Oscar Eklund Kärppiin

  • 13 157
  • 28

Mathieu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Ei kai mikkolalle enää jatkoa eihän :( ei kai sitä enää kukaan toivo eihän? :(

Minä (nimimerkki pehmon tavoin) ilmoittaudun Mikkolan jatkon kannattajaksi. Ehdottomasti. Jatkosopimusta pitäisi kannattaa jokaisen sellaisen Kärppä-kannattajan, joka on katsonut useimmat Kärppien ottelut kauden aikana ja kykenee näkemään kokonaiskuvan joukkueesta kentällä ja kentän ulkopuolella.

Oscar Eklund on lähtökohtaisesti hyvä vahvistus joukkueeseen. Lupaava kaveri, mitä vähän olen miehen otteita nähnyt. Eipähän ainakaan NHL-peikko väijy oven takana. Odotan mielenkiinnolla kuinka Eklund sopeutuu Ouluun.
 

Makis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jatkosopimusta pitäisi kannattaa jokaisen sellaisen Kärppä-kannattajan, joka on katsonut useimmat Kärppien ottelut kauden aikana ja kykenee näkemään kokonaiskuvan joukkueesta kentällä ja kentän ulkopuolella.
Minä olen nähnyt useimmat Mikkolan Raksilassa pelaamat pelit ja hän on viimeiset neljä-viisi kautta vetänyt niin räikeästi puolivaloilla runkosarjan, että hänestä ei johtavaksi pelaajaksi ole.
 

pehmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä (nimimerkki pehmon tavoin) ilmoittaudun Mikkolan jatkon kannattajaksi. Ehdottomasti.
Minä lisään semmoisen reunaehdon, että Mikkolan jatkosopimus olisi hyvä tässä vaiheessa joukkueen rakentamista. Aravirta lupaili mahdollisia ulkomaalaisvahvistuksia pakistoon. Mikäli sieltä tulee joku superpakki, alkaa tila joukkueessa käydä vähiin.
Kaikkein pahin vaihtoehto olisi se, että lähtäisiin kauteen nykyisellä pakistolla, joka ei yksinkertaisesti vain riitä.
Minä olen nähnyt useimmat Mikkolan Raksilassa pelaamat pelit ja hän on viimeiset neljä-viisi kautta vetänyt niin räikeästi puolivaloilla runkosarjan, että hänestä ei johtavaksi pelaajaksi ole.
Siihen rooliin tarvitaankin ehjä Lehtonen tai se huippuvahvistus ulkomaailta. Mikkola pelaa sitten isoja minuutteja puolustuspäässä, mutta ei minään puolustuksen liiderinä. (miksi edes kapteenina?)
 

Konowalchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki, NHL, KHL
Eklund on nimetty Ruotsin maajoukkueen toiseen leiriryhmään taistelemaan paikasta kevään kisoissa, johon hyvin voi päästäkin, koska Ruotsilla on tullut harvinaisen paljon kieltäytymisiä tänä keväänä ja näyttää, että maa laittaa C-maajoukkueensa kisoihin..

Sormet ristiin vaan sen puolesta, että Eklundin sopparissa ei ole mitään KHL-pykäliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös