Murphy sirklaa sitten hänenkin edestään.Gags kirjoitti:...Heidän taakseensahan ei jää kuin Jorma Immonen, joka ei osannut sirklata taaksepäin luistellessa.
Murphy sirklaa sitten hänenkin edestään.Gags kirjoitti:...Heidän taakseensahan ei jää kuin Jorma Immonen, joka ei osannut sirklata taaksepäin luistellessa.
Heatley kirjoitti:Hyvää kesälomaa koko HIFK:n organisaatiolle!!!
tiki10 kirjoitti:Juuri tällaiset viestit kertovat hyvin sen minkä koko maailma on jo pitkään tiennyt. Te Jokeri-fanit olette henkisesti jälkeenjääneitä.
Vakio kirjoitti:Aika kova väite. Täytyykin lähteä käymään lääkärissä.
tiki10 kirjoitti:Täällä lännessä osataan myös olla kohteliaita ja hyväkäytöksisiä.
Kuvernööri kirjoitti:Vaikka Penan haukkuminen onkin muotia, niin hauskaa sinänsä että hänet listataan esim. huonommaksi kuin Tepsukan vastaava osasto, siinä jengissä on kuitenkin saatu talous kuralle ja urheilullinen menestyskin paskempaa kuin meillä.
Eihän se ruotsiin karkanut vaan National Hockey Leaguehan se tavoitteli. Eikös sen sopimus IFK:n kanssa purkautunut kun Janne kirjotti sopimuksen Syracrusa Crunchin kanssa? Vai oliko IFK sopimus voimassa myös silloin kun se pelas veden takaa?Nurmijärven Peto kirjoitti:Kotisivut toivottaa onnea syntymäpäiväsankarille J. Hauhtoselle. Mä kysyn miksi ihmeessä?mies ei kunnioittanut sopparia vaan karkasi Ruotsiin pelaamaan.
Nurmijärven Peto kirjoitti:Kotisivut toivottaa onnea syntymäpäiväsankarille J. Hauhtoselle. Mä kysyn miksi ihmeessä?
Nurmijärven Peto kirjoitti:Kotisivut toivottaa onnea syntymäpäiväsankarille J. Hauhtoselle. Mä kysyn miksi ihmeessä?mies ei kunnioittanut sopparia vaan karkasi Ruotsiin pelaamaan.