Mainos

Operation Flashpoint

• 5 209
  • 88

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Jep. UAZ:in ajotuntuma on muuten aika realistinen. Ainoo vaan ettei hiiri lyö käsille niin pahoin:D

Meinaan että on muuten aika peli...mut menee vaikka puuhun.

Peetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
UAZ

Todellakin, mahtava menopeli! Ainutlaatuinen ajokokemus, menee ylös vaikka pystysuoraa kalliota. Vaikka tasamaalla sitten ovet aukeileekin mutkaan ajettaessa. :D

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu,näin on. Intin aikoina saatiin se polttamaan kumiakin. Appelsiinimehua vaan renkaan alle ja pääportilla koppia vasten ja eikun lämiskä tiskiin.:D :D

Saatiin hienoja valokuvia. Meinattiin lähettää kuva muistoksi kuljetusupseerille, mutta pelättiin pekkaa ja yp:tä....tienoo oli kuin 3kg:n savun jäljiltä...heh.Lapsetti.

mokkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ootteko pelanneet OP:ta multiplayerinä.Kävin kattomassa kun pari kaveria pelas---Siinä pystyy 5 kaveria pelaa samalla puolella ja suorittaa tehtäviä kimpassa.Jätkillä kuulokkeet päässä,joissa mikit suun edessä ja yhteys toimii moitteettomasti....Se se vasta on nastaa touhua! Parin päivän päästä lomille ja loman jälkeen kuuloke kauppaan (n.345,-).
On sen näköistä meininkiä että sillon saa emännät olla tosi kaukana,muuten pitävät tosi kahjoina----> Täällä Karhu kuuleeko Kettu.......roger that!!!

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
veskula, ootko löytäny sitä vihulaisbasea vielä?

sen löytää kun käyttää järkinystyrää ja seuraa mihin ne autot ravaa kokoajan. aika paljon pohjoseen(?), olikohan ruutu ee58 (en oo varma). kannattaa edetä vaan mettää pitkin, pitäis päästä aivan huomaamatta tukikohdan viereen.

mä kävin siellä eilen pariin kertaan vierailemassa. ei mitään huimia onnistumisia muuten, mutta yhdellä kerralla varastin hindin basesta (laitoin kakkosen ja kolmosen puikkoihin) ja lähin sillä luikuttelemaan pakoon... no, sitten kun oltiin evac pointissa, ajattelin hypätä ulos kopterista. enpä viittiny tarkistaa, ollaanko maassa vielä, ja tipuin puun latvan kautta noin 50 metriä maahan. en sentään kuollu, jalat vaan meni paskaks. seuraavaks piti saada kaverit alas, ja ajattelin: "jos käsken sammuttamaan moottorin, kyllähän ne sieltä alas tulee"... no niskurointia ei tapahtunu missään mielessä, eikä edes alettu ennakoimaan vaan sammutettiin se kone sielä 50 metrin korkeudessa. perkelee. kaverit tippu suoraan mun niskaan sen kopterinsa kanssa. olis pitäny saada nauhalle.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti vilpertti
veskula, ootko löytäny sitä vihulaisbasea vielä?

sen löytää kun käyttää järkinystyrää ja seuraa mihin ne autot ravaa kokoajan. aika paljon pohjoseen(?), olikohan ruutu ee58 (en oo varma). kannattaa edetä vaan mettää pitkin, pitäis päästä aivan huomaamatta tukikohdan viereen.
-------------------------------------------------------------------------
Juu, olen käynyt siellä suunnilla, silloin siellä ei ollut kuin pari tankkia metsän reunassa. Sillon ajelin ihan vaan Zetorilla, päästivät yllättävän lähelle ennekuin Zetorin aktiivipanssari petti:D

No, jatkan etsintää, ulkonakin sataa pyörätelineitä...

Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Vilpertti,Veskula and Co

Sorry kun tungen tähän mukaan,mä olen enemmän playkkari hemmoja,mutta kysyn kuitenkin,pelaatteko te myös Ps2:sta,jos pelaatte,niin osaatteko kertoa milloin ilmestyy mustalle boksille Soldier Of Fortune,venttailen nimittäin sitä peliä vesi kielellä,toinen mitä ma odotan on Commandos2:nen ja MGS2.

Edelleen pyydän anteeksi,kun konsolihörhö tunki mukaan teidän keskusteluihin,mutta jos tiedätte jotain niin ilmoittakaa.

ps:Ps2:selle on tulossa melkoisen tykki rallipeli.:D

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti mokkeri
Ootteko pelanneet OP:ta multiplayerinä.Kävin kattomassa kun pari kaveria pelas---Siinä pystyy 5 kaveria pelaa samalla puolella ja suorittaa tehtäviä kimpassa.Jätkillä kuulokkeet päässä,joissa mikit suun edessä ja yhteys toimii moitteettomasti....Se se vasta on nastaa touhua! Parin päivän päästä lomille ja loman jälkeen kuuloke kauppaan (n.345,-).
On sen näköistä meininkiä että sillon saa emännät olla tosi kaukana,muuten pitävät tosi kahjoina----> Täällä Karhu kuuleeko Kettu.......roger that!!!

Ei ole tullut vielä pelailtua. Varmaan on todella vänkää. Saattaa olla ettei emännän huumorintaju riitä...Silloin ei kuule oikeestikkaan "menetkö viemään roskat?":p

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Vilpertti,Veskula and Co

Viestin lähetti reds1897
Sorry kun tungen tähän mukaan,mä olen enemmän playkkari hemmoja,mutta kysyn kuitenkin,pelaatteko te myös Ps2:sta,jos pelaatte,niin osaatteko kertoa milloin ilmestyy mustalle boksille Soldier Of Fortune,venttailen nimittäin sitä peliä vesi kielellä,toinen mitä ma odotan on Commandos2:nen ja MGS2.

Edelleen pyydän anteeksi,kun konsolihörhö tunki mukaan teidän keskusteluihin,mutta jos tiedätte jotain niin ilmoittakaa.

Aivanpa turhaan anteeksipyytelet. Ei täällä kukaan tungettele:D

En osaa kyllä kertoa PS2:n peleistä oikeen mitään. Kannattaa melkein laittaa mailia sinne suuntaan ja kysellä. Toinen "pommittamisen arvoinen"(siis kuvainnollisesti NSA!) paikka on ehkä maahantuoja. Valitan, en osaa auttaa, ehkä muut threadilla?

Mikäs rallipeli?

Cheers!

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Vilpertti,Veskula and Co

Viestin lähetti reds1897

saat anteeksi. tämän kerran ;)

en oo konsolipelejä pelannu sitten 8bit nintendon. taino, joskus taisin jotain nhl-sarjan peliä pelata kaverin segalla...

niitä rallipelejähän ei konsoleille oo juur tehty? hyvä, että se puute nyt korjataan :)

mulla on SoF omalla koneellani, ei sitä jaksa pelata kun ne kontrollit ei toimi samalla lailla kun cs:ssä/ofp:ssä.. tai jos toimis en oo jaksanu ettiä mistä ne sais toimimaan...

Viestin lähetti veskula
Juu, olen käynyt siellä suunnilla, silloin siellä ei ollut kuin pari tankkia metsän reunassa. Sillon ajelin ihan vaan Zetorilla, päästivät yllättävän lähelle ennekuin Zetorin aktiivipanssari petti

No, jatkan etsintää, ulkonakin sataa pyörätelineitä...
erikoinen ilmasto siellä päin universumia, mutta se leiri on siitä vielä pohjoseen, sen yhden tien yli sinne toiseen metsään. oon aina ravannu niitten puitten keskellä siitä, ettei huomattaisi. omat kannattaa laittaa tulemaan jonossa perässä, etteivät lähde ryntäilemään aukealle...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jee, beissi löytyi, tnx vilpertti. Tosin meni 2 miestä ja en saanut kuin 2xhind ja 4 soldatia tuhottua.

Nyt mennäänkin jo AH-1 Cobralla convoyta grillaamaan....kiitos ulkona olevan sateen.:D

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Re: Vilpertti,Veskula and Co

Viestin lähetti veskula

Mikäs rallipeli?

Cheers!

veskula:

Kyseessä on Word Rally Championship,josta olen nähnyt jo pikkasen ennakkoa,3D-maailmat perustuvat satelliitti paikannukseen,joten ratojen pitäisi olla melkoisen realistisia.

Colin Mcrae rally oli hyvä peli,vaikka en sitä paljon pelannutkaan,mutta luulen että tästä WRC:stä tulee kaikkien aikojen paras rallipeli,toisin kuin Mcrae rallyssa,jossa tuntui kuin ajaisi lasiputkessa,tässä pelissä voi ajella ratojen ukopuolellakin.

Kuitenkin odottelen malttamattomana Metal Gear Solid kakkosta,pikkaisen olen demoa nähnyt ja voi herran jumala miten hieno peli,samoin venttailen Max Paynen ilmestymistä,mutta onhan sitäkin jo "pikkasen"kauan venailtu.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ok. Ei liene kyseessä kuitenkaan Rally Chanpinship (MagneticFields)? Siinä on sellaisia 20min ek:ta. Tulee tosissaan hiki. Olet varmaan nähnyt/ajellutkin?

Ottaa vaan pattiin sen fysiikkamallinnus, lankkuaitaan kun ajaa, niin auto on lunastuskunnossa. Tosin rallissahan on tarkoitus pysyä tiellä?Onhan peliin tosin joitan pätsejä tullutkin. Ei ole peli nyt kovalevylläkään.

Itte olen tykännyt Colin 2:sta, ajettavuus on ok. Sellainen rallipeli kun löytyis jossa realismi ja ajettavuus lyövät kättä niin...Nyt taitaa olla niin että jompikumpi lyö toista.:D

Codemasters on kyhäämässä jotain uutta rallipeliä taas, lähettivät tiedustelun nimivaihtoehdoista, tyyliin "mikä miellyttää eniten"

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä pidin RC:stä, ja pidän yhä edelleen. Radat ei oo mitään lentokenttiä, vaan niillä pitää oikeasti taistella. Eihän sitä rallia oikeastikaan päästellä millään 15 metriä leveällä radalla...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Totta turiset. Oletko muuten ajellut sillä ruotsalaisten tekemällä Masters of joku, niitä hassuttelukisoja Kanarian saarilla. Siinä saa ainakin vedättää kunnon sladissa. Forcet on myös ihan ok. Tosin riippuu ratista.

...

Flashpoint edennyt, jälleen Cobralla lentelemässä. Scout-tehtävä kaaauka-na takana. Ei niitä tehtäviä voi enää olla montaa...sad.
:D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
eikös niitä tehtäviä oo joku 50?

eilen ei taas kerinny pelata OFPia kun piti Riskiä pelata. helvetti saanu mitään muuta kun ykkösiä nopista kokoajan.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku jossain foorumilla puheli 41:stä....en tiedä tarkkaan. En ole viittinyt laskea montako takana, menee jännitys.:D :D

Ei onneksi mene hermot ton scud-tehtävän kanssa....:mad: :mad:

Viimeksi muokattu:

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nonni

Andrejkin liittyi sitten OF-omistajien iloiseen ryhmään. Jokunen tehtävä takana, tällä hetkellä makaan armeijan käyneiden slangilla "munat turpeessa" metsikössä, Hindien vispatessa ympärillä.

Paras tähänastisista yrityksistäni päättyi ensimmäisen aukean puolessa välissä toteamuksiin "Mitäs porukkaa tuolla vipeltää" ja "Onko toi perkele tankki?"

Mutta kyllä tämä tästä taas.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
:D "Et kuule tiedä mihin olet tullut" (edelleen armeijaslangia)

Hyvä homma. Muista pitää yllä sosiaalistakin elämää!

:D :D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
veskula, tuossa eilen läpäsin sen yhden tehtävän missä sua aikoinaan neuvoin, ja sen jälkeen sen panssaritehtävän. nytten pitäs sillä hekolla pyrähdellä ilmojen halki, eilen ensimmäinen yritys päättyi hallittuun nokkakolariin aurinkokuntamme kolmannen planeetan kanssa...

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti veskula
Muista pitää yllä sosiaalistakin elämää!

Mitä ihmeen sosiaalista elämää? :)

No juu, on tässä tullut jo jokusien vuosien aikana opittua että miten paljon voi pelata ilman että menee seuraava päivä reaalimaailmaan totutellessa.

Mutta on siitä aikaa kun viimeksi olen tuolla lailla johonkin peliin eläytynyt.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
veskula, tuossa eilen läpäsin sen yhden tehtävän missä sua aikoinaan neuvoin, ja sen jälkeen sen panssaritehtävän. nytten pitäs sillä hekolla pyrähdellä ilmojen halki, eilen ensimmäinen yritys päättyi hallittuun nokkakolariin aurinkokuntamme kolmannen planeetan kanssa...

Okra. Meitsi junnaa tossa scudissa, henki pakenee joka kerta. Annan asian hautua nyt hetken....:p

Oli meidänkin taloudessa yksi nokkakolari tuossa päivänä muutamana sitten....no, se on jo onnellisesti takana.:D

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No löytyihän sieltä pelistä typeryyksiäkin.

Pelasin tuossa sen tiedustelutehtävän läpi. Aluksi on se alkurähinä, johon en ehtinyt edes juoksemalla mukaan kun vihulaiset oli jo ajettu karkuun. Sitten hiippailin poikien kanssa vuorelle ja ilmoitin missä se leiri on, ja seuraavaksi sitten jolkottelimme takaisin omaan tukikohtaan. Tehtävä onnistunut, ei kontaktia viholliseen, kaikki niinkuin oli käsketty.

Lopputulos: helevetillinen saarna ja käsky kerätä kamppeet. Syynä ilmeisesti se etten ottanut yhtään vihulaista hengiltä, koska nimenomainen käsky oli että kontaktia on vältettävä.

Meinasi hermo mennä.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
andrej, suojasitko niitä APCitä inhottavilta sinkomiehiltä?

en minäkään siinä tehtävässä muita tappanut kuin ne vaunuja uhitelleet ryssänpahalaiset...

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
andrej, suojasitko niitä APCitä inhottavilta sinkomiehiltä?

en minäkään siinä tehtävässä muita tappanut kuin ne vaunuja uhitelleet ryssänpahalaiset...

Yritin tuossa hommaa uudestaan, mutta kun en edelleenkään ehdi näkemään muita vihulaisia kuin ne muutaman siinä heti alussa, joista yhden sain hengiltä niitten vaunujen hoideltua loput. Ja sitten vaunut pistää tallan pohjaan, eikä niille juoksemalla pärjää.

Pitänee aloittaa jokusta tehtävää aiempaa ja koittaa saada paremmin pisteitä kokoon... Ärsyttää vaan tommonen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy