Ei se mikään jäljennös ole, vaan ihan aito asia. Jäljennös on nimenomaan se, joka ei matkusta, vaan on esillä Hall of Famessä, kun oikea Cup matkustelee. Kukaan itseensä uskova yksilöhän ei tuohon pyttyyn koske ennen kuin sen voittaa...Ei tiedetty, että kannu sinne on tulossa, ja niinhään siinä kävi, että tuoppiani jouduin hämmästyneenä siirtäämän kun Stanley Cup -pokaali siihen eteen lyötiin. Pääsin koskemaan tuota aitoa jäljennöstä.
Jaaha, silloin Ville kertoi ettei ole "aito", ja ehkä en usko, mutta koskin.Ei se mikään jäljennös ole, vaan ihan aito asia. Jäljennös on nimenomaan se, joka ei matkusta, vaan on esillä Hall of Famessä, kun oikea Cup matkustelee. Kukaan itseensä uskova yksilöhän ei tuohon pyttyyn koske ennen kuin sen voittaa...
Onnittelut Teemulle minultakin. Muutama vuosi tässä välissä ehtikin vierähtää siitä edellisestä suuresta voitosta...
Jaaha, silloin Ville kertoi ettei ole "aito"
Toista väittävät NHL:n viralliset sivut. Voivat ne (ja minä) toki olla väärässäkin.Näin olen tiedostanut myös. Ei sitä aitoa paljon saunoitella, vaan se lymyää siellä HHOF:ssä.
Toista väittävät NHL:n viralliset sivut. Voivat ne (ja minä) toki olla väärässäkin.
Suomi lienee häntäpäässä Ruotsin kanssa.
PS. Onko tietoa saako ducksien nimellisiä pelipaitoja mistään halvemmalla, kuin seuran sivuilta löytyvät 169 taalarin paidat. Teukan paita on pakko saada :)