Onnellisuusketju

  • 1 293 597
  • 7 895

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitkäaikainen projekti "Työvaihto" on vihdoinkin toteutumassa, allekirjoitin tänään sopparin uuteen duuniin. Onnellinen fiilis
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onneksi olkoon! Hieno fiilis varmasti!

Mulla on ollut pitkään yritystä vaihtaa paikkaa mutta vielä ei ole osunut. Yritys jatkuu.

Kiitos! On todella hyvä fiilis. About vuoden ajan tää on mietinnässä ollut ja vuoden vaihteesta asti venailin yhtä hommaa 4,5kk kunnes ilmoitettiin että ehkä syksyllä... No sitten alkoi uusi haku ja loppujen lopuksi pääsin valitsemaan mieleisen kolmesta eri firmasta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ei kiire mihinkään. Vauhdikkaan ja kiireellisen viikon jälkeen on mukava heittäytyä sohvalle, kaataa lasiin kylmää juomaa ja katsella naisten kolmiloikkaa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Balotellin vetistely ottelun jälkeen lämmitti kyllä mieltä.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pääsin siihen kouluun mihin olin ensisijaisesti yhteishaussa hakenut. Tyttöystävä myös. Täytyy onnitella itseämme sillä varsinkin emännän koulutusohjelmaan oli tunkua erittäin runsaasti.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sain jotain, mistä olen aiemmin vain lukenut muiden kokemuksia ja kehuskeluita. Enpä ole osaton enää minäkään!
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Olen töissä telakalla levyseppänä ja olen tehnyt rihtaajan("kuumaliekkioikaisua") hommia siellä myös. Viime viikolla sain mahdollisuuden käydä myös ajamassa hitsausluokat, joten nyt on sitten pätevyys kolmeen eri asiaan telakalla.
Ja tästä johtuen pomo ilmoitti tänään, että palkka nousee reilusti nykyisestä, kun olen kuulemma sen todellakin ansainnut. On muuten ensimmäinen kerta koskaan, kun nuo sanat työnjohtajan taholta kuulen. Jotain on siis tullut tehtyä oikein.
Lisäksi olen löytänyt ihanan naisen ja love is in the air. Olen erittäin onnellinen tällä hetkellä,että elämä minullekin kerrankin hymyilee.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Voitin tuossa melko tasokkaat ampumakilpailut. Viime voitosta on monta, hiton monta vuotta, ja silloinkin se tuli junnutasolta, ei tällä tavalla että kaikki junnusta vaariin ampuivat samassa sarjassa. 94 pistettä liikkuvaan hirveen. Isä ampui juuri ennen minua 92 ja ehti jo ylpistellä.

Ei edes haittaa, että ammuttiin vain yksi sarja. Voitto on voitto.

Lisäksi naisasiat ovat niin kunnossa kuin sinkkumiehellä voi olla. Seksiä saa vakituisesti paristakin suunnasta, mutta silti kukaan ei ole mustasukkainen kenellekään ja avoimet välit naisiin ovat kunnossa.

Eli ei tarvitse niitä kahta voitettua, isoa palkintopokaaliakaan ajatella munanjatkeena.

Lisäksi löysin uudestaan Led Zeppelinin. On se hyvää musaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ulkomaanreissu. Saksa ja Belgia. Mahtavaa päästä välillä Suomen ulkopuolellekin.

Meikä niin vetää olutta viikon putkeen! No aloitin jo.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Sieltä se postiluukusta kajahti, kuumottavan paksuhko kirjekuori tulevasta opinahjosta. On tässä jo tarpeeksi välivuosia pidetykin! Voi aika kevein askelin tarpoa kohti perjantaita ja siitä alkavaa parin viikon lomaa. Fiilikset parilla sanalla, kas näin!
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sieltä se postiluukusta kajahti, kuumottavan paksuhko kirjekuori tulevasta opinahjosta. On tässä jo tarpeeksi välivuosia pidetykin! Voi aika kevein askelin tarpoa kohti perjantaita ja siitä alkavaa parin viikon lomaa. Fiilikset parilla sanalla, kas näin!

Onnittelut opiskelupaikasta!

Tapasin ihmisiä, joiden kanssa en ole puhunut ehkä viiteen vuoteen ja oli uskomattoman hauskaa. Ehkä hienointa oli nähdä että heillä menee ihan kivasti ja että henkistä kasvuakin oli tapahtunut.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Onnittelut opiskelupaikasta!
Kiitän! Sen verran pitää vielä hehkuttaa, että olipa tuo pääsyrajakin noussut peräti yhdeksän pinnaa viime vuodesta ja lienee itse asiassa korkeimmalla kuin koskaan ennen. Noh, eniten tässä naurattaa, kun oma pistemääräni sattui olemaan jetsulleen tuon pääsyrajan lukemissa, joten suorastaan auvoisan tiukoille meni. Mustaus sinne tänne niin eipä olisi tähän ketjuun mitään asiaa.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Elämäni kolmas Pearl Jam-keikka lauantailta on hymyilyttänyt koko viikon. Aktiivinen kuuntelu on viime vuosina jäänyt vähälle, mutta edelleen livenä kylmiä väreitä ja hyviä viboja riitti koko 2h 45min ajan. Pääasiassa ruotsalaisista koostunut täysi Globen oli ajoittain aika liekeissä, mikä ei näillä leveyspiireillä ole lainkaan tavanomaista.

Fiilistelylinkiksi vielä jonkun permannolta kuvaamaa amatöörimatskua Aliven sekä Rocking in the Free Worldin muodossa keikan loppupuolelta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Upeaa olla kotona viikon kestäneen Saksa-Belgia reissun jälkeen. Mahtavaahan se on nähdä paikkoja kotomaan ulkopuoleltakin, mutta oma koti kullan kallis aina lopulta.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Olavi Uusivirran ja PMMP:n keikat Tampereen Pakkahuoneella!

Nyt on viesti eksynyt väärään ketjuun? Eikös tämmöinen olisi enemmän Vitutusketjun kamaa, varsinkin jos on itsensä tuommoiseen paikkaan onnistunut sorvaamaan.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Saatiin eilen tytär kastettua ja juhlat meni jännityksestä huolimatta oikein mukavasti. Pappi sai kahvia juodakseen jne! :) Kyllä noissa ristiäisissä hommaa oli kutsukorteista tarjoiluihin, 3pv työt ja juhla oli ohi n. 2h sisään. Tyttö oli porukan rennoin kun nukkui koko tilaisuuden.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Parin viikon lomat vielä edessä ja ensi viikonloppuna Bulgariaan viikoksi pakoon näitä helvetin sateita. Sen lisäksi uudet duunit alkavat elokuun alusta, joten voin sanoa olevani todellakin onnellinen juuri nyt.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Turun oikeustieteellisestä tuli hyväksymiskirje. Voisi sopia tämän hetkinen fiilis tämän otsikon alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös