Oodi naismörssäreille

  • 1 712
  • 7
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
· Tuolla muilla palstoilla on näemmä napistu ja isoon ääneen paneteltu isoja naisia Edmontonin kisojen tiimellyksessä. Joutavaa märkäkorva- poikasten panettelua, sanon ma! Kyllä tuollainen kokoa XXXXXXL-keiju on naisista parhain -oikea rotuvalio. Kelpaisi kunkin moinen möhkö alttarille saatella, tai ainakin käsipuolessaan pitkin kirkon käytävää rimpuilla, mikäli tuo nyt ensinkään noin mitättömiä miehenkuvia, taikka rääpäleitä, siipakseen huolii. Kyllä minä ainakin ottaisin, jos saisin, vaikka pari kolmekin yksintein.
·
· Ensinnäkin tuollainen runsaanmanpuoleinen neito olisi varsin huoleton petikaveri, sillä ei moisen kanssa tarvitsisi jännittää, josko tuota kiihkoissaan saattaisi satuttaa. Ehei, hyvä olisi noiden jämäköiden lauteiden päälle itsensä asettaa, ja tehdä tilaa sisällään lymyilevälle oriille. Eikä etenkään painaisi tuon lonkkaluu epäeroottisesti vasten vatsaasi, taikka hampaitasi solisluu särkisi. Ei vaatisi tuo haipakkata hiljennettävän, taikka tahtia toppuuttelisi. Sulavaa olisi lihan liike. Kelpaisi siinä käivärän köyristellä, ihrapatjalla ihanalla. Eikä senkään nyt olisi niin tarkkaa väliä mihin poimuun pikkolonsa piilottaisi -aina löytyisi lämmin hien liukastama laskos laueta.
·
· Äitinäkin olisi oiva eläjä kerrassaan. Ei hyytyisi hän lapsenpäästäjän pedille, sisuksistaan sikiöt sadattelematta sinnittelisi. Eikä ehtyisi eväs rinnoistaan, ruokkisi ratevasti rapamahat. Lapsirakas luonnostaan, samaan suureen syliinsä sulkisi ipanat, isän, ja naapurinkin äpärät. Päitä pitkin iltaa pörröttelisi, hipiää hilpeästi hivelisi, suivaantumatta sukisi. Eikä ensinkään erehtyisi vieraisiin, uskaltaisi ei urhot ulkomaan, kajota keijuun rotevaan. Etevä emäntänä etenkin, pullat ja piiraat paistelisi, perheelleen pidot pitelisi.
·
· Kodinturvanakin moinen mörssäri olisi verraton aivan. Kulmillamme hiippailevat huumehörhöt saisivat tuta vihansa vinhan. Massallaan moiset maihin mötkisi, alleen aneemiset alistaisi. Rukouksiaan ruipelot ruikuttaisi, turhaan toiveitaan toistelisi, alta ahterin alavan.
· Matseissa mesoisin mahtavana, narreille naljailisin nauraen, tepsiläiselle temput tekisin, kaljat kauloilleen kaataisin. Vaan jos nuo taholleni teutaroisi, vaimoni vihaan varaisin, päällensä punkeron päästäisin, selkänsä siimekseen suojautuisin, sieltä sukkeluuksia sanaillen.
·
· Riuska työihminenkin kaiketi olisi Nainen tuo. Kelpaisi kerrassaan auran eteen valjastaa. Vantterilla säärillään puskisi pahki sarat sammaleiset. Kääntäisi keveästi mullat mukuraiset, vaot väsymättä väkertäisi. Nurmen nopsasti niittäisi, lehmät laulellen lypsäisi. Vedet tupaan toimittaisi, lumet luontevasti loisi. Polttopuut pikaisesti pilkkoisi, hellan alle asettaisi, saunan samalla lämmittäisi, löylyt leppoisat löyhyttelis. Selät sättäämättä saippuoisi, varpaanvälit vaieten kuuraisi, persvaon pelkäämättä pesisi. Yöllä ystävänsä kotiin kantaisi, Pirkon-Pubista
· pahnoille pötkäyttäisi, paijaten peiton alle peittelisi, sadun seuraavan sepittelisi, suukotellen siippansa uneen saattelisi....
·
· Niin, olisiko kellään vaihtareita? Voisin nimittäin vaihtaa päikseen laihan vaimon ja 14 tyttöystävää yhteen riuskaan kuulamörssäriin. Jaa, ei vai -noh toisella kertaa sitten...

Juohtuipa vaan mieleeni….
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Nii-i

Tuolla toisessa ketjussa ipa ruleskin jo kehui Mia Strömmerin ulkonäköä. On vähän eritasoinen naikkonen, kun esim se kiinan taistelupanssarivaunu.

-ipa rules
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toki minulla olisi vaihtareita ja valinnan varaa olisi värin, nenän muodon ja luonteenkin suhteen. Mutta kun minä satun tuntemaan liiankin hyvin nuo sinun 15 vaihdokkia....

Asiasta: tyhjensitpä taas pajatson ja sanoiksi naputtelit ne tuntemukset, joita Yläpesässäkin syttyi noiden pahaisten kukkakeppien tölviessä kosteiden unieni kohteita - vihonviimeisiä Rubensin silmäteriä ringeissään. Mokomatkin jullit menevät vielä äänestämään "kaunottariksi" joitain isojen hampaiden ja kuivettuneiden jänteiden sekamelskaa (Pelkonen)! Toivottavasti saavat näiden riukujen kanssa telmiessään palkkioksi pelkkiä mustelmia.

Kyllä Luoja ajatteli ison tytön lempeä silloin, kun suunnitteli millä konstein nisäkäs-ihminen saadaan sukuaan jatkamaan. Kylkiluusta hän naisen muovasi, ei kylkiluuksi!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helpottava havainto

Johan sitä alkoi luulla, että Röörin stressi oli kehittynyt niin silmittömiin mittoihin, ettei hän enää kykenisi nauttimaan edes naissukupuolen monimuotoisuudesta ja mietiskelemään etenkin ehtoisampien emäntien anteja. Huojentavaa havaita, että näin ei sentään ole päässyt käymään ja elämä alkaa sittenkin voittaa. Noin ihastuttavalla, laajasydämisellä asenteella sieltä Pirkon-Pubistakin löytyy takuulla aina kantaja jos toinenkin.

Kokemuksen tuoma varmuus saa miehen ajattelemaan sellaisiakin vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia, joita vastikään äitinsä helmoista lähteneet eivät vielä osaa ajatellakaan. Noin se vaan näyttäisi olevan.

Kovinpa noiden mörssäreiden sijaan jaksettiin hehkuttaa noita pituushyppääjättäriä. Ulkonäöstäkö siinä muka vain olisi kyse? Pah! Tietäähän Röörikin jo viime syksyn perusteella, mistä siinäkin ihan oikeasti kiikastaa.


Patarouva
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Synnyttäjästä puimakoneeseen

Onpa minullakin hyvä ja huojentunut olo huomatessani, että täällä on taas isäntä kirjoituskunnossa ja meno näyttää entiseltä.
Luonnollisesti minua myös hivelee kun Rööri noin kauniin sanakääntein naisia kuvailee.
Vaikka ensimmäiseksi mainitsitkin nämä petihommat, huomaa sinusta selvästi, että et valitse kumppaniasi pelkästään vuoteen lämmittäjäksi. Se on virkistävä ja omintakeinen piirre miehessä. Varsinkin kun sinulla on tarjota keijullesi noin paljon erilaisia rooleja ja pikku puuhasteluja, ikäänkuin vastapainoksi makaamiselle. Harvempi mies ymmärtääkään, että nainen haluaa olla jotain muuta kuin vain näyttely- tai käyttöesine, mutta Sinun vaimollasi ei tulisi olemaan vapaa-ajan ongelmia. Eikä hän liioin joutuisi turhautuneena pakenemaan Pekan baariin.
Harmi, että minulla on pitkät ja hoikat sääret (mutta tiukkasuiset shortsit), joten en tältäkään osin täytä kriteerejäsi. Jos nyt joltain kuitenkit saat vaihtarin muista varoa jalkalukkoa ja etenkin tukehtumista, sillä ei näitä juttuja ilman voi olla.

Terveisin koo
 

slurguzim

Jäsen
lihavan tytön päiväkirjasta...

Pöhkö.(20.8.2001)

En saanut ohessa paskaakaan. Olisi se hienoa olla saada ohessa
paskaklöntti. Mutta ei tullut tekstiä eikä panskaa.
Sinussa täytyy olla jotain vikaa.

Menin tänä aamuna nukkumaan sen jälkeen kun halasit minua
lämpimillä portailla minun seistessä puoliunessa sinisessä
kylpytakissani palelemassa siinä sinun lähellä.
Näin unta naapurin pikkupojasta, joka on itseasiassa jo 14-vuotias,
mutta minulle aina vaan sellainen juuri kävelemään oppinut nassikka.
Leijatin leijaa sen pojan kanssa siinä unessa.

Olen ikävä? Tulihan se sieltä. Nyyh nyyh. En häpeä.
Eikä kai ollut häpeä myöntää.
Miksi uskottelet (itsellesi?) ikävää?

Ei saa hukkua ei. Yritän olla hukkumatta. Tuskin hukunkaan ellet
sinä pakota ottamaan suihin veden alla... ;)
Toisaalta sinun pitää vannoa, ettet huku itse. Kusipää.

Jussi käveli aina lammella kun
siihen tuli jäät. Sen vaimo sanoi, että jos se tippuu jäihin
ja hukkuu, hän ei anna ikinä anteeksi.
Mietin myöhemmin, että kiva jos se hukkuu jäihin...
Sitten vaimoparkaa jäytää ikuinen häpeä kun meni tuollaista sanomaan ja haluaisi varmaan antaa jo anteeksi.

Onneksi se ei ole vielä hukkunut.

Kakkasin tänä aamuna. Mun paskaputki on alkanut toimimaan.

Vaaka meni tänään rikki

Menen pois. Oliko nannaa sapuskaa? Minulla ei.
Kerro pois vain.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerronhan toki

Juu, olihan se nannaa kerrassaan. Minä syön aina hyvin.
Lounaaksi nautin kanaviilokkia mustaherukkahyytelön kera . Varsin maittava annos, tosin aikaa makusteluun ei liiemmälti ollut. Päivällisellä ahmin meren antimia. Alkupaloina maistelin kylmäsavulohta, katkarapuja sekä savusiikaa tilliperunoiden ja keitettyjen kananmunalohkojen kyydittämänä. Lämpimältä puolelta valitsin lohimedaljonkeja ja paistettua kuhaa. Lisukkeeksi lapoin lautaselle kukkakaalipaistosta, joka oli kuorrutettu runsaalla juustolla -pelkäsin menettäväni kieleni.

No sehän on kiva, että sait viimein sen kakan tulemaan. Jos pitkään ummettaa olo käy tukalaksi. Painopiste vajuu alas ja käynti käy vaappuvaksi. Sinun pitäisi syödä enemmän kuituja, se tekee kakasta mukavan kuohkeaa ja on vaivatonta väkertää. Ilmavan pökäleen varjopuolia tosin on, ettei niitä pienempiä kikkareita tahdo saada vedettyä pöntöstä alas, ovat näet vettä keveämpiä. Siellä vesilukon pinnalla sinnikkäästi kellittelevät kuin ongenkohot iloisesti pamppaillen -veikeää. Siksipä kannattaa varata mysli-aamiaisen jälkeiseen istuntoon pilkkijöiden suosima sohjokauha ja tiivis tupperware-aski -ainakin kyläillessä.

En minä ainakaan ketään pakota poskeen ottamaan upoksissa, enkä kuivalla maallakaan. En kyllä toisaalta vasiten vastustelisikaan, tosin tuolloin voisin kyllä itsekkin hukkua, jos vaikka uimahallissa siellä syvemmässä päässä munahaukka ylläköllä haaruksista haukkaisi. Paitsi jos oltaisiin ihan lähellä laitaa. Onkohan hukkunut vaikea irrottaa huljasta? Minuun on muinoin hauki tarrannut, eikä irti millään -onneksi vain sormeen. Leukaluut piti kalalta katkoa kiipelistä päästäkseni, vaan kukapa moiseen hommaan henkitoreissaan kouristelevan ihmisuhrin kohdalla urkenisi? Hukkuneen elvyttäminenkin lienee mahdotonta molo kurkussaan. Tepsisiköhän haimlitsin-ote tällä kohtaa? Se ainakin on varmaa, ettei vaimo moista hukkumakuoloa anteeksi antaisi.

Mitenkä se vilulla karautteli siellä portaissa, vaikka siellä oli lämmin? Vai kylmäsikö se sisältäpäin, paniko se masussa möyrähtelevä möykky värisemään. Niin ei se lapsi ole, vaan pelko ja paniikki. Epätoivo ja epäilys, jäytävä jännitys, siitä palaako hän enää koskaan? Leijaa lennättäessä on leppoisampaa, turvallista. Komea kuvajainen tanssii taivaalla ilonasi, pysyy hyppysissä narun ohjaamana -ei karkaa... Mene uudestaan nukkumaan, lihava tyttö, syksy tekee tuloaan. Minun on vihdoin hiki!
 

slurguzim

Jäsen
kyllä.

Olin oikeassa.
Sinussa on jotain vikaa...

Amerikassa oli joku tyttö hukkunut, kun poika ei ollut päästänyt toista vetämään henkeä välillä...paha poika...se poika selitti että se tuntui niin hyvältä, että ei halunnut päästää pois...hui!

Itse asiassa pissakin on ollut viherää viime aikoina. Maksalaatikolla sitä olen parannellut.
Tuskallistahan se on virtsata useiden läskipoimujen välistä...värin alkuperää en tiedä...tiedä sitten siitäkään parantaako maksalaatikko välejämme.

nii
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös