Mainos

Onnittelut Hokki 0-2

• 1 098
  • 5

Katsoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, PiTa
Onneksi olkoon Kajaanilaisille noususta Divariin eiku Mestikseen. Näin juuri päättyneen pelin ja divariajan jälkeen on takki tyhjä. Samoin on mieli. 0 - 2 kotona! Ei siinä ole mitään selitettävää.

Hyvästelen tässä samalla teidät divarifanit. Minä siirryn tuonne keskusteluun muista kiekkosarjoista. Toivottavasti suosikkini palaa pian divariin tai ainakin jatkaa edes ensikauden :D

Toivon koko sydämestäni, että Kajaani kyykyttää ensikaudella koko divaria samoin kuin Jukurit teki kaksi kautta sitten.

D -mies totesi kerran, että suosikkijoukkueen menestys peilaa tosi fanin elämää. Kai sitten oma elämäni on mennyt laadullisesti melko alas. Ensin PiTa 3:en (tosin luopui sarjapaikastaan Suomi -sarjassa vapaaehtoisesti), K -Kissat putosi kakkoseen ja nyt iso D.

Näin oman surkutteluni keskeltä menestystä Disen pelureille (kiitokset tämän kauden onnistumisen elämyksistä), menestystä avoimille jääkiekkosarjoille, menestystä Kajaanilaisille.

Kerään siis fanipaitani, räikkäni ja lippuni siirtyäkseni pienempiin kyliin, kylmempiin halleihin. Toivottavasti ystäväni d -mies, matti daf, DAF, Kyllikki ja monet muut jaksavat katsoa kanssani tämän notkahduksen loppuun asti.

Suuntaampa katseen jo kohden Heinolaa :p

Hauskaa kesää kaikille

T: Katsoja

P.S. olen kokenut D:n kanssa putoamisen jo kerran aiemminkin.

toveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen Kamraterna i Helsingfors
Osanottoni Dise-faneille ja samalla onnittelut Kajaaniin.

Muistan itse miltä tuntui TuTon noustessa ja erityisesti sen kuinka sarjan vaihto alaspäin muutama vuosi myöhemmin kirpaisi.

Parhaaksi muistokseni Disestä ja sen kannattajista jäi, outoa kyllä, kotisivujen laadukas mutta myös kirpeä keskustelu.

zeitgeist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset pikkuseurat
Täysin samaa mieltä toverin kanssa. Olo on samanaikaisesti ilahtunut hauskasta yllätyksestä - kyllä, ne ovat urheilun "raison d'etre", mutta myös aidosti vähän surumielinen Disen puolesta.

Ilman Diskoksen palstaa meillä ei olisi "aladivarifani"-käsitettä siinä muodossa kuin sen olemme ymmärtäneet. Ja ilman Diskoksen persoonallista fanijoukkoa elämä liigan alapuolella olisi (ollut) vielä monin verroin köyhempää.

Suomi-sarjan puolestapuhujana olen toisaalta tyytyväinen - saatiin sarjaan ensi kaudeksi kunnon keulakuva. Tavataan tosiaan jatkossa enempi tuolla "Muu"-osastolla.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Onnittelut Hokille ja tsemppiä Diselle Suomi-sarjaan. Mikäli mahdollisimman moni tämän kauden joukkueesta jatkaa, niin takaisin tulette parin-kolmen ehkä jo yhden vuoden jälkeen. Itse olisin toivonut, että Dise olisi jatkanut. No, näin tällä kertaa...

JiiPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kiekko-Vantaa, D-kiekko,
Siinä se pomppasi Keski-Suomalaisen urheilusivuilta kuin koukku kalamiehen silmään... valokuva juhlivista Kajaanilaisista nimittäin.
Läheltä piti, että emme päässeet jatkoajalle, mutta tälläkin kertaa enemmän voittoa tahtonut joukkue taisi voittaa.

Tappio, vaikka kuinka karvas on vain nieltävä ja annettava onnittelut Hokkille noususta. Toivottavasti nousu Mestikseen käynnistää Kajaanissa samanlaisen kiekkobuumin kuin Mikkelissä, juuri sitä Mestis tarvitsee.

Nyt räikät ja rummut naftaliiniin kesän ajaksi. Toivottavasti voimme ensi keväänä laulaa Katsojan kanssa kummastusta aiheuttaen:" hei me noustaan mestaruussarjaan huhtikuussa lauantaina".

Kesälaitumille ja viheriöille poistuen kops ja poks.

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
Juu.. pitää minunkin onnitella Hokkia saavutuksestaan.

Innolla jään odottelemaan tulevaa kautta miten Hokki pärjää mestiksessä. Toivottavasti Hokista tulisi Jukureiden kaataja ja uusi kunkku mestikseen. Dise pelaa valitettavasti seuraavan kauden Suomi-sarjassa, mutta toivottavasti kaudella 2003-2004 ollaan takas mestiksessä ja olisipa mielenkiintoinen loppu kaudelle missä Dise vs Hokki pelaisi mestiksen voitosta :D

No. Toivossa on hyvä elää :D Mutta kaikkia Hokki faneja ketä kiinnostaa nähdä Dise-Hokki peli Jyväskylästä , niin sellainen vhs-filmi olisi mahdollista saada. Ei kun sähköpostia vaan mulle, niin toimittelen.

Onnea vielä Hokille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy