Onni Korkka - Honkaheimon jalanjäljissä kohti Liigaa?

• 10 474
  • 65

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitähän taidettiin jo Korkan sopparin julkaisun yhteydessä vähän kipuilla, että tuollainen yhden vuoden jatkosoppari ilman selkeää roolia tai optiota on vähän outo. Tai siis Lukolle Korkka on nykyisellään silkka paisuntapakki, mutta pelaajalle itselleen tämä ei ole optimitilanne, ja sääli koska potentiaalia voisi olla. No toki, ei se nyt vaadi tuosta kuin yhden pakin loukin tai pelikiellon niin Onni on pelaavassa kuusikossa. Toivottavasti ainakin sitten saisi kunnon roolin eikä vaan mitään hajaminuutteja.

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täsmälleen sama kävi eilen mielessä. Luulisi että laina jossain pienemmässä Liiga-seurassa kehittäisi vähän hemmetisti enemmän kuin jämäminuuttien perässä Lukon joukkueen mukana reissaaminen ja satunnaiset hajapelit Mestiksessä.
Oon osittain samaa mieltä, mutta toisaalta jos miettii siltä kantilta, että tarvitaankin Lukon kokoonpanossa niin olis ainakin Lukon pelitapa paremmin sisäistettynä. (Seuraavaksi saapuu: "Mikä pelitapa Lämsällä muka on?!" -huutelut)

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Ihmetellä täytyy, miksi Korkkaa ei lainata TuToo:n pidemmällä lainalla.
Varmaan katsellaan vielä, että sopiiko pelitapaan. Korkka tänään Jokereita vastaan vielä. Luulisi, että jos tänään menee kaikki nappiin, niin saa mielellään jatkaa, toki mieluiten loppukauden.

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Varmaan katsellaan vielä, että sopiiko pelitapaan. Korkka tänään Jokereita vastaan vielä. Luulisi, että jos tänään menee kaikki nappiin, niin saa mielellään jatkaa, toki mieluiten loppukauden.

On myös tällä hetkellä Lukon seiskapakki niin halutaan luonnollisesti pitää pelituntumaa yllä mieluiten isossa roolissa. Jahka tuosta Nousiaisen Kimi parantuu niin lainapestistä tullee pitempiaikainen.
Pelimieshän Onni on. Toivottavasti onnistuu, ja kaikki voittaa.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi kyllä tosi hieno juttu, jos Korkasta saataisiin laadukas vakiokokoonpanon pelaaja Lukkoon. Pitkän tien on kulkenut ja jaksanut poppareita, pientä peliaikaa ja lainapestejä, joten olisi kyllä hieno tarina jos päättyisi niin sanotusti onnellisesti. Passissakin lukee se melko harvinainen "Rauma".

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Niin kauan kuin tekee yhtä paljon viisaita ratkaisuja kiekon kanssa, niin ei haittaa vaikka jäisi maalien teko muille. Maalin edessä ei edelleenkään yhtä kova vääntämään kuin vaikka Viitasalo (Petersiin ehkä vääryys verrata). Tarvitsee siis hieman ilkeämmän pelaajan kuin Ervastin parikseen. Mutta samaa mieltä, että oli paras peli Onnilta tähän mennessä. Ja itseluottamus näkyi yläparvelle asti.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Green Bay Packers, Lugu
Joo ei ole kyllä tarvetta laittaa Korkkaa katsomoon, jos pystyy ylläpitämään nyt nähtyjä otteita. Erittäin hyvä peli Onnilta.

Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Korkka tänäänkin pakistossa sitä parempaa osastoa. Ei tosiaan oo mun nähdäkseni ensimmäisiä listalla väistämässä sivuun, kun Nousiainen joskus palaa.
Tän pelin perusteella Olsson on se joka väistää. Nuori erittäin lupaava pelaaja, mutta hölmäilee liikaa.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Katselin Korkan viimekertaista stunttia TuTossa KeuPaa vastaan, ja kyllä antoi Jonne tuuraajalle peliaikaa reilusti. Tuli yyveetä, aaveetä ja lopussa viime minuuttien kavennusyrityksilläkin oli mies lähes alvariinsa kentällä. Usein vieläpä sinä avaavana pakkina. Vastuuta ja itseluottamusta tuli roppakaupalla.

Lukossa taitaa joutua (päästä) pelaamaan ”hiukka” vähäisemmillä minuuteilla.

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Raumlaissi.
3.5milliä budjetti, yks pakki loukissa ja Onni vitun Korkka askissa. Mitään Onnilta pois ottamatta niin jossain ehkä jotain tehty väärin.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Missäköhän mä oon enne nähny leftin kiekollisen yleispakin numerolla 51?

Satakunta#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Liitteet

• IMG_5257.jpeg
    IMG_5257.jpeg
    1 MB · kertaa luettu: 130

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä muuttunut mies siitä kun viimeksi Lukossa ne muutamat pelit sai. Katse ylhäällä hakee syöttölinjoja, uskaltaa pelata ja vääntövoimaakin löytyy. Todella upeaa katsoa kun oma kasvatti ottaa Liiga paikkaa.

Mestis kausi toi itseluottamusta ja se näkyy pelaamisessa.

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuhlmannin Esko
Minä olen paljon mielessäni ja muille Korkkaa haukkunut. Minä otan jokaisen sanani takaisin ja ilmoitan olleeni tyhmä. Lapsellinen suorastaan. Lukolla on tässä käsissään hiomaton timantti. Rohkeesti vaan peliaikaa ja sallitaan virheet eikä heti penkille niin tässä on takuuvarma kolmospakkiparin perusluuta Lukolle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy