Operation Tamin Salkku

  • 1 540
  • 6

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
95% keskittyminen salkkuun tarkoittaa 50% mahdollisuutta menettää salkku. Täytyy koutsata salkkua niin hyvin, että mentaalipuoli on salkulla kunnossa. Klassinen win or lose situation.

Salkku on maailman arvokkain esine, arvokkain tavara, jota ihmiset kantaa kädessään. Siksi siihen täytyy suhtautua kunnioituksella. Respect the briefcase! Salkku ei ole mikä tahansa reppu, se on SALKKU!

Salkku haluaa tietää, että sinä välität, vasta sen jälkeen salkku välittää siitä mitä tiedät. Lojaliteettikriisi salkun ja omistajan välillä aiheuttaa katastrofin. Kunnioita salkkuasi, see the big picture. Asetu välillä salkun rooliin, laita kaikki peliin. Slow and steady gets you ready! Salkulle täytyy olla aina aikaa. Salkulle pitää antaa käsitys, että se on tärkeä. Make it feel important!

35 vuoden kokemus, non stop, salkun kantamisesta antaa pohjaa puhua salkun maksimaalisesta hallinnasta. KISS = Keep It Side by Side, on tärkein prinsiippini. Reagoi välittömästi, jos salkku katoaa näköpiiristä. Tunteet on käsiteltävä aina ennen ongelmaa. Älä raivostu heti, jos et näe salkkuasi. Se voi olla sohvan takana. Jos salkku on kuitenkin kadoksissa, niin silloin on kyseessä coachable moment. Heti kun visualisoit salkkusi, tartu sen fantastiseen maailmanluokan pehmeään kädensijaan kiinni.

Jos joudut poistumaan salkun vaikutuspiiristä, delegoi. Pidä huoli siitä, että salkku on edelleen omissa käsissä. Anna ammatillista palautetta, jos delegointi ei onnistu. Uskalla kritisoida! Sinun täytyy antaa esimerkki omalla tavallasi kantaa salkkua. Clear mind, open heart. Hallitse aikaa, paikkaa, ympäristöä ja tilannetta, niin salkku pysyy mukana.

PYSÄHDY - ANALYSOI - TEE JOHTOPÄÄTÖS - JATKA MATKAA SALKUN KANSSA

Ps. Tami on kova jätkä, loistava kommentaattori, legenda.
En vaan voinut millään vastustaa kiusausta. Eiköhän vakuutus korvaa ainakin aineelliset tappiot.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti TheAnimal
Ps. Tami on kova jätkä, loistava kommentaattori, legenda.
En vaan voinut millään vastustaa kiusausta. Eiköhän vakuutus korvaa ainakin aineelliset tappiot.

Olen samaa mieltä. Tami on ylivoimaisesti paras kommentaattori, kun taas Pietilää mä inhoan!!!!

Muutenkin sellaiset kommentaattorit, jotka osaa vain sanoa (esim. Saksan & Latvian joukkueista) vaan, että "nehän on paskoja" mua vituttavat todella paljon. Tami taas puhui mielestäni todella hyvin Latvian joukkuesta, eli siitä että pelaajat ovat todella motivoituneita ja pelaavat mentaliteetilla koko turnauksen. Pietilä taas miettii, miksi ihmeessä Latvian kannattajat ja Saksan kannattajat "vaivauduvat" paikalle...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Pitäisiköhän tähän ketjuun ruveta keräämään näitä Tamin heittoja kun niitä kuitenkin aivan varmasti tulee monta kisojen aikana.Sakke "Simpsons" Pietilän kommentit eivät ole lähes yhtä huvittavia.

Niin ja kiitos TheAnimal .Sait aikaiseksi hyvät naurut täällä päin :D
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ratkaissut Tamin laukun katoamis keissin..
Naapuritontillahan on sirkus. Sieltä on ilkeä apinankesyttäjä käskyttänyt apinan menemään huoneeseen ja hakemaan prinsiippimiehen laukun parempaan talteen...
Nerokasta eikö ;)
 

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta kuinka kävi Suomi-Puola ottelun prinsiipeille? Mahtaa olla Venäjän mafian piireissä haluttua tavaraa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Olen ratkaissut Tamin laukun katoamis keissin..
Naapuritontillahan on sirkus. Sieltä on ilkeä apinankesyttäjä käskyttänyt apinan menemään huoneeseen ja hakemaan prinsiippimiehen laukun parempaan talteen...
Nerokasta eikö ;)

Aku Ankat luettu hyvin? ;)

Oma teoriani kyllä liittyy Latviaan. Kuka voisi olla kyllin ovela ja tietää Tamin säilyttävän Prinsiipejään salkussaan. No tottakai tähän noutaja tapaukseen liittyy selvä käskytys. Kurre Lindström on salaa latvian palaverin jälkeen käskyttänyt Latvian jättiläisen, toiselta nimeltään Latvian "Litmasen" hakemaan Tamin taikasalkun. Tästä todisteena varkaan vajaavainen mitta. Ainoa asia mikä minua askarruttaa on salkun paino. Onko latvian ihme käynytkin Salilla?

Tämä teoria on saattanut syntyä vain erittäin kierossa tai väsyneessä päässä, menen nukkumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös