Oskari Nikkisen NHL-palsta

  • 3 454
  • 5
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Lätkä
Teen siis blogia ja podcastia, mutta avataan tähän ketju johon voin tehdä syvempää sisältöä. Ikää siis 16-vuotta.

Blogini on saanut jo yli 12 000 lukua, mutta seuraajani ovat niitä faneja, jotka lähinnä katsovat koosteet ja tulokset aamulla. Tosin nyt olen seuraajakasvun myötä ruvennut tekemään syvempiä juttuja sinne.

Itse seuraan melkeinpä joka yö, mitä tarunhohtoisessa tapahtuu.

Kirjoittelen tänne aina välillä, kun ehdin koulu, salibandyn ja blogin/podcastin ohella.

Kommentoikaa ja antakaa palautetta. Tavoitteenani on työskennellä tulevaisuudessa NHL:n parissa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Kaikki kunnia sinulle ja työllesi, mutta mahdetaanko tässä valitettavasti jälleen rikkoa sääntöjä? Tai ainakin edellinen ketjusi löytyi toisen otsikon alta. Kannattaa hieman laittaa käsijarrua, vaikka hyvän asian puolesta oletkin.
 
Suosikkijoukkue
Lätkä
Kaikki kunnia sinulle ja työllesi, mutta mahdetaanko tässä valitettavasti jälleen rikkoa sääntöjä? Tai ainakin edellinen ketjusi löytyi toisen otsikon alta. Kannattaa hieman laittaa käsijarrua, vaikka hyvän asian puolesta oletkin.

En ole varma. Kerroin vain kuka olen ja tähän ketjuun ajattelin kirjoitella juttuja. Jos käy, voitteko selventää miten rikoin sääntöjä?
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
En tiä mikä tääl on käytäntö, mut "jos kaikki bloggaajat sun muut avaisivat oman ketjun ja nostaisivat sitä ylös kun on uutta sisältöä, palstasta tulisi lukukelvoton".

Eli mitä jos jengi promoais juttujaan yhdessä ja samassa ketjussa, niin änäripalstan etusivu ei täyttyisi Oskarin, Aleksin, Ilarin, Jounin, Kaitsun, Kyllikin jne mainostamisesta.

Edit. Terveen järjen käyttö on sallittua kun spämmää sisältöä (tai muualla olevan sisällön promoa). Itse en käytä, mutta enpä juuri avaa ketjujakaan.
 
Suosikkijoukkue
Lätkä
En tiä mikä tääl on käytäntö, mut "jos kaikki bloggaajat sun muut avaisivat oman ketjun ja nostaisivat sitä ylös kun on uutta sisältöä, palstasta tulisi lukukelvoton".

Eli mitä jos jengi promoais juttujaan yhdessä ja samassa ketjussa, niin änäripalstan etusivu ei täyttyisi Oskarin, Aleksin, Ilarin, Jounin, Kaitsun, Kyllikin jne mainostamisesta.

Edit. Terveen järjen käyttö on sallittua kun spämmää sisältöä (tai muualla olevan sisällön promoa). Itse en käytä, mutta enpä juuri avaa ketjujakaan.

No siinäpä on hyvä idea.
 
En ole varma. Kerroin vain kuka olen ja tähän ketjuun ajattelin kirjoitella juttuja. Jos käy, voitteko selventää miten rikoin sääntöjä?
Arvostamme intoasi, mutta koska tämä on keskustelupalsta, ei mainostamispalsta, erillinen ketju omaa blogia varten ei ole oikea tapa. Siksi laitoimme tämän ketjun säppiin.

Jos maltat hetken, laitamme sinulle vähän ohjeistusta, kuinka edetä.

Modet
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös