Onko sinulla ollut Covid-19?

  • 4 887
  • 55

Onko sinulla ollut Covid-19?

  • Kyllä

    Ääniä: 43 26,4%
  • Ei

    Ääniä: 77 47,2%
  • Ehkä

    Ääniä: 43 26,4%

  • Äänestäjiä
    163
  • Poll closed .

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Viime tiistaina testasin posin ja pari päivää oli kuumetta 37-38 astetta, kuivaa yskää oli hieman ja kurkkua aristi. Tällä hetkellä ei oikeastaan mitään. Kolme piikkiä oli taustalla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on ollut korona. Helmikuun lopulla se minulla todettin ja sen jälkeen jouduin olemaan jopa 10 päivää koronaeristyksessä. Olen tällä hetkellä hoidossa psykiatrisella osastolla sairaalassa ja tuon eristyksenkin jouduin läpikäymään täällä. Pienessä potilashuoneessa olimme kahden muun miehen kanssa tuon kymmenen päivän ajan. Vain vessassa saimme välillä käydä.

Eilen eristys päättyi ja pääsin taas kasvomaski naamalla muuallekin osastolla. Koronassa on toistaiseksi ollut pahinta tämä eristys ja olen kirjoittanut siitä jo muihin ketjuihinkin täällä. Itse oireita koronasta on seurannut se että nenässä on ollut pahaakin tukkoisuutta. Kuumetta oli aivan ensimmäisinä mittauskertoina ja yllättäen myös eilen illalla. Eli sitkeä on tauti kun yhä yli kymmenenkin sairastamispäivän jälkeen on pientä lämmön poikasta (37,1).

Mutta kyllä kai tämä tästä hiljalleen voiton puolelle kääntyy. Minulla kun on jo kolme rokotusta saatuna niin uskoisi ettei aivan niin pahana minulle iskekään. Paljon tätä koronaa on liikkeellä, nyt siskoni on koronassa ja siskon miehellä sekä pojalla on koronan oireita.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kyllä, nyt on ollut 1,5viikkoa oireita ja tänään on ehkä ensimmäinen päivä, kun energiat ovat riittäneet normaaleihin askareihin.

Kuumetta ei ole ollut, mutta kaikki muut flunssan oireet löytyy. Tämän lisäksi on ollut älytöntä väsymystä ja voimattomuutta. Ei tälläistä normiflunssassa ikinä olisi, varsinkaan jos kuumetta ei ole.
Sitten on maku ja hajuaisti hävinneet kokonaan. Se on ihan jännä kokemus, vaikka aika tylsäähän tämä on kun kaikki maistuu puulta.

Ihmeellinen tauti sanon mä. Astmatiikkona tätä tullut vähän jännitettyä ja kyllähän se tuonne keuhkoihin iski taudin alussa. Noh, höyryhengitys 24/7 ja lääkkeet auttoivat pahimpaan onneksi, eikä tarvinnut lähteä lasarettiin haukkamaan lisää happea.

Pääsispä ensi viikolla töihin.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Noniin, tänään napsahti! Kahden vuoden odotuksen ja kovan työnteon jälkeen. Eilen alkoi oireet ja tänään näytti kotitesti kahta viivaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaksi kertaa. Versio Alfa ja Omickron. Ensimmäinen oli alussa kohtalaisen rankka, toinen normi flunssa, mutta sen jälkeen olo ei ole kuitenkaan palautunut täysin normaaliksi. Ja noiden tautien välissä otin kaksi rokotetta. Jälkimmäinen hieman epävarma, koska kotitesti ja vasta 20 minuutin kohdalla tuli haalea viiva, vaan eivät päästäneet mua viralliseen testiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös