Flonaldo kirjoitti:Itseäni onnisti. Kahdella eri selaimella sisällä, hyvissä ajoin sisäänkirjautuneena jo valmiiksi. Hillitön rämpytys yhdeksältä ja sieltä se yksi istumapaikka putosi.
12thTime kirjoitti:Klo. 5 asti olin lippupalvelun nettisivuilla enkä saanut lipun lippua seisomakatsomoon.Varausvaiheessa se heitti pihalle ja sitten olikin jo vitutus valloillaan......
tohtori4 kirjoitti:Itse menen kahden kaverin kanssa katsomaan H-linnaan kolmatta finaaliotelua ja kaveri sai ainakin istumapaikoille 3 vierekästä lippua ongelmitta. Varasi liput klo 9.01, ja vasta 9.45 peli myytiin loppuun kuulemma.
blackhawk kirjoitti:Kyllä 3. finaali loppuunvarattiin ensimmäisen kerran jo klo 9.07, mutta sen jälkeen lippuja vapautui myyntiin useaan otteeseen pitkin päivää.
Flonaldo kirjoitti:Tämän päivän Hämeenlinnan peliin näyttää olevan istumapaikkoja vapaana erittäin runsaasti. A4- ja C2-katsomoista irtoaisi vaikka kuinka paljon rinnakkaisia. Sen sijaan seisomapaikkoja ei vapaana näytä olevan.
Jeps, lippupalvelu näyttää noita keltaisia ukkoja = muutamia jäljellä, mutta nettiostot/vartaukset ei enää onnistu. Ja tuskimpa tuo nyt H-linnalaisten vika on jos halli ei ole täynnä. Oikeastaa osittain toivoisinkin että lipunennakkoon varaussysteemi saisi tänään 100-0 kynsilleen ja hallissa olisi reilusti tyhjiä paikkoja. Olis siinä toimittajilla ihmettelemistä, kun ovat ensin hehkuttaneen samantien loppuunmyytyä (esim. Nelosen aamu-urheilu tänään) ja sitten hallissa olisi tyhjiä pekki alueita.Artsi kirjoitti:Jos tämä pitää paikkansa, niin Hämeenlinnan arvo kiekkokaupunkina tippuu minun silmissäni aika pohjalukemiin.
SjV kirjoitti:Jeps, lippupalvelu näyttää noita keltaisia ukkoja = muutamia jäljellä, mutta nettiostot/vartaukset ei enää onnistu. Ja tuskimpa tuo nyt H-linnalaisten vika on jos halli ei ole täynnä. Oikeastaa osittain toivoisinkin että lipunennakkoon varaussysteemi saisi tänään 100-0 kynsilleen ja hallissa olisi reilusti tyhjiä paikkoja. Olis siinä toimittajilla ihmettelemistä, kun ovat ensin hehkuttaneen samantien loppuunmyytyä (esim. Nelosen aamu-urheilu tänään) ja sitten hallissa olisi tyhjiä pekki alueita.
Micco! kirjoitti:Ei tässä kyllä silti järkeä ole. Eikö olisi fiksumpi pistää kaikki peruuntuneet ja lunastamattomat yhtäaikaa johonkin jälkimyyntiin. Itse sain liput puhtaasti tuurilla, kun systeemi on mikä on.
Niin siis piti paikkansa ja niitä oli silloin kahdenmaissa netissä vapaana. Ollaanko aika pohjalukemissa?Artsi kirjoitti:Jos tämä pitää paikkansa, niin Hämeenlinnan arvo kiekkokaupunkina tippuu minun silmissäni aika pohjalukemiin.
Master God kirjoitti:Hauska muuten seurata tuota lipunmyyntirumbaa. Huuto.netissä tarjottu näemmä parhaimmillaan 100 euroa yhdestä istumapaikkalipusta. Seisomapaikkalipusta korkein tarjous on vastaavasti 50 euroa.
Vaiko kenties deflaatio? Minähän en näistä tiedä mittään.peruspata kirjoitti:Onpa hinnat pudonneet, välierissä kuitenkin korkein tarjous oli miljoona euroa, halvimmillaankin liikuttiin kymmenissä tuhansissa euroissa. Inflaatio??
retro kirjoitti:Vaiko kenties deflaatio? Minähän en näistä tiedä mittään.