pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Onnea, Laura, YO-lakista! Kiira vie melkein kaikkin palstamillit, mutta sinä nyt vain olet paremman näköinen.
...ja Laura Lepistöhän on viiime kauden 6. parhaaksi rankattu naistaitoluistelija eli siinäkin suhteessa Kiiraa parempi.Onnea, Laura, YO-lakista! Kiira vie melkein kaikkin palstamillit, mutta sinä nyt vain olet paremman näköinen.
Eikö tän vuoden taitoluistelun EM-kisoille saada ollenkaan jatkoaikaan omaa ketjua, vai onko taitoluistelu liian tyttömäinen laji jääkiekkopalstalle jotta siitä voisi täällä puhua?
Mä nyt katoin tota tuloslistaa niin suomalaisilla on viiden pinnan johto kolmossijalla olevaan. Kai niistä nyt jompikumpi voittaa ilman suurempia tunarointeja.
Mä nyt katoin tota tuloslistaa niin suomalaisilla on viiden pinnan johto kolmossijalla olevaan. Kai niistä nyt jompikumpi voittaa ilman suurempia tunarointeja. En ole mikään lajin ykkösfani, mutta olisihan se hienoa silti jos suomalainen voittaisi em-kultaa kotiyleisönsä edessä.
Ilmeisesti Iron Lotusta ei nähty näissäkään kisoissa?
Ei ihan nappiin mennyt Jatkoajan kultatytön vapaaohjelman alku.
Kieltämättä nyt kai voi onnitella erityisesti Lauraa mutta myös muita luistelijoita hienoista kisoista.Onneksi olkoon Laura! Euroopan Mestari ja kotikisoissa.
Tämä on kyllä sellainen laji että myöskään ainakaan meikäläinen ei ole yhtään kartalla pisteytyksestä. Hiljaa mielessäni viimeisten luistelijoiden aikana kun yritin arvailla pistehaarukkaa niin aivan eri planeetalla oltiin todellisuuden kanssa. Ehkä toisilla ei vaan ole sitä taiteellista silimää?Hienoa! En kyllä lajista paljon tiedä, mutta silti itseni yllätti tuo Lauran ykkös-sija ja vapaaohjelmasta tulleet pisteet. Lauran virheen jälkeen olin varman että "Kevin" vie kultaa. No ehkä järjestysmaakin vaikutti... .
Kaikki kolme suomalaista ovat EM-mitalitasoa niin luistelutaitojen kuin ulkonäönkin osalta - jälkimmäisellä mittapuulla jopa MM-eliittiä.