Mainos

Onni Korkka – Honkaheimon jalanjäljissä kohti Liigaa?

• 11 841
  • 79

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja sen mitä olen itse kuullut, niin kyllä se on niin että Kalle tai Onni pelaa, mutta ei molemmat samaan aikaan missään muissa olosuhteissa kuin pakon edessä.
Ei tolle ainakaan Korkan kohdalla ole mitään perustetta tällä hetkellä. Ymmärtäisi paremmin jos Onni pelaisi paskasti mutta kun ei pelaa. Tai jos tosiaan olisi joku terveydellinen syy.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tolle ainakaan Korkan kohdalla ole mitään perustetta tällä hetkellä. Ymmärtäisi paremmin jos Onni pelaisi paskasti mutta kun ei pelaa. Tai jos tosiaan olisi joku terveydellinen syy.
Onko Korkan laittamisessa poppareille ollut yleensäkään mitään pelillisiä perusteita, sen jälkeen kun on tällä kaudella päästetty pelaamaan? Vastaan itse: Ei ole.

JYPin toinen maali Jyväskylässä on ainoa maali, jonka voi osittain Korkan piikkiin pistää. Muut miinukset ei.

Selootti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Korkka pelannut toistaiseksi yhtään alivoimaa? Mielestäni ei, kun taas Olssonille tuota vastuuta tuntuu tulevan reilusti. Lämsän papereissa tämä ehkä sitten syynä, miksi toinen on rotaatiossa ja toinen ei.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Korkka pelannut toistaiseksi yhtään alivoimaa? Mielestäni ei, kun taas Olssonille tuota vastuuta tuntuu tulevan reilusti. Lämsän papereissa tämä ehkä sitten syynä, miksi toinen on rotaatiossa ja toinen ei.
55 sekuntia, eli ei oikeastaan. Tuokin on kuitenkin 10 sekuntia enemmän kuin Ervastilla.

Almari 71.41, Olsson 66.49, Peters 47.17 on TOP-3 alivoimalla kaikista pelaajista ja Viitasalo 37.29 olis varmaan neljäs ilman loukkaantumistaan. Nyt Viitasalon alivoimaminuutteja on annettu Nousiaiselle 7.12 ja Stenqvistille 12.33.

Ei kauheasti järkeä tuossakaan.

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuhlmannin Esko
Monta vuotta aito ja oikea oma poika (raumalainen) roikkui mukana lähinnä keilana.
Nyt kun tämä kaveri on ottanut kunnon stepin (uskaltaa pelata, pysyä kiekossa, puolustaa jämäkästi) niin tämä pikkumies viltittää.

Ota nyt Tomi se pää pois perseestäsi.
Mää olen tämän ennenki sanonu, mut vuosia määki dumasin Korkkaa. Myönnän virheeni, ja äkkipikaisuuteni. Tämä kaveri ansaitsee vakituisen paikan rakkaan seuramme pelaavassa kokoonpanossa. Sieltä on alkanut kumpuamaan sitä erittäin hyvässä piilossa ollutta potentiaalia. Itsekin olin fanina malttamaton ja olin valmis lähettämään hevoisen perseeseen monta vuotta. Korkka on paikkansa ansainnut ja nyt tämä meidän "muka-valmentaja" kohtelee näin. Korkka on oma kasvatti, meidän miehiä. Ja Lämsä vaan käymässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy