Onnellisuusketju

  • 1 294 140
  • 7 895

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikinpuolin hyvä fiilis on nyt päällä.. Huomenna on koe, mutta se ei jostain syystä harmita yhtään.. Hyvä olo johtuu muutamista viesteistä jotka tänään sain.. :) Onneks näinkin pienistä asioista voi tulla hyvä olo..

Heh, huomenna varmaan tuleekin sitten päin naamaa, eikös se oo se karman laki?
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Inssi läpi ensimmäisellä yrittämällä, vaikkakin virheitä kävi muutamia. Onnelinen olen. Vielä kun tuohon se C lisäksi niin ollaan vielä onnellisempia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kävin haastattelussa ja saatan päätyä koulun penkille, sitä odotellessa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauhea päänsärky kun unohtanut kolmena päivänä silmälasit kotiin, tiskivuori keittiössä, kissanhiekkojen vaihto edessä... Ja silti leveä hymy ja mieli todella korkealla : D
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vitutusketju klo 16.23.
Rinoa kirjoitti:
Tiskit. Piste.
Rinoa kirjoitti:
Kauhea päänsärky kun unohtanut kolmena päivänä silmälasit kotiin, tiskivuori keittiössä, kissanhiekkojen vaihto edessä... Ja silti leveä hymy ja mieli todella korkealla : D

Veditkö puolessa tunnissa kännit vai teitkö vain naisellisen 180 asteen mielenmuutoksen? =)
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Beagle Boy kirjoitti:
Veditkö puolessa tunnissa kännit vai teitkö vain naisellisen 180 asteen mielenmuutoksen? =)
Naiselliset 180:set : D
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blues on tulessa!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koirapoika kirjoitti:
Pääsin kouluun.

Onneksi olkoon... "Ekaluokkalaiset, kävelee kuin naiset..." ;)

Itse olen myös onnellinen. Pääsen koulusta, käyn pokkaamassa todistuksen. Ja vakituinen työsopimus on ainakin suullisesti jo sovittu. Muutenkin menee oikeastaan ihan kivasti.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä sopivasti kiirusta, hyvähyvä.
Illalla tapaaminen erittäin mukavan ihmisen kanssa, erittäin hyvähyvä.
Huomenna saunomaan tyttökaverin kanssa, hyväkiva.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enää puoli tuntia jäljellä tätä työviikkoa : D
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Sainpahan vahvistinsetin takaisin korjaamolta. Korjaus oli noin 200 euroa halvempi kuin arvio aiemmin.

Naapureilla luvassa hauska ilta pitkästä aikaa...

Että silleen...
 
Viikko ei mennytkään niin paskasti kuin odotin. Itse asiassa ei paremmin olisi voinut mennä. Tai tietysti aina paremmin voi mennä, mutta kuitenkin. Nyt kuitenkin nautin hyvästä fiiliksestä vielä kun sitä kestää. Jääkaapissa on pari siideriä ja muitakin herkkuja.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Sain tänään töitä opiskelujen oheen.. Olen erittäin iloinen ettei tarvitse enää tuolla reilulla 400 eurolla kuussa pihistellä. Työpaikka ei tietenkään ole mikään unelma-ammattini, mutta eihän sen tarvitsekaan. Olen onnellinen!
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on äärettömän hyvä päivä, olo on mitä mainioin, ulkona kirpeä pakkasta lupaileva ilma ja elämä on ihanaa.. : )
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus on vaan niin helppo olla onnellinen...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jes! Verotuksen tentit läpi. Ei enää ikinä (koulussa) verotusta. Muutenhan verottajaa ei oikein voi pakoilla tässä maailmassa :) Mut, vittujee!! :)
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Sunnuntaina 1-vuotishääpäivä ja eipä ole tarvinnut (kosinta)päätöstä katua. Olo on todella onnellinen :)
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Mahtava fiilis! Kerroin tuossa reilut pari viikkoa sitten Vitutusketjussa lähestyvästä kansantalouden tentistä ja siihen liittyvästä 350-sivuisesta paskaopuksesta. Noh, tänään sitten sain tentin tuloksen ja sieltähän napsahti paras arvosana eli 5!! Jumalauta sentään mikä fiilis! Olin niin varma, että joudun tuon tentin uusimaan mutta näköjään en. Olen onnellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös