Viestin lähetti vilpertti
veskula, ootko löytäny sitä vihulaisbasea vielä?
sen löytää kun käyttää järkinystyrää ja seuraa mihin ne autot ravaa kokoajan. aika paljon pohjoseen(?), olikohan ruutu ee58 (en oo varma). kannattaa edetä vaan mettää pitkin, pitäis päästä aivan huomaamatta tukikohdan viereen.
-------------------------------------------------------------------------
Juu, olen käynyt siellä suunnilla, silloin siellä ei ollut kuin pari tankkia metsän reunassa. Sillon ajelin ihan vaan Zetorilla, päästivät yllättävän lähelle ennekuin Zetorin aktiivipanssari petti:D
No, jatkan etsintää, ulkonakin sataa pyörätelineitä...
Viestin lähetti mokkeri
Ootteko pelanneet OP:ta multiplayerinä.Kävin kattomassa kun pari kaveria pelas---Siinä pystyy 5 kaveria pelaa samalla puolella ja suorittaa tehtäviä kimpassa.Jätkillä kuulokkeet päässä,joissa mikit suun edessä ja yhteys toimii moitteettomasti....Se se vasta on nastaa touhua! Parin päivän päästä lomille ja loman jälkeen kuuloke kauppaan (n.345,-).
On sen näköistä meininkiä että sillon saa emännät olla tosi kaukana,muuten pitävät tosi kahjoina----> Täällä Karhu kuuleeko Kettu.......roger that!!!
Viestin lähetti reds1897
Sorry kun tungen tähän mukaan,mä olen enemmän playkkari hemmoja,mutta kysyn kuitenkin,pelaatteko te myös Ps2:sta,jos pelaatte,niin osaatteko kertoa milloin ilmestyy mustalle boksille Soldier Of Fortune,venttailen nimittäin sitä peliä vesi kielellä,toinen mitä ma odotan on Commandos2:nen ja MGS2.
Edelleen pyydän anteeksi,kun konsolihörhö tunki mukaan teidän keskusteluihin,mutta jos tiedätte jotain niin ilmoittakaa.
ps:Ps2:selle on tulossa melkoisen tykki rallipeli.:D
Viestin lähetti reds1897
Sorry kun tungen tähän mukaan,mä olen enemmän playkkari hemmoja,mutta kysyn kuitenkin,pelaatteko te myös Ps2:sta,jos pelaatte,niin osaatteko kertoa milloin ilmestyy mustalle boksille Soldier Of Fortune,venttailen nimittäin sitä peliä vesi kielellä,toinen mitä ma odotan on Commandos2:nen ja MGS2.
Edelleen pyydän anteeksi,kun konsolihörhö tunki mukaan teidän keskusteluihin,mutta jos tiedätte jotain niin ilmoittakaa.
ps:Ps2:selle on tulossa melkoisen tykki rallipeli.:D
erikoinen ilmasto siellä päin universumia, mutta se leiri on siitä vielä pohjoseen, sen yhden tien yli sinne toiseen metsään. oon aina ravannu niitten puitten keskellä siitä, ettei huomattaisi. omat kannattaa laittaa tulemaan jonossa perässä, etteivät lähde ryntäilemään aukealle...Viestin lähetti veskula
Juu, olen käynyt siellä suunnilla, silloin siellä ei ollut kuin pari tankkia metsän reunassa. Sillon ajelin ihan vaan Zetorilla, päästivät yllättävän lähelle ennekuin Zetorin aktiivipanssari petti
No, jatkan etsintää, ulkonakin sataa pyörätelineitä...
Viestin lähetti veskula
Muista pitää yllä sosiaalistakin elämää!
veskula, tuossa eilen läpäsin sen yhden tehtävän missä sua aikoinaan neuvoin, ja sen jälkeen sen panssaritehtävän. nytten pitäs sillä hekolla pyrähdellä ilmojen halki, eilen ensimmäinen yritys päättyi hallittuun nokkakolariin aurinkokuntamme kolmannen planeetan kanssa...
andrej, suojasitko niitä APCitä inhottavilta sinkomiehiltä?
en minäkään siinä tehtävässä muita tappanut kuin ne vaunuja uhitelleet ryssänpahalaiset...