Onko playoffien lipunmyynnissä mitään järkeä?

  • 112 269
  • 722

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
blackhawk kirjoitti:
Mitä ongelmia? Paljonko enemmän rahaa tulee kassaan, jos lipunmyyntiä muutetaan jotenkin? Nyt entistä useampi katsoja tulee siihen tulokseen, että helpoimmin pleijareihin pääsee hankkimalla kausikortin. Liigajoukkueet tuskin pitävät tilannetta ongelmana.

Itse pidän kyllä nettitrokausta ongelmana, ja uskon, että sielunveljiä löytyy. Toki aivan oikeassa olet siinä, liigajoukkueet tuskin asiaa kauhean ongelmallisena pitävät, enemmän suuntasinkin viestini Lippupalvelun käytäntöihin.

Toki nettitrokauksen voi joku nähdä vain huuman aiheuttamana helppona rahantekokeinona, ja silloin vain tyydyn toteamaan, että asiasta on näkemysero.

No, minä olen joka tapauksessa sikäli väärä ihminen mouhuamaan tästä, kun jokaiseen haluamaani otteluun sain lipun. Säkällä? Nettivarauksissa ainakin voidaan puhua silkasta tuurista sekä valmiudesta kytätä lippuja ennen kuutta yksi perjantaiaamu.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
peruspata kirjoitti:
Itse pidän kyllä nettitrokausta ongelmana, ja uskon, että sielunveljiä löytyy. Toki aivan oikeassa olet siinä, liigajoukkueet tuskin asiaa kauhean ongelmallisena pitävät, enemmän suuntasinkin viestini Lippupalvelun käytäntöihin.

Lippupalvelu on palveluyritys, joka myy palvelua nimenomaan tapahtumien järjestäjille. Liigaseuroilla on sitä kautta hyvinkin suuri sananvalta siihen, miten Lippupalvelu lippuja myy. Jos liigaseurat saadaan pitämään nettitrokausta ongelmana, he voivat jopa yrittää tehdä asialle jotakin.

Kaikkein härskeimmistä ilmiöistä on jo päästy eroon. Enää finaalilippuja ei myydä 200 kpl samalle asiakkaalle, kuten vuoden 1983 finaaleissa.

peruspata kirjoitti:
Toki nettitrokauksen voi joku nähdä vain huuman aiheuttamana helppona rahantekokeinona, ja silloin vain tyydyn toteamaan, että asiasta on näkemysero.

Trokaukseen on vaikea puuttua. Futiksen arvokisoissa on painettu ottelulippuihin katsojan nimi, kansalaisuus ja passin numero. Käytännössä passia ei aina otteluun menijöiltä kysytä, joten trokaus ei ole kadonnut futiskisoistakaan. Ihmiset eivät ostaisi trokarilta, elleivät he uskoisi pääsevänsä trokarin myymällä lipulla sisään. Nimenomaan otteluun haluavan katsojan luottamus trokarin myymää lippua kohtaan pitäisi romuttaa keinolla millä hyvänsä. Trokareita riittää niin kauan kuin heillä on asiakkaita.

Toinen tapa olisi tietysti hinnoitella tuotteet kysynnän ja tarjonnan lain mukaisesti, jolloin hintaan ei jäisi trokarille välistävedettävää, mutta tässäkin olisi ongelmia. Miten arvioida etukäteen oikea hinta, joka rajaisi kysynnän hallin kapasiteettia vastaavaksi? Lisäksi liigaseuroille voi olla imagon kannalta järkevämpää myydä liput edullisemmin ja sietää trokareita kuin pyytää korkeampaa hintaa ja leimautua ahneiksi paskiaisiksi.

peruspata kirjoitti:
No, minä olen joka tapauksessa sikäli väärä ihminen mouhuamaan tästä, kun jokaiseen haluamaani otteluun sain lipun. Säkällä? Nettivarauksissa ainakin voidaan puhua silkasta tuurista sekä valmiudesta kytätä lippuja ennen kuutta yksi perjantaiaamu.

Ainakin molemmissa Ässien kotifinaaleissa sekä monissa konserteissa Lippupalvelu on 10-20 minuuttia ennen lipunmyynnin aloittamista heittänyt kaikki sisäänkirjautuneet ulos. Tällöin kuudelta kyttääminen ei auta mitään, jos lipunmyynti alkaa vasta yhdeksältä. Homma on hyvin pitkälti arpapeliä.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Yritinpä tuossa käydä lunastamassa R-kioskilta huomiseen Blues - Jokerit -otteluun varaamiani lippuja. Eipä onnistunut. Kahdesti ärrän kyylä naputteli koneeseensa varausnumeron ja tulos oli, että mitään lippuja ei moisella numerolla ole varattu.

Seuraavaksi soitto Lippupalvelun maltillisen vittumaisesti hinnoiteltuun puhelinpalveluun (1,83 euro / min). Sieltä joku kyrpiintynyt ämmä osasi kertoa, että R-kioskien lipunmyyntijärjestelmässä on tänään ollut jotain häikkää, joten luultavasti tänään lippuja ei voi sieltä lunastaa. Lippupalvelun täti jatkoi lippujen lunastusaikaa huomiselle ja totesi, että liput voi lunastaa huomenna jos R-kioskien järjestelmä sattuu toimimaan. Muutoin liput voi sitten lunastaa hallilta varausnumeroa vastaan klo 14 alkaen. Kehoittipa täti menemään ajoissa, sillä hallilla saattaa olla ruuhkaa.

Kiitos vaan taas kerran Suomen paskimmasta nettipalvelusta Lippupalvelulle. Missän ei ole tiedotetta siitä, että lippuja ei tällä hetkellä voi lunastaa R-kioskeilta, Lippupalvelu ei myöskään luvannut tiedottaa nettisivuillaan vian mahdollisesta korjaantumisesta. DDR-aikainen lippujenvaraussysteemi ei vielä riitä asiakkaiden perspanemiseen vaan vielä lisäksi saat mennä kaksi tuntia ennen peliä jonottamaan lippuja jostain hallin lipunmyynnistä.

Hävetkää, saatana! Mua huvita kohta enää mikään...
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Vittu joo mitä sähläystä. Paikallisella Ärrällä kundi sanoi, että Lippupalvelun systeemi oli toiminut jossain vaiheessa tunnin verran. Ei tietenkään enää.

Ei siinä mitään. Maksankin liput Lippupalvelun sivuilla luottokortilla. Maksuvaihtoehtona ei kuitenkaan jo varatuille lipuille ole kuin Nordean e-maksu. Ei muuta kuin peruutan varauksen, teen uuden varauksen, jonka liput maksan suoraan ja kas, siellähän se luottokorttimaksu TicketFast-lippuja varten vihdoin on. Nyt on vihdoin flabat läppärin kovolla. Kai tääkin tosin ehtii yön aikana hajoamaan, kun ei himassa ole printteriä enkä jaksa lähteä enää mihinkään printtaamaan.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Otsikkoon vastaten ei ole. Ei mitään vitun järkeä. Kaudeen mittaan minulla on ollut useasti ongelmia lippupalvelun kanssa. Toimivin konsepti toistaiseksi on ollut se että varaa liput puhelimitse ja käy lunastamassa ne lippupalvelun toimipisteestä ei R-kioskilta.

Käsittämättömintä on se että lippupalvelun virallisillakaan myyntipisteillä ei ole mitään muuta numeroa, mihin soittaa jos/kun koneet ei toimi kuin se sama asiakaspalvelunumero, johon tavallisetkin ihmiset soittavat ja jonottavat. Käsittämätöntä toimintaa ja lipuista maksetaan 1,5-2 E palvelumaksua.

En tiedä oletteko huomanneet, että Suomessa kaikki firmat joilla ei ole kilpailijaa voivat toimia kaiken aikaa ihan päin vittua ja asiat ei ikinä kuitenkaan muutu. (Muita esimerkkejä: Posti, Matkahuolto)
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
En tiedä oletteko huomanneet, että Suomessa kaikki firmat joilla ei ole kilpailijaa voivat toimia kaiken aikaa ihan päin vittua ja asiat ei ikinä kuitenkaan muutu. (Muita esimerkkejä: Posti, Matkahuolto)

Erona kuitenkin että Lippupalvelulle on selkeä kilpailija, nimittäin lippupiste. Useat liigajoukkueet myyvät jo lippujaan lippupisteen eikä lippupalvelun kautta. Runkosarjaan siis toki, ei pudotuspeleihin.

Lippupisteen nettipalvelu kaikkine systeemeineen on todella paljon varmatoimisempi ja parempi ainakin sivullekirjoittaneen kokemusten mukaan. Itseasiassa ikinä en muista että tuon kanssa olisi sanottavia ongelmia ollut.

Lippupalvelun järjestelmästä on lähes mahdotonta löytää mitään positiivista sanottavaa - ruuhkaisimpina hetkinä palvelu on täysin käyttökelvoton. Hinnoittelupolitiikka taitaa molemmissa olla miltei identtinen.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
.jarska kirjoitti:
Erona kuitenkin että Lippupalvelulle on selkeä kilpailija, nimittäin lippupiste. Useat liigajoukkueet myyvät jo lippujaan lippupisteen eikä lippupalvelun kautta. Runkosarjaan siis toki, ei pudotuspeleihin.

Nimenomaan. On lippupalvelulla kilpailijoita, kuten lippupiste, menolippu...
Ne kilpailijat eivät vaan auta hirveästi jos kyseisiä lippuja ei myy kuin yksi instanssi. Nuo palvelumaksut ovat mielestäni jotenkin vitun sairaita, jos sitä palvelua ei kerran saa. Vähän sama kuin maksaisit pysäköintimaksun ja saisit joka kerta jännätä onko sakko auton ikkunassa siitä huolimatta. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.

HIFK sarjaan yritin mennä ostamaan lippuja lippupalvelun toimipisteeltä 10 jälkeen Sellon lippupalvelusta (citymarketin info) ja myyjät sanoivat ainoastaan että "ei tää meidän systeemi hei toimi".

Kysyin että milloin se toimii ja tytsy pahoitteli ettei meillä ole käytössä kuin tämä sama asiakaspalvelunumero kuin kaikilla muillakin ja aikaa siihen jonottamiseen 5 minuuttia kun samalla tiskillä jonotti kärkäs mummo lottorivinsä kanssa, jonka jättöön ei ollut enää kuin 6 päivää aikaa.

"Hei sun kandee varmaan iltapäivällä tulla uudestaan kokeilemaan, ei meitä oikeastaan ole edes koulutettu käyttämään tätä meidän konetta" ja tästä pitää maksaa sitten 2 euroa per/lippu. Käsittämätöntä.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Nimenomaan. On lippupalvelulla kilpailijoita, kuten lippupiste, menolippu...
Ne kilpailijat eivät vaan auta hirveästi jos kyseisiä lippuja ei myy kuin yksi instanssi. Nuo palvelumaksut ovat mielestäni jotenkin vitun sairaita, jos sitä palvelua ei kerran saa. Vähän sama kuin maksaisit pysäköintimaksun ja saisit joka kerta jännätä onko sakko auton ikkunassa siitä huolimatta. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.

Niin, sulta ehkä meni mun pointti hieman ohi. Yritinkin tässä nyt hieman hakea että kun kerran oikeasti jopa edes jollain tasolla toimivia vaihtoehtoja on, ei ole ehkä aivan järkevintä nillittää lippupalvelun toimimattomuudesta. Firma kaikin todennäköisyyksin tietää itsekin järjestelmänsä olevan susi. Mutta ei ole halukas järjestelmää erityisemmin fiksaamaan koska rahaa tulee ovista ja ikkunoista joka tapauksessa.

Sen sijaan liigalle voisi antaa rumaa palautetta että miettivät tarkkaan seuraavina kausina mitä kautta pudotuspeleihin lippujansa myyvät. Tässä vaiheessa kun paska on jo liigan kannalta housuissa olisi hyvä että myös saavat asiakkailtaan (eli katsojilta) palautetta että lippupalvelu ei pysty suoriutumaan lipunmyyntiurakastaan todellakaan edes välttävällä tasolla.

Tosin epäilenpä että tässäkin on joku hyvävelikerho-setti taas kyseessä ja lippupalvelu ja liiga ovat tehneet jonkun sadan vuoden sopimuksen. Ikävää todellakin maksaa täysin käsittämättömän surkeasta palvelusta korkeita maksuja kun ikinä ei tiedä mitä saa.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
.jarska kirjoitti:
Niin, sulta ehkä meni mun pointti hieman ohi. Yritinkin tässä nyt hieman hakea että kun kerran oikeasti jopa edes jollain tasolla toimivia vaihtoehtoja on, ei ole ehkä aivan järkevintä nillittää lippupalvelun toimimattomuudesta. Firma kaikin todennäköisyyksin tietää itsekin järjestelmänsä olevan susi. Mutta ei ole halukas järjestelmää erityisemmin fiksaamaan koska rahaa tulee ovista ja ikkunoista joka tapauksessa.

Sen sijaan liigalle voisi antaa rumaa palautetta että miettivät tarkkaan seuraavina kausina mitä kautta pudotuspeleihin lippujansa myyvät. Tässä vaiheessa kun paska on jo liigan kannalta housuissa olisi hyvä että myös saavat asiakkailtaan (eli katsojilta) palautetta että lippupalvelu ei pysty suoriutumaan lipunmyyntiurakastaan todellakaan edes välttävällä tasolla.

Ei se mennyt eli samoilla linjoilla tässä ollaan kokoajan oltu. Nimenomaan liigan pitäisi vakavasti miettiä että kannattaako niitä lippuja sitten kyseisen kusipuljun kautta myydä? Valitettavasti liigassa tuntuu nimenomaan olevan tälläinen kaikki mulle itelleni mentaliteetti joka asiassa ja jos lippupalvelun kanssa on hierottu kivat diilit ei homman toimivuus kiinnosta ketään vittujakaan.

Lisäksi täytyy sanoa, että suomalaiset valittavat palvelusta noin ylipäätään liian vähän. Mitkään asiat ei ikinä muutu jos niitä vain yksin jurripäissään nurkassa nyyhkitään. Nyt reilusti palautetta vain kaikilta kärsineiltä liigan suuntaan. Kun minua palveltiin pankissa, jossa olin asioinut jollain tasolla 20 vuotta päin vittua vaihdoin naapuripankkiin ja laitoin reklamaatiota ensinnä mainittuun minulle soitettiin ja nöyristeltiin (kyseisen konttorin) ylintä johtoa myöten ja läheteltiin kotiin mp3 soittimia ja leffalippuja vaikka niistä kieltäydyin.

Valittakaa ystävät valittakaa. Ja nimenomaan riittävän korkealle tasolle. Ei se 8,40 tunnissa ansaitseva cittarin info reppana asioille mitään voi, vaikka sille kuinka räkättää. Eteenpäin ja ylöspäin vain.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Täällä pohjoisessa on kyllä lippupalvelu toiminut moitteetomasti. Aina on Ärrältä saanut liput ilman ylimääräisiä uhkailuja, tänään viimeksi. Kokeilin lippupistettäkin tässä männä viikolla, kun innostutti lähtä katsomaan Raipen viimeistä peliä Tampereelle ja sekin toimi hyvin. Lippupisteen printtilippusysteemi on tosi kätevä.

Ehkä täällä pohjoisessa vaan osataan hommat paremmin, tai sitten mulla on ollut ruottalaisten tuuri mukana tähän asti.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Täällä etelämpänä on se ongelma, että aamulla pitäisi lähteä junailemaan kohti Oulua, mutta eihän se Lippupalvelu/R-kioski saanut mitään lippuja pihalle. Saattaa olla vähän raivostuneempaa porukkaa, mikäli polkaistaan iltapäivällä Raksilaan, eikä lippuja enää saa. No, lieneekö tuosta nyt oikeasti pelkoa. Nyt on vaan ankara pohtiminen, että mitenkä tässä pitää edetä. Soitanko perkele suoraan Junnolle että laittaa mulle liput sivuun, vai mitä?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Lippupisteen printtilippusysteemi on tosi kätevä.

Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta vituttaa jos meneekin pieleen. Eli voiko liput tulostaa mustavalkoisena? Viivakoodi on kuitenkin mustavalkoinen, joten ei kai niillä mainoksilla niin väliä ole.
 

SjV

Jäsen
Ei se mennyt eli samoilla linjoilla tässä ollaan kokoajan oltu. Nimenomaan liigan pitäisi vakavasti miettiä että kannattaako niitä lippuja sitten kyseisen kusipuljun kautta myydä?
Eiköhän tuo ole joukkueen oma valinta minkä lippupuljun kautta piletit myydään. JYPn käyttämän piletti.fi:n nettikauppa on toiminut omalta osalta ok, paitsi että P-O lipunmyynnin aiheuttama ruuhka taisi kaadaa heidän lippujen spostitus järjestelmän -> piti pyytää lähettämään liput sisältävä sposti uudelleen.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta vituttaa jos meneekin pieleen. Eli voiko liput tulostaa mustavalkoisena? Viivakoodi on kuitenkin mustavalkoinen, joten ei kai niillä mainoksilla niin väliä ole.

Mustavalkoinen toki riittää. Luonnollisesti viivakoodin pitää olla selkeä. Jos silmämääräisesti viivakoodi näyttää selkeältä on se hyvä. Ellei tulostimella ole hämäriä suttaamistaipumuksia niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla.

Itse olen tulostellut noita ties millä rohmuilla ja aina on kelvannut ilman mitään ongelmia.
 

mr purnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rehelliset seurat ja fanit
Kerron teille kaikille asian osaisille ja kenties vähän pettyneillekkin, kuinka itseäni hävetti olla tuossa ketjussa välikätenä.

Homma seuraava:

- Varausnumerot ja paikat olivat ok, siis Lippupalvelu saa synninpäästön.

- Vika Rautakirjan järjestelmässä, liput eivät siirtyneet oikeilla softilla, vaan varausnumerot ja lippumäärät sekoittuvat. (Kaksi lippua varattuna, numerolla tuli 5 lippua Savonlinnan Oopperajuhliin.)

- Ihmisiä jäi otteluista rannalle, koska jos oli yrittänyt sunnuntaina lunastaa noita lippuja, jäivät ne siirtymättä myymättöminä, koska vikatilailmoitus ei kulkenut järjestelmässä takaisin päin. Näin varaus piti luoda uudestaan samoille paikoille ja oli vasta sitten lunastuskelpoinen.

- Jos näin vielä tapahtuu seuraavissa otteluissa, nyt tiedätte, mitä sillä hetkellä tulee menetellä. Tämän jälkeen asia on kunnossa.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
- Varausnumerot ja paikat olivat ok, siis Lippupalvelu saa synninpäästön.

- Ihmisiä jäi otteluista rannalle, koska jos oli yrittänyt sunnuntaina lunastaa noita lippuja, jäivät ne siirtymättä myymättöminä, koska vikatilailmoitus ei kulkenut järjestelmässä takaisin päin.

Silti joku vastaa koko palveluketjun kokonaisuudesta. Lienee Lippupalvelu? Miten voi olla mahdollista, että ko. pulju ei tiedottanut ongelmasta ja siirtänyt kaikkien lunastamattomien varauksien lunastusaikaa automaattisesti eteenpäin?

Uskomatonta perseilyä. Ei todellakaan näin. Asiakaspalvelu, missä pelaa?
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
aihetta sivuten

Blues väittää nettisivuillaan, että halvimmat playoff-liput maksavat 18 euroa/kpl. Miten tällaisen lipun olisi voinut ostaa tämänpäiväiseen peliin? Ovella veloitus oli 20e. Eikö lippukauppaa muuten koske mikään normaali sääntely, että lipun kokonaishinta pitäisi ilmoittaa selkeästi markkinoinnissa? Lippupalvelussa sama juttu.
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blues väittää nettisivuillaan, että halvimmat playoff-liput maksavat 18 euroa/kpl. Miten tällaisen lipun olisi voinut ostaa tämänpäiväiseen peliin? Ovella veloitus oli 20e. Eikö lippukauppaa muuten koske mikään normaali sääntely, että lipun kokonaishinta pitäisi ilmoittaa selkeästi markkinoinnissa? Lippupalvelussa sama juttu.

Tuossa kyrsii lisäksi, että "palvelumaksu" tulee joka lipusta erikseen, eli ostamalla kymmenen lippua kerralla joutuu maksamaan saman verran kuin kymmenestä erillisestä (ja työmäärähän on käytännössä kymmenesosa). Jotenkin noidenkin pitää henkilöstökulunsa kattaa, mutta en arvosta. Fan clubin kautta sentään saa ilmoitetulla hinnalla.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Tälläinen systeemi voisi toimia jääkiekossakin ihan hyvin.
https://fctickets.tps.fi/

Tuo systeemi on erittäin hyvä ja toimiva. Samaa ohjelmistoa käyttää useampikin norjalainen futisseura, jotka myyvät lippuja vähän isommille ottelukohtaisille katsojamäärille:

http://billett.rbk.no
http://billett.viking-fk.no

Erityisen ison plussan annan siitä, että paikkansa voi valikoida suoraan katsomokartasta, sillä Lippupalvelun algoritmi ei yleensä osaa valikoida vapaista paikoista niitä, joita itse pitää parhaina.

Seuran kannalta hyvää on, että myynti on omissa käsissä. Ei jää rahaa saamatta ainakaan siksi, että Lippupalvelu tai vastaava tunaroi.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Jokerit

ei vielä ole lähelläkään finaaleita - tai no ehkä lähellä -, mutta silti pitää jo varata lippuja Ouluun, kun selvisi eilen Kärppien finaalipaikka. Liput voi onneksi lunastaa vasta perjantaina, jos käy vielä kylmät Jokereille.

Kärppien nettisivuille tuli eilen tieto, että liput tulee myyntiin ma-aamuna klo 9 Lippupalvelussa. Kirjauduin Lippupalvelun nettipalveluun, mutta vielä 9.30. jälkeenkin tuli viestejä "liput eivät ole vielä myynnissä", kun yritti tehdä varauksia. Sen tarkempaa viestiä ei ollut mihin kellonaikaan myynti alkaa.

No samaan aikaan onneksi jaksoin (ja pystyin) jonottamaan puhelimessa 20 minuuttia Lippupalveluun, useiden "verkko varattu"-yritysten jälkeen. Siellä tytsy sitten kertoi, että lippuja on jo mennyt kovasti heti klo 9 jälkeen - no onneksi löytyi vielä kohtalaisen (?) hyviä istumapaikkoja, muttei aivan niitä, joita olisi halunnut. Mutta hyvä tietysti näinkin ja ahkeruus palkittiin. Kun vielä Jokerit selviää finaaleihin, niin lunastetaankin ne sitten...

Mutta silti ihmettelen kovasti ettei netissä ja puhelimessa myydä samaanaikaan Lippupalvelun lippuja. Ainakin viime vuoden finaaleihin liput tulivat myyntiin aamulla klo 9 ja oli heti netissä varattavissa. Silloin meni ilmeisesti vielä nopeammin loppuun kuin nyt.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei voi käsittää

Nimittäin sitä, että liigan semifinaaleja pelataan Hjöördis areenalla puolityhjille katsomolle (ja eilen myös Espoossa, jossa aiemmat pelit olivat loppuumyytyjä), mutta tällainen sirkusottelu myydään loppuun samantien:

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/...+menivät+kaupaksi+28+minuutissa/1135235214833

Eivätkö ihmiset ole koskaan nähneet oikeaa NHL-ottelua, vai miksi tuollainen Penguinsin lämmittelyhöntsäily kiinnostaa näin paljon?
 

axe

Jäsen
Ei tääkään nyt ihan nappiin mene, kun kuulin Tapparan fanclubin kyselleen pronssipelin lipunhintoja, että saisi fanimatkalleen hinnan, niin SM-liiga vastasi tylysti, että on "epäkorrektia" kysellä tuollaista kun ei vielä edes tiedetä kumpi noista kahdesta jotuuu lopulta isännöimään sitä pronssipeliä.

Olisihan se varmaan ihan ylivoimainen urakka SM-liigalle ilmoittaa peräti kaksi eri hintaa, jos Espoon ja Hartwallin hinnoissa on eroa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös