Minulla on aika erikoinen ongelma lankomiehen kanssa.
Olosuhteiden pakosta joudumme usein tekemään yhdessä jotain raskaita hommia, kuten tavaroiden roudaamista tai puunkaatoa ja sen semmoisia.
Ongelma on siinä, että minä haluan käyttää koneita aina kun vähänkin pystyy kuten traktoreita, sen etukuormaajaa, peräkärryjä, autoa, jne jotta hommat sujuu nopeasti ja vähimmällä vaivalla ja isolla pensselillä. Osaan myös käyttää niitä hyvin, ja pelit ja vehkeet löytyy omasta takaa.
Lankomiehen mielestä taas kahta kättä ja kottikärryä on käytettävä aina kun mahdollista, kaikki pitää tehdä prikulleen siististi, ja muu on laiskuutta ja typerää. Traktori otetaan vain jos miesvoimat ei riitä.
Useimmiten tehdään kuten minä haluan koska ehdin napata koneet esiin ja en vaan jaksa hikoilla turhaan, mutta vituttaa kun toisen naamasta näkee että häntä vituttaa minä ja koneiden käyttö joita hän ei osaa ja tajua kunnolla.
Pari kertaa on ovetkin paukkuneet ja pään aukomista tullut.
Huvittavaa on myös, että muuten tulemme aika hyvin toimeen ja käymme fribaamassa ja kalassakin (edit. tietty aina mun trailerimoottoriveneellä, vaikka soutuvene olisi kuulemma oikea ratkaisu, heh).
Jossain määrin on vaan alkanut tilanne ahdistaa kun kesäisin on kivempaakin tekemistä kun sährätä lihasvoimin työluonteisia asioita tai kinata lankomiehen kanssa.