitä näyttöjä ja veikkailen, että joulutauolla sorvataan jatkosopimus Lukon kanssa, jollei sellaista ole vielä tehtynä. Ensi kaudella Setänen torjuu ykkösveskana.
Kertoisitko ystävällisesti, että miten Setänen on "kyrpä ihmisenä" koska kukaan hänet tunteva ei allekirjoita tälläistä hänestä.
Setänen ei ole mikään kauhean hyvä luonne. Vähän samaa vikaa kuin Eero Elossa, eli kusi nousee helposti hattuun. Tuntuu olevan yleinen vika tämän kylän A-Junnuihin ja liigajoukkueeseen päässeillä nuorukaisilla. Lisäksi paineensietokyky kusipäisestä luonteesta johtuen lapsen kengissä. Hyvä lisä olisi Ässiin. Me voidaan keskittyä Juho Tommilan jatkosoppariin.
Niin. Tilaisuudet on tilaisuuksia. Tämän kalastajakylän juottolassa sai sen "ei niin asiallisen" Oskarin paremmin esille kun ensin sopersi minulle kovaan ääneen panevansa ketä tahansa yökerhossa olevaa ja sen jälkeen kehotti "lorttoja" menemään jonoon että halukkaat saa jutella liigavahdille. Parhaimman näköiset jatkoon. Hieno mies? Joopa joo.
Tapaamisen ajankohta Lokakuu kuluvaa vuotta. Tervemenoa Ass:iin. Voi löytää kavereita...
Sanoin "vaikka olisi". Itse en häntä pidä minään mukavana veijarina ja taisi Setäsen luonteesta joku muukin täällä puhua vastaavaa "paskaa" kuin minä. Mutta mitä helvetin väliä? Pääasia että pelaa hyvin.
Sinähän tuolla ensimmäisenä huutelit, että ei ole helppo luonne ja baarissakin oli huudellut. Kukaan muu paitsi joku porilainen ei ole ollut kanssasi samaa mieltä asiasta. Lopeta jo.
Setänen on ammatikseen jääkiekkoa pelaava ihminen ja täten julkisuuden henkilö. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta jossa on ennenkin sanottu nimimerkkien takaa mielipiteitä kyseisten julkisuuden henkilöiden siviiliministä. Miksi tämä nyt ottaa niin koville joillekin jos en Setäsestä ihmisenä pidä?
Setänen on ammatikseen jääkiekkoa pelaava ihminen ja täten julkisuuden henkilö. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta jossa on ennenkin sanottu nimimerkkien takaa mielipiteitä kyseisten julkisuuden henkilöiden siviiliministä. Miksi tämä nyt ottaa niin koville joillekin jos en Setäsestä ihmisenä pidä?
Muistankos väärin vai mahdatko nyt tarkoittaa nuorempaa Torkkia?Niskalan Nortamonkadun ennätys tosin taitaa olla virallisesti vahvistettu virkavallan taholta.
Taidat olla oikeassa. Muisti teki tepposet.Muistankos väärin vai mahdatko nyt tarkoittaa nuorempaa Torkkia?