Tekopyhää ja rasistista, on haukkua ketjun avaajaa kirjoitusvirheestä. Taikka haukkua koko ketjun aihetta.
Sitä. Tiettyyn ihmisrymään kohdistuvaa.Rasistista?
Tyhmyysrasismia?
Albaniasta tänä vuonna tullut 422 turvapaikanhakijaa, tappajat varmaan perässä?En osallistuisi sillä jos itse pakenisin toiseen maahan henkeni kaupalla tappajia ja siellä sitten paikalliset toivottaisi tervetulleeksi minut mielenosoituksella vaikka koetan vain säilyttää henkiriepuni , niin miettisin kuka tässä on se hiukan yksinkertainen. Jos joku tapettavaksi meinattu tulee tänne ja pyytää pikkusen jeesiä ettei het itarvis kuolla, mun puolesta saa olla kun tekee jotakin hyvää ja hyödyllistä yhteisen maan hyväksi.
En. Ja vastustamistilaisuuteen on yhdyssana.
Suomen kaltaisessa hyperdemokraattisessa maassa vain luuserit osallistuvat mielenosoituksiin. Menisivät töihin.
Jos vastustukseen kuuluu työperäinen maahanmuutto, niin en osallistuisi. Mutta muuten voisin.
Jotenkin tämä ja otsikko vahvistavat näkemystä osallistujista.
Perusteletko, etkä kuvittele perustelevasi?
Jos vastustukseen kuuluu työperäinen maahanmuutto, niin en osallistuisi. Mutta muuten voisin.
Jos otsikko (evidenssi 1) on "osallistuisitko väkivallattomaan pakolaisuuden vastustamis tilaisuuteen?"
ja vastaus (evidenssi 2) on:
Niin nähdäkseni väite on perusteltu.
Etkö muuta osaa? Perustele edes? Perusteettomat heitot tekevät susta kovin tyhmän oloisen...
Nähdäkseni nuo molemmat kohdat perustelevat itse itsensä.
Mutta otetaan nyt toki sitten vielä lyhyet perustelut.
1) Otsikossa on helpohko kirjoitusvirhe.
2) Työperäinen maahanmuutto ≠ pakolaisuus
humanitäärinen maahanmuutto = pakolaisuus
Huomasin kyllä kirjoitusvirheen ja otti myös omaan silmään. Mutta yritän olla sen verran suvaitsevampi, etten viitsinyt mainita asiasta.
Ja kyllä, en ymmärrä jos tänne tulevat eivät halua tehdä töitä....
Suosittelen vetämään hiukan ilmaa keuhkoihin, vaikka tiukkaa painetta rajan yli päälle tuleekin. Sen jälkeen voit ottaa selvää käsitteistä "työperäinen maahanmuutto" sekä "pakolaisuus". Ihan näin neutraalina sivuhuomiona, itse en tosiaan viitsi ottaa mitään kantaa tähän nähtävästi perin suuria tunteita herättävään aiheeseen.
Ehkä albaanien kohdalla on siitä kiinni, etteivät siellä tätäkään asiaa kaikki hoxhaa?Albaniasta tänä vuonna tullut 422 turvapaikanhakijaa, tappajat varmaan perässä?
Minä osallistuisin mielelläni elintasopakolaisuutta vastaan osoittavaan mielenosoitukseen. Kyllä meille tulee myös oikeita hätää kärsiviä, jotka ansaitsevat turvapaikan. Sääli vain, että ovat vähemmistönä.