Onnellisuusketju

  • 1 294 527
  • 7 895

viikink1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei jumalauta! 5.30 lähtö reissulle viroon ja passi hukassa. Ei oo mitään hajua missä se vois olla joten ei hyvää lupaa. Aina pistänyt sen reissun jälkeen yhteen laatikkoon, mutta nyt ei löydy mistään. Voi olla, että jää leiri/pelireissu sitten väliin kun ei meinaa mistään löytyä :(

Mitenkä voikaan päivä/yö muuttua hetkessä paljon valoisammaksi sillä jostain tuolta se tavaroiden seasta löytyi! Autto heti kun kirjotti vitutusketjuun...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Lomille lomps! 4 viikkoa kesälomaa edessä, ja tämän lisäksi olen pyytänyt 2 viikkoa pitämättömiä vapaita jatkoksi. Pomo oli sitä mieltä, että pitäisi järjestyä loman jatko suht helposti.
Mikäs tässä on lomia aloitellessa, kun kesäkin näyttää jopa säidenkin puolesta vasta alkaneen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänään Ilveksen ensimmäinen harkkapeli, ulkona +26 ja mielettömän hieno ilma, töitä jäljellä enää 4 päivää ja sitten alkaa 2 viikon loma, lisäksi töissä ei hirveää tahtia juuri mitään tehdä, eli rauhassa saa olla. Miksen siis olisi iloinen!
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Huhhu yli kaksi kuukautta painoin töitä ja tänään oli vika työpäivä, kyllä on väsynyt, mutta onnellinen olo, edes huomenna alkava koulunalku ei masenna.
Muutenkin ei paljon kesällä tullut vapaita vietettyä olikohan Proffalla kolme kahden päivän vapaita ja muutama single vapaa, vähissä olivat kuitenkin. Plussana tietty se, että työt meni onnistuneesti ja se poiki minulle viikonloppu töitä..

Voisi mennä huonomminkin.
 

Zone93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Huhhu yli kaksi kuukautta painoin töitä ja tänään oli vika työpäivä, kyllä on väsynyt, mutta onnellinen olo, edes huomenna alkava koulunalku ei masenna.
Muutenkin ei paljon kesällä tullut vapaita vietettyä olikohan Proffalla kolme kahden päivän vapaita ja muutama single vapaa, vähissä olivat kuitenkin. Plussana tietty se, että työt meni onnistuneesti ja se poiki minulle viikonloppu töitä..

Voisi mennä huonomminkin.

Täälläpäin koulut alkavat vasta viikon päästä. Siksi olen onnellinen!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
TAMPERE UNITED! Ei mulla muuta.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
JES!! Vihdoinkin torilta löytyi vadelmia pitkän odottamisen jälkeen!

Suonette anteeksi, poistun mässäilemään.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Kesän palkaton harjoittelu tuotti tuloksia ja tuli tehtyä samaan lafkaan loppuvuoden soppari. Oman alan töitä, joita on vaikea löytää ja pääsee tekemään opinnäytetyön siinä sivussa. Paska palkka, mutta kelpaa. Kiva fiilis.
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
En tieda kummalla palstalle taman laittaisi; vitutus vai onnellisuus ketjuun.
No vitutus puolella on havinnyt pankikortti ja pankkikirja (taalla on tarkea ja vaikea saada takaisin) onnellisuus puolella aina ihana avovaimo ja lapsi joka kasvaa ja kehittyy joka paiva
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
En tieda kummalla palstalle taman laittaisi; vitutus vai onnellisuus ketjuun.
No vitutus puolella on havinnyt pankikortti ja pankkikirja (taalla on tarkea ja vaikea saada takaisin) onnellisuus puolella aina ihana avovaimo ja lapsi joka kasvaa ja kehittyy joka paiva

Keskeltä poikki ja eri ketjuihin?

Huomenna Jurassic-Rockiin erittäin miellyttävässä seurassa. Töihin vasta tiistaina ja sääkin suosii, eli MJE on aivan loistava!
 

tars tarkas

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja SUOMEN JELLONAT.
Pärrä tankattuna ja kamat pakattuna odottamassa kukonlaulua ja sitten vanhan bokserin keula kohti lappia.. johan tässä tienpäälle kaipaakin! Ensimmäinen kesälomaviikko onkin mennyt kaikessa turhassa säätämisessä..
Vielä kypärän visiiristä ötökät pois ja aikaisin aamusta GS:llä kohti napapiiriä!!
Oikeasti, ei pahat fiilikset! :)
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Aijai, huomenna on tiedossa huippu grillipäivä. Sika pyörii omena suussa, aurinko mollottaa, paljon hyviä ystäviä, laaja juomavalikoima... kunhan ei tuutilulla tule kenellekään liian aikaisin!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
LOMA!!! 2 viikkoa autuutta, tosin aion siivota koko kämppäni perusteellisesti tuona aikana ja tehdä muutakin, mut ehtii sitä rentoutumaankin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aah. Pari viikkoa sitten totaalisesti seonnut PC on nyt vihdoin taas käyttökunnossa. Tuntuu ihan oudolta melkein, kun tämä rullaa taas. Kaikenlaista uudelleenasentamista ja pikku säätämistä toki riittää, mutta tärkeintä on, että homma kulkee ja hyvin kulkeekin.

Sen kunniaksi muutama olunen tänään!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Valioliiga on täällä taas ja eihän se voi paremmin alkaa ku Tottenham konttaa "Valonstadionilla". On tää hieno sarja, kertakaaaaaikkisesti.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Huomenna Lahteen katsomaan vanhaa kikkelijatsia. Lahden jazztori tapahtumaan siis käy tie. Esiintyjänä Pasadena roof orchestra! Aivan loistavaa vanha 20-30-luvun svingiä.

Lisäksi toinen juttu.... Lahdesta kun tulen (selvinpäin) joskus keskiviikon puolella aamuyöstä, niin parin tunnin unien jälkeen auton nokka kohti lappia. Tavoitteena on päästä kaverin kanssa Utsjoelle/Nuorgamiin Äkäslompolon kautta. Jotta ei menisi liian helpoksi, karttaa emme ota mukaan. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. Hauskaa ainakin.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En olis uskonu olevani ilonen siitä mitä Jere tekee, mutta näin sitä vaan näyttää käyneen : D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minua pyydettiin erään lajiliiton tiedotustoimintaan mukaan. Siitä ei vielä ollut tarkempaa puhetta onko kyseessä miten pitkäaikaista hommaa tai enemmänkin vain tämä projekti, mutta mielenkiintoisia juttuja nämä aina ovat.

Olen aikaisemminkin ollut yhdistystoiminnassa mukana ja hauskaa on ollut. Ei kai tämä minua onnelliseksi varsinaisesti tee, mutta kiva jos kelpaan, luonnollisesti suostuin.

Varjopuolena voi olla, että niitä hommia alkaakin sitten kertymään, kun talkoopohjalta tehdään, mutta mitäpä sitä murehtimaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minä olen juuri nyt onnellinen ja tyytyväinen itseeni. Thorin sateelliitti yrittänyt pakoilla minun canal+/lautasantennia päiviä ja hermot olleet koetuksella. Tänään tuli onni ja hyvä mieli. Löytypäs, Hävisit pahasateelliittienhävittäjähenki.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Todella tyytyväinen että menin eilen Kanye Westin keikalle!
Loistava keikka, jengi suht hyvin mukana, veti kaikki parhaimmat(omasta mielestäni) omat biisinsä, sekä pieniä pätkiä muiden tekemistä biiseistä.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei oo tännekään tullu aikoihin kirjotettua. Nyt on hyvä fiilis, kesätyöt lopuillaan ja rahaa on jäänyt muutama euro sukan varteen. Viikonloppuna Viroon viettään laatuaikaa kuningas alkoholin kanssa. Muutenkaan ei oo paineita mihinkään suuntaan, saa vaan olla ja elää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös