Onko sinulla Iltalehden julkkistalli?

  • 1 317
  • 6

Onko Sinulla Iltalehden Julkkistalli?

  • Tottakai!

    Ääniä: 8 9,4%
  • No ei todellakaan!

    Ääniä: 45 52,9%
  • Mikä on Iltalehti?

    Ääniä: 32 37,6%

  • Äänestäjiä
    85

scholl

Jäsen
Onko sinulla Iltalehden julkkistalli, entä miten se on menestynyt?

Itse täytin kyseisen systeemin joskus nopeasti ja menestystäkin on tullut semisti. Julkkistallini M.O.K.A.I.L.U.R.E.M.M.I. on tällä hetkellä sijalla 133/12089. En ole lähtenyt mukaan maksullisiin juttuihin kuten pistetuplauksiin tai bonusjulkkiksiin, koska koen ne dopingiksi. Olen siis kerrankin mukana täysin puhtain keinoin. En ole myöskään ollut kovin ahkera julkkisten vaihtaja, mistä on tullut vähän ongelmia.

Poliitikkosarallahan nopea vaihtaminen Karpelan, Leena Harkimon ja Meri-Kukan kesken saisi maksimoitua pongot. No omassa portfoliossani keskeisimmän roolin on ottanut Matti Vanhanen. Hän on vetänyt yksinään yli 1/3 levikistä. Rinnalla oli Sarasvuo joka sai myös melko paljon levikkiä, mutta kuitenkin reilusti alle puolet mitä esim. Karpela tai Meri-Kukka. Diilin loputtua vaihdoin Sarasvuon Meri-Kukkaan, mutta hänen noste näyttää hiipuvan, koska ei ole pahemmin levikkiä tullut.

Urheilupuolella olen luottanut Häkään ja Räkään. He ovat parhaat sillä saralla, joten ei ole ollut tarvetta vaihtaa.

Viihdyttäjäsaralla on vaikea saada levikkiä aikaan. Joonas Hytönen on ollut tallissa koko ajan, mutta säälittävät n. 5000 kasassa. Muita olen vaihdellut, mutta 3 tyyppiä yhdessä saaneet vajaa 5000 ja kun noita vertaa Vanhasen 72450 levikkiin niin haloo. Itse asiassa viihdyttäjäkategoria on epäonnistunut, koska kukaan ei saa siellä mitään aikaiseksi.

Misseissä, mistereissä ja muissa luotin vanhasta muistista liikaa Anitra Ahtolaan ja tuloksena oli vesiperä. Täysi nolla. En ollut tajunnut verrata sitä siihen, että kun ennen näin Anitra yökerhossa vähintään kerran viikossa (pe tai la) niin joulun jälkeen on ollut siinäkin hiljaisempaa eli hän on mennyt maan alle, mikä kostautui. Vaihdoinkin 3 viikon jälkeen Anitran Mattiin ja linnasta huolimatta tullut kohtuullisesti levikkiä, olisi tullut varmasti paremmin, jos olisin ottanut Matin heti alkuun. Toisena on siinä rinnalla ollut koko ajan Viivi, joka on tänä keväänä ollut lehteni kannalta vähän liian vähän julkisuudessa. Karpela, Leena Harkimo ja Meri-Kukka ovat ilmeisesti vieneet Viivin julkisuuden.

Yllättävän hyvä menestys näin löysin rantein. Mites teillä muilla on mennyt?
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Eipä ole tähän tullut lähdettyä.
Liiga -ja futispörssiä tulee pelailtua jonkin verran, mutta ei sitä kaikkea ehdi.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Kyllä löytyy, menestyminen tosin on kaukana hyvästä. Sijoitus on 5006 / 12089.

Viihdyttäjien puolelta mukana ovat Miia Nuutila, Jaana Pelkonen ja Jaska Saariluoma. Urheilijoita edustavat Mika Häkkinen ja Kimi Räikkönen. Poliitikoista ja bisneshenkilöistä löytyy Paavo Lipponen, Jari Sarasvuo ja Matti Vanhanen. Missit, misterit ja muut -osastolta sen sijaan löytyy Marika Fingerroos ja Lola Odusoga.

En tiedä miksi ylipäänsä silloin alussa tähän mukaan lähdin, mutta on tuota ainakin mielenkiintoista seurata miten useasti ko. henkilöt mediassa ovat.

Ja ilman "dopingia" ollaan täälläkin liikenteessä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Leiska


En tiedä miksi ylipäänsä silloin alussa tähän mukaan lähdin, mutta on tuota ainakin mielenkiintoista seurata miten useasti ko. henkilöt mediassa ovat.

Ja ilman "dopingia" ollaan täälläkin liikenteessä.

Itse luin tänään ensi kerran säännöt. Vaihto ei tulekaan voimaan seur.pvästä alkaen, vaan pisteitä alkaa kertyä vasta seur. maanantaina ja hommassa seurataan lehtien kansissa näkyviä otuksia ja IL:n lisäksi seuraavat IS:ää sekä mm. naistenlehtiä. Luulin, että kyseessä on puhtaasti IL-sisältöinen kisa. Jos olisin tiennyt tuosta naistenlehtimeiningistä niin olisin varmaankin tajunnut laittaa Karpelaa peliin.
 

eesau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tällaisissa ollaan toki mukana, kunhan ei mennä mukaan juurikaan näihin maksullisiin "dopingeihin". Parhaimmillaan oltiin jo sijalla 28, mutta nyt pyöritään juuri ja juuri sadan parhaan joukossa, kun selkeästi ihmiset ovat innostuneet tuplailemaan yms. niinkin suuren palkinnon kuin kuukauden ilmaisen lukuajan näköislehteen takia.

Ei sillä, kyllähän sitä itsekin voisi lueskella mutta rahaa siihen en kyllä pistä, niin surkeasti se toimi silloin kun sitä maksutta pystyi testaamaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jumprahuitti, tulikin just mieleen että pitäis mennä Iltalehteen tekemään julkkistalli, ja sit löysin tämmösen vanhan ketjun. Aikamoinen sattuma.

Onko teillä kellään vielä Iltalehden julkkistalli? Mulla ei oo. Eikä oo koskaan ollutkaan. Mikä on julkkistalli? Onko siellä Sarah Jessica Parker ja Marika Fingerroos? Lasketaanko Marko Björs? Entäs Sylvester Stallion?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jumprahuitti, tulikin just mieleen että pitäis mennä Iltalehteen tekemään julkkistalli, ja sit löysin tämmösen vanhan ketjun. Aikamoinen sattuma.

Onko teillä kellään vielä Iltalehden julkkistalli? Mulla ei oo. Eikä oo koskaan ollutkaan. Mikä on julkkistalli? Onko siellä Sarah Jessica Parker ja Marika Fingerroos? Lasketaanko Marko Björs? Entäs Sylvester Stallion?

En tiedä, mutta jos tällä julkkistallilla meinataan jotain heposiin liittyviä, niin ilmiselvä valinta itseltäni on Leikolan Ismo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös