Alkuun sanottakoon, että tämä ketjun funktio on aidosti auttaa Teliaa. Muita keinoja auttaa on yritetty lukuisia, mutta juurikaan mitään ei ole tapahtunut. Ajatus ei ole keljuilla Telialle, vaan laittaa rattaisiin vauhtia. Äänestämällä jaloilla.
Telian tuote on vielä aivan raakile, ja sisältää ainakin seuraavia ongelmia (jos ongelmasi ei ole listassa, muista mainita siitä vastauksessasi, voin päivittää listaa sitä mukaa kun ongelmia lisätään):
TILAUS/LASKUTUS
-Tilaaminen kankeaa ja hidasta
-Kaikki halukkaat eivät voi tilata
-Luottokorttimaksaminen ei mahdollista
-Laskut olleet epämääräisiä tai virheellisiä
KUVAAMINEN
-Zoomin käyttö
-Epäoleellisten tapahtumien kuvaaminen
-Turhaa kameroiden käyttöä pelitapahtumien ulkopuolella, jolloin itse pelitapahtumat jäävät paitsioon.
LÄHETYKSET/OHJELMISTOT (huomionarvoista on, että usein muut palvelut toimivat täysin):
-Ongelmia lähetyksissä. Kuva pätkii tai puuroutuu välillä.
-Lähetykset loppuneet kesken ja kokonaisia eriä jäänyt väliin
-Selaintuki todella surkea
-Ongelmia sovelluksissa (iOS)
-Ongelmia AppleTV:llä katselussa
-Ongelmia Chromecastilla katselussa
-Ei älytv-tukea lainkaan
-Grafiikoissa erinäisiä virheitä
OTTELUKOOSTEET
-Maaleja puuttuu
-Maalit koosteissa sekalaisessa järjestyksessä
-Huippuhetket puuttuneet lähes täysin
-Epäoleellisia tapahtumia saatu kolsteisiin hämmästyttävän paljon
Me (tähän ketjuun kommentoineet) haluamme kollektiivisesti kieltäytyä kohteliaasti Telian Liiga-tarjonnasta siihen saakka kunnes tuote täyttää vuoden 2018 laatustandardit.
Äänestyksen lisäksi, kommentoi alle. Näin Telia saa vielä paremman käsityksen asiakastyytyväisyydestä kokonaisuutena.
Ketju on perustettu myös siksi, että noissa megaketjuissa nämä jaloilla äänestämiset jäävät helposti pimentoon. Tästä ketjusta Telia saa helposti kuvan, kuinka tyytymätöntä porukka on tuotteeseen. Tarkoitus ei ole tehdä vänkäysketjua; jos koet siihen tarvetta, valitse toinen ketju.
———
Minä aloitan. En tilannut. Pääasiallinen syy on erittäin huono selaintuki.
LISÄYS 21.10.2018: Monet ovat lisäksi suivaantuneet lisäksi Telian valheisiin, katteettomiin lupauksiin sekä asiakkaan arvon polkemiseen. Ei hyvityksiä surkeasta, Teliasta johtuvasta ”katselu”kokemuksesta.
Telian tuote on vielä aivan raakile, ja sisältää ainakin seuraavia ongelmia (jos ongelmasi ei ole listassa, muista mainita siitä vastauksessasi, voin päivittää listaa sitä mukaa kun ongelmia lisätään):
TILAUS/LASKUTUS
-Tilaaminen kankeaa ja hidasta
-Kaikki halukkaat eivät voi tilata
-Luottokorttimaksaminen ei mahdollista
-Laskut olleet epämääräisiä tai virheellisiä
KUVAAMINEN
-Zoomin käyttö
-Epäoleellisten tapahtumien kuvaaminen
-Turhaa kameroiden käyttöä pelitapahtumien ulkopuolella, jolloin itse pelitapahtumat jäävät paitsioon.
LÄHETYKSET/OHJELMISTOT (huomionarvoista on, että usein muut palvelut toimivat täysin):
-Ongelmia lähetyksissä. Kuva pätkii tai puuroutuu välillä.
-Lähetykset loppuneet kesken ja kokonaisia eriä jäänyt väliin
-Selaintuki todella surkea
-Ongelmia sovelluksissa (iOS)
-Ongelmia AppleTV:llä katselussa
-Ongelmia Chromecastilla katselussa
-Ei älytv-tukea lainkaan
-Grafiikoissa erinäisiä virheitä
OTTELUKOOSTEET
-Maaleja puuttuu
-Maalit koosteissa sekalaisessa järjestyksessä
-Huippuhetket puuttuneet lähes täysin
-Epäoleellisia tapahtumia saatu kolsteisiin hämmästyttävän paljon
Me (tähän ketjuun kommentoineet) haluamme kollektiivisesti kieltäytyä kohteliaasti Telian Liiga-tarjonnasta siihen saakka kunnes tuote täyttää vuoden 2018 laatustandardit.
Äänestyksen lisäksi, kommentoi alle. Näin Telia saa vielä paremman käsityksen asiakastyytyväisyydestä kokonaisuutena.
Ketju on perustettu myös siksi, että noissa megaketjuissa nämä jaloilla äänestämiset jäävät helposti pimentoon. Tästä ketjusta Telia saa helposti kuvan, kuinka tyytymätöntä porukka on tuotteeseen. Tarkoitus ei ole tehdä vänkäysketjua; jos koet siihen tarvetta, valitse toinen ketju.
———
Minä aloitan. En tilannut. Pääasiallinen syy on erittäin huono selaintuki.
LISÄYS 21.10.2018: Monet ovat lisäksi suivaantuneet lisäksi Telian valheisiin, katteettomiin lupauksiin sekä asiakkaan arvon polkemiseen. Ei hyvityksiä surkeasta, Teliasta johtuvasta ”katselu”kokemuksesta.
Viimeksi muokattu: