Onnellisuusketju

  • 1 297 032
  • 7 883

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haa!

Ei ole tähän ketjuun ollut liiemmälti asiaa, mutta nyt on kerrankin jotain tuuletettavaa. Vaiherikkaan prosessin jälkeen onnistuin saamaan työharjoittelupaikan todella mielenkiintoisesta firmasta. Työnkuva on monipuolinen ja meikäläiselle juuri passeli. Harjoittelun mennessä putkeen on tarjolla ihan oikeitakin töitä samaisesta puljusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla oli jonkinmoinen kasa vanhoja peittoja ja lakanoita. Roskiinhan ne olisivat menneet, mutta sain sitten tietää, että yliopistollinen eläinsairaala Helsingissä ottaa vastaan näitä ja nimenomaan tarvitsee.

Peitot ja lakanat on jo toimitettu, siellä ne ovat sairaitten eläinten käytössä. Aivan loistava tapa tehdä oma osuutensa.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt voi kyllä sanoa tänään hyvillä mielin, että kyllä kannatti.

Olen ollut suht tyytyväinen nykyiseen työhöni, mutta jonain vähän huonompana päivänä eksyin surffailemaan Monsterin sivuja.
Siellä oli todella mielenkiintoisen kuuloinen työpaikka. Mietin hetken että viitsinkö laittaa edes hakemusta, kun pääsyvaatimuksena pidettiin kaupallisen alan tutkintoa (ei ole), sujuvaa Englannin ja Ruotsin kielen taitoa, (ruotsista A ja useampi etenemiseste lukiossa) sekä useamman vuoden työkokemusta jälleenmyynnistä. (olen ollut vuoden jälleenmyyjänä)

No, hakemuksen laitoin ja 700 hakijan joukosta kutsuttiin 7 haastateltavan joukkoon, siitä kolmen ja eilen sain puhelun että paikka on minun.

Alle kolmessa viikossa vaihdan suht hyvän työn tuplapalkkaan ja autoetuun. Voi tätä onnen päivää!!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pienet ilot on köyhällä. HJK kaatui Lahden toimesta ja vitosen panoksella 24.50€.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
VOI PERKELE!! ETTÄ ON HIENOA!!!

Voiskos tästä elämä enää parantua. Iltapäivällä sain todistuksen, siitä että hommat hoidetaan, vaikka olisi vaikeaa ja henkisiä/fyysisiä paineita! (Siis hoidetaan hommat,kun muut eivät siihen pysty!)

Nyt hiukan saunaa ja ehkä pari olutta! Bärskele että on hienoa!
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Arjen sankari!

Soittivat veripalvelusta ja pyysivät huomen aamulla luovuttamaan verta. Jokin lapsipotilas kaipaa kipeästi juuri tätä veriryhmää ja ei taida oikein olla sitten tarpeeksi varastossa. Hieno tunne, kun oikeasti pystyy auttamaan. Enpä taida tänään ottaakaan kalsareita.

Ei haittaa vaikka kouluhommat vähän meneekin nyt vituillaan, niitä voi harjoitella. Toisilla menee paljon heikommin ja turha kitistä pikkuseikoista.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Kaikenlaista kuraa tullut viime päivinä vastaan, mutta nyt on fiilis aika katossa. Tuli mentyä kihloihin eilen.

En mä oikeastaan ole ikinä niin piitannut moisista naimisiin menoista. Ollut oikeastaan aika yhden tekevä asia. Mutta nyt kun konkretisoituu koko homma itselle, niin aika saatanan upea tunne.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aamulehden mukaan eilen Tampereella linja-auton alle tönäisty nainen on toipumassa. Useita luunmurtumia oli tullut, mutta ilmeisesti tilanne näyttää nyt paremmalta.

Tämä vetää mielen iloiseksi, vaikken tietääkseni kyseistä uhria tuntenutkaan. Teon ilmeinen järjettömyys (ilmeinen, koska ilmeisesti tahallisuus ei kuitenkaan ole vielä 100%:sti todistettua), sen sattuminen aivan kotinurkillani, Tampereella esiintyvä pyöräilijäviha ja se, että pyöräilen itsekin paljon saivat kai aikaan sen, että tämän tapauksen otti kuitenkin melkoisen voimakkaasti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Aamulehden mukaan eilen Tampereella linja-auton alle tönäisty nainen on toipumassa. Useita luunmurtumia oli tullut, mutta ilmeisesti tilanne näyttää nyt paremmalta.

Tämä vetää mielen iloiseksi, vaikken tietääkseni kyseistä uhria tuntenutkaan. Teon ilmeinen järjettömyys (ilmeinen, koska ilmeisesti tahallisuus ei kuitenkaan ole vielä 100%:sti todistettua), sen sattuminen aivan kotinurkillani, Tampereella esiintyvä pyöräilijäviha ja se, että pyöräilen itsekin paljon saivat kai aikaan sen, että tämän tapauksen otti kuitenkin melkoisen voimakkaasti.
Sama täällä, vaikka en yleensä lukemistani uutisista hermostu, meni pussillinen pakasteherneitä aika syvälle nokkaan tämän tapauksen tiimoilta. Luin että sairauden piikkiin laitettaisiin tämä tapaus, päässä viiraa ilmeisesti aika railakkaasti. Pyöräiltyä tulee kesäaikaan aika mukavia määriä, ei keskustaan huvita pyörällä suunnata, etenkin kun on tuommoisia reikäpäitä liikkeellä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Työhommat selvisivät, ja teen jatkossakin aikalailla samoja hommia kuin ennenkin. Pari kaveria joutui lähtemään paskempiin hommiin, joten sikäli itselläni kävi hyvin, vaikkei oma ykkösvaihtoehto toteutunutkaan. Pitkällätähtäimellä, nyt tullut työjärjestely on kuitenkin varmasti paras vaihtoehto, sillä saan laajentaa osaamiskenttääni. Joka sitten onkin oppijakson jälkeen firman laajin, kyseisistä hommista.
Olen siis onnellinen siitä, että työkuviot selvisivät itselleni mukavalla tavalla. Olen myös onnellinen siitä, tyttö on ollut terve, ja avovaimonkin kanssa menee mahtavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Pääsin hakemaani koulutukseen. Ja ilmeisesti vaan 20% hakijoista sinne on päässyt. Loppuu vihdoin tää kotona kärvistely. Ja viikonloppukin on tulossa, joten mikäs tässä ollessa. Uunissa on valmistumassa hyvät safkat ja jääkaapissa on kylmenemässä pari siideriä ja lonkeroa. Ja näkee taas miesystävääkin tänään.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Ettäs kehtaat! Tietysti se on pystyssä! Tosin pelko oli kyllä perseessä kun seuraavana päivänä menin asunnolle, kävi nimittäin sama mielessä;) Kyllä me naiset osataan!

Väsynyt ja sairas mielikuvitus, mut luin ton eka tietysti se on pystyssä, tosin kyllä perseessä..

Huomenna rankka duuniputki helpottaa ja Jukureiden matisn jälkeen rata kutsuu..
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Lauantaina lähdemme perheen kanssa ja mukana myös appiukko kohti Usan länsirannikkoa. Lomailemme siellä 2 viikkoa ja kiertelemme Californiaa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaksi päivää tuli tehtyä duunissa tuplavuorot, mut ohi on!

Uunimakkaraa ja kylmää kaljaa. Kohta tulee hyvä kaveri käymään pitkästä aikaa ja aikomuksena pitää Ramones-ilta. Ramon levyt soi ja puhutaan paskaa. Illalla kaupungin yön sykkeeseen.

Nousuhyvä MJE!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen taas tänä aamuna muistanut olla helvetin onnellinen siitä, että minulla on maailman paras vaimo, liuta terveitä lapsia, katto pään päällä, ruokaa kaapissa ja omakin terveys suunnilleen kohdallaan. Fyysinen ainakin.

Tätä olen ajatellut siksi, että vasta eilen kuulin tuttavani olevan kaikkea muuta kuin hyvässä kunnossa. Voimia hänelle.
 

Getz-laf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Flyers
Kimi Räikkönen. Ei muuta.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Kimi Räikkönen! Ja Timo ulos BB-talosta! No okei, tuo jälkimmäinen oli vitsi! Hei kamoon, en mä oikeesti sitä seuraa :) Hienoa oli tänään käydä porukoiden luona syömässä hyvää ruokaa ja jännittämässä formuloita. Kiitos, Kimi ja Ferrari! Ja olen onnellinen että jotkin idiootit joutuu menemään vitutusketjuun itkemään McLarenin ja Hamiltonin puolesta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös