Kaikki te halinallet, jotka tuomitsette täällä Osalan tempun:
Oletteko pelanneet minuuttiakaan tätä lajia koskaan (tai edes seuranneet kommenttien perusteella)? Tuollaisia tilanteita on ollut, ja tulee aina olemaan niin kauan kuin tässä lajissa saa taklata.
Ne, jotka väittävät että Oskar taklasi tahalleen vaarallisesti tuossa tilanteessa, niin menkää itseenne ja miettikää vähän pidemmälle.
Väittäisin, että olen pelannut korkeammalla ja pidempään, kun sinä.. lisäksi luulen että olen pukenut poikien mj paidan useimmin (monesti samassa joukkueessa, kun Oskar), kun sinä.
Siinä olet oikeassa, että noita on ollut aina ja valitettavasti tulee olemaan aina, se vaan ei tee Osalan tempusta yhtään sen hyväksyttävämpää. Minä puolestani väitän, että osala olisi pystynyt reagoimaan ennen taklausta siihen, että laaksonen kääntyy kohti laitaa ja neppaa kiekon pois. Eli kyllä tästä vähän jää semmoinen maku, että Osala tiesi mitä teki.
Itseäni nää menee henkilökohtasesti tunteisiin koska oma tie liigaan katkes aikanaan vastaavaan tilanteeseen, jossa luistelin kulmaan annoin syötön ja heräsin taysista. Kaksi kautta meni kuntoutuessa. Normaali arki meni hyvin, mutta kun sykeet nousi, tuli myös oireet. Kun sain ehjän kauden alle olin jo poistunut liigatutkan alta ja useampi kausi meni Mestiksessä ja suomisarjassa.
Tehty mitä tehty nyt pitää olla miestä myöntää virheensä ja kärsiä rangaistuksensa!