Mainos

Operation Flashpoint

• 5 216
  • 88

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kun tämä ei oikein enää sovellu tuolla ammuskeluotsikon alla keskusteltavaksi, vetäistäänpäs kesän pohjanoteeraukset ja alotetaan Flashpoint -keskustelu täälläkin!

Ne ketkä eivät tiedä, mikä OF on, peli sijoittuu vuoteen 1985 ja sotaa käyvinä osapuolina ovat NATO joukot sekä Neuvostohallinnosta irtautuneet ryssät. Aseistuksen muodostavat vuoden 1985 vimpaimet, eli viimeisimpiä uutuuksia ei aseista löydy, mutta eivätpä ne mitään ensimmäisen maailmansodan aikaisiakaan vehkeitä ole. Realismivipua on vedetty ylöspäin, ja vaikka singolla ampuminen ja itsensä lämärillä parantaminen ovatkin hieman erilaista puuhaa kuin oikeasti, kuolema tulee nopeasti ellei pidä turpaa turpeessa.

Toivottavasti kukaan ei ala spoilaamaan tässä, vaan keskustelua voitaisiin käydä sopivan salamyhkäisesti jo mahdollisesta kohdasta eteenpäin menneiden tietäessä mistä puhutaan, nimittäin itse ainakin haluan säilyttää juonenkulun yllätyksellisenä.

Minä tuskailen tällä hetkellä M2 paukkuraudan kanssa kun ryssät yrittävät puskea päälle toisella saarella speznatz tehtävän jälkeen. Sitten niskaan sataa luotia hindistä ja olo käy liian tuskalliseksi...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Viestin lähetti vilpertti
ilmeisesti, en eilen kerenny sitä pelaamaan ollenkaan, kun eukko sanoi: "ethän sä nyt tuollasia lasten juttuja viitti alkaa taas"... jotkut eivät oikein ilmeisesti tajua :P

copy´n paste paukuttelu aiheesta

Juu, kieltämättä tarvii pelailla sillon kun muija on emäntä on töissä ja itse ei satu olemaan...kun peli ilmestyi 2206, meni 2 päivää aika tiiviisti koneen ääressä...kiitos vuorotyön..nyt olen hieman hiljentänyt tahtia..on niin upeet kelit!

Itte olen tankkien alla asentelemassa paukkuja....paha case.
Eikä tarvi sitten viisastella ne jotka ei ole Flashpointtia kokeillu...:D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
hitsinpitsi, kyllä nyt pitäis vääntää joku ovela satsi, että pääsis jatkamaan pikkusen, on nimittäin vähän turhauttavaa kattoa jotain kymppitonnia tjsp :)

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaa hieman lisää.... :) Pari screenshottia olisi ihan kiva nähdä, jos viitsitte laittaa tähän. Kaveri kehui tuota kyseistä peliä. Kiitos.

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
alkudemossa...

Radio kertoo selkeästi minkämaalaisia pelintekijät ovat, and now sport news...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joo, oli aika hilpee :)

työpäivä kuluu hyvin miettiessä miten sais naikkosen harhautettua kimpusta niin, että voisi käyttää aikaansa johonkin järkeväänkin!

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti työpäivä kuluu hyvin miettiessä miten sais naikkosen harhautettua kimpusta niin, että voisi käyttää aikaansa johonkin järkeväänkin! [/B]
Meikäläisen harhautus toimii aika mallikkaasti. Istutin vanhan tietokoneeni tyttöystävän pöydälle, asensin siihen verkkokortin ja omaani keskitinkortin sekä jaoin nettiyhteyden... Saa olla koneella ihan rauhassa, kun parempi puolisko on omallaan surffailemassa. ;)

PS. Kiitokset linkistä Veskula

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mun eukkoni sanoo korkeintaan "pidäksä mua jonain nörttinä" tjsp ja mököttää pari viikkoa jos pelaan tunnin :)

naiset, mahdotonta elää niitten kanssa, mahdotonta elää ilman niitä...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään voisi yrittää taas...muija töissä...:D

P.S. Eipä kestä Hiili

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
oujea, eilen sain läträttyä "kunnolla", ja pääsinkin läpi sen tankintuhoamistehtävän ja parit tehtävät sen jälkeenkin, kunnes kävin hakemassa paperit vastarintatyypeiltä ja sitten alko väskättämään... ylensivät vielä luutnantiksikin...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
oujea, eilen sain läträttyä "kunnolla", ja pääsinkin läpi sen tankintuhoamistehtävän ja parit tehtävät sen jälkeenkin, kunnes kävin hakemassa paperit vastarintatyypeiltä ja sitten alko väskättämään... ylensivät vielä luutnantiksikin...

:D Jätkä on samassa tehtävässä...tai, oikeastaan olen siinä seuraavassa osiossa ("Scouting") Siinä oli kyllä pahat paikat siinä edellisessä..oikeen niska oli ittelläkin kyyryssä kun hölkytteli karkuun...:p ja muija kattoi hitaasti:rolleyes:

Tässä pelissä tulee välillä aika spontaaneja tuuletuksia...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
heh, sen verran kerkisin sitä pelata, että lähetin kakkosen jeepillä hutkimaan ja kokosin kaverit kasaan johon ne vois kranaatilla tuhota. tuli melkein hymy huuleen kun se opastin sanoo "harjootteles nyt niitten komentamista", kun on ensin sillä demoversiolla muutaman kuukauden mätkiny...

jospa tuosta tunnin päästä lähtis kotio ja alkais sitten hieman tetsaamaan...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkos Vilpertti joutunut jo JSP:lle, kun ei ole kuulunut kommentteja?:p Vai oletko saanut sadonkorjuu-lomaa? Itte olen edennyt taas yhden tehtävän...mielenkiintoinen...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mä oon tällä hetkellä saattamassa kuorma-autoja ryhmän kera, tuossa eilen tein uskomattoman juonikkaan tempun kommandotehtävässä:

hiivin tukikohtaan asti niin kuin oli määrä, sitten kun kävin asentamassa t-72:n alle pommin joku huomas mut. no, jäin makoilemaan puskaan vielä vähäks aikaa, mutta liikenne ei hiljenny ei sitten millään. no, päätin että menköön ja spurttasin t72:n toisella puolella olleeseen t80:iin ja karautin sillä nopeasti mettänreunaan jonne sitten räjäytin senkin, sitten vaan hipsin helikoptereita vältellen lopetuspaikalle. tuolla tankkipihalla oli yksi Shilka, pari bemaria ja noitten kahden tankin lisäks vielä kolme muuta tankkia joista pari tais olla t80jä... ja sitten ilmassa hindin vatkain... :)

tuntu aika lekendalta...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
mä oon tällä hetkellä saattamassa kuorma-autoja ryhmän kera, tuossa eilen tein uskomattoman juonikkaan tempun kommandotehtävässä:

hiivin tukikohtaan asti niin kuin oli määrä, sitten kun kävin asentamassa t-72:n alle pommin joku huomas mut. no, jäin makoilemaan puskaan vielä vähäks aikaa, mutta liikenne ei hiljenny ei sitten millään. no, päätin että menköön ja spurttasin t72:n toisella puolella olleeseen t80:iin ja karautin sillä nopeasti mettänreunaan jonne sitten räjäytin senkin, sitten vaan hipsin helikoptereita vältellen lopetuspaikalle. tuolla tankkipihalla oli yksi Shilka, pari bemaria ja noitten kahden tankin lisäks vielä kolme muuta tankkia joista pari tais olla t80jä... ja sitten ilmassa hindin vatkain... :)

tuntu aika lekendalta...

Toi on vissiin vielä edessä...:confused: Ellei se ole se yötehtävä missä toinen ryhmä posauttaa orbittiin ne toiset vaunut kauempana?Mutta se on kyllä ennen lutiksi ylentämistä, ilmeisesti olet pidemmällä kuin minä:eek: :D

eiköhän täällä ole muka muita lapsellisia OFP pelaajia:p

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
joo pääsin tuossa jokusen tehtävän eteenpäin, kun sain aikaa :)

ootko jo käyny scouttaamassa vihollisbeissin vai missäs asti toilailet?

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
joo pääsin tuossa jokusen tehtävän eteenpäin, kun sain aikaa :)

ootko jo käyny scouttaamassa vihollisbeissin vai missäs asti toilailet?

Jep, olen sitä seuraavassa, ihan alussa. Tänään 2000zulu pääsen duunista...sitten.;)

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Kylläpä kuulostaa mielenkiintoiselta tämä kyseinen peli. Paljonkos olette kaverit pulittaneet siitä.

Itse olen tyytynyt hakkaamaan SP World at Waria, mutta tuo OF taitaa pestä kyseisen pelin 100-0.
-ipa rules

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
mä maksoin 299,- , suomalaisesta kirjakaupasta...

mulla meni siinä vyörytystehtävässä ihan helvetin monta kertaa käsilleen, ja ekan kerran kun pääsin sen läpi vehje meni heittämään mut alotusruutuun. ihmettelin hieman...

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti ipa rules
Kylläpä kuulostaa mielenkiintoiselta tämä kyseinen peli. Paljonkos olette kaverit pulittaneet siitä.

Itse olen tyytynyt hakkaamaan SP World at Waria, mutta tuo OF taitaa pestä kyseisen pelin 100-0.
-ipa rules

Juu, on kyllä mielenkiintoinen...maksoin kans 299mk.Kerrankin vastinetta rahalle. Maksoin ihan mielellään, periaatteesta kannatan tollasia koodinvääntäjiä...

Nyt täytyy varoa ettei spoilaa liikaa jos hommaat kyseisen pelin:D

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpertti:

Oletko päässyt jo Hind Attack:in läpi?Todella kökkö task.En ole mitään beissiä löytänyt, onko sellaista edes?:p

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
en oo tainnu, kun en oo taas pariin päivään kerinny pelaamaan. aurinkoiset rannat ovat kutsuneet niin voimallisesti, ettei ole pystynyt vastustamaan

se maihinnousutehtävä oli kyllä vallan mainio, missä ensin vallotetaan kukkula ja sen jälkeen rynnäköidään lentokentälle

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
en oo tainnu, kun en oo taas pariin päivään kerinny pelaamaan. aurinkoiset rannat ovat kutsuneet niin voimallisesti, ettei ole pystynyt vastustamaan

se maihinnousutehtävä oli kyllä vallan mainio, missä ensin vallotetaan kukkula ja sen jälkeen rynnäköidään lentokentälle

Juu, niin oli. Harmi vaan kun loppui just kun olin päässyt tankin puikkoihin...:D

En minäkään ole kyllä pahemmin pc:n ääressä ollut...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
shilkan puikoissa olis varmasti kiva käydä mosuja vastaan :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy