Onko playoffien lipunmyynnissä mitään järkeä?

  • 111 633
  • 722

Kimmo80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahdistunut Palloseura
Onnitelut

Onnittelut kaikille joilla kävi tuuri ja saivat tungoksesta huolimatta lipun ensimmäiseen finaaliin... Henkilökohtaisesti onni ei ollut matkassa ja liput menivät toisiin kätösiin...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Flonaldo kirjoitti:
Itseäni onnisti. Kahdella eri selaimella sisällä, hyvissä ajoin sisäänkirjautuneena jo valmiiksi. Hillitön rämpytys yhdeksältä ja sieltä se yksi istumapaikka putosi.

Jep. Samaa yritin minäkin. Ajoissa olin sivustolla, mutta se perkele heitti ulos 8:50. Turvallisuussyistä my ass.

No, onneksi lippu pitäisi olla varattuna clubin kautta, toivottavasti sen myös saan. Onko muuten tietoa siitä, koska fanclubilaiset saa lippunsa hakea?
 

12thTime

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
KATKERANA

Klo. 5 asti olin lippupalvelun nettisivuilla enkä saanut lipun lippua seisomakatsomoon.Varausvaiheessa se heitti pihalle ja sitten olikin jo vitutus valloillaan......

ps. Haluaisiko joku vaihtaa tiistain Porin pelin lipun tämän päivän Hämeenlinnan kamppailuun???
 

maravee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä tapauksessa ei ollu häpee olla nopee... Lippuja löytyy koko kaverirevohkalle molempiin Hämiksen peleihin. Itseasiassa täks päiväks olis pari ylimääräistäkin, nyt pitää vaan lähtee lunastaan ne LP:sta!
 

Pohjanpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mulla tuli ilmoitus: "Haluatko tuoda näkyviin suojaamattomat kohteet?" Vastattuani "kyllä". Heitti pois jonosta. Että silleen. Eikä vituta juuri ollenkaan...
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Lippupelleily ilmoitti : "Haetaan lippuja", mutta tiesihän sen kuinka käy kun odotos venyi yli 15sek.

Finaalikortti ok. Mutta ei se Lippupalvelun "palvelun" perseilyä miksikään muuta. No rahavirtojen päätepisteelle se on yksi lysti miten ne tulee, kunhan tulee.

No tänään Hämeenlinnaan.
 

Nilviäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikeeta on...

Uskomaton on buumi Porissa, muihin poffimatseihin ei ole ollut hankaluuksia hankkia lippuja lippupalvelusta, mutta jää nyt Porin reissu väliin.

Urheiluaiheisten tavaroiden myynti- ja ostoilmoitukset -ketjussa on mulla joitain seisomapaikkoja tälle illalle, jäi yli...
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikäläisellä olisi varaus yhteen opiskelijahintaiseen seisomapaikkalippuun tämäniltaiseen matsiin. Sain itselleni lipun toista kautta, joten jos joku on vailla tikettiä, niin laittakaahan yv:tä. Lippu pitää lunastaa 12.30 mennessä lippupalvelun pisteestä.

edit. Meni jo.
 
Viimeksi muokattu:

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Itse menen kahden kaverin kanssa katsomaan H-linnaan kolmatta finaaliotelua ja kaveri sai ainakin istumapaikoille 3 vierekästä lippua ongelmitta. Varasi liput klo 9.01, ja vasta 9.45 peli myytiin loppuun kuulemma.

Eli ilmeisesti ainakaan tuolloin ei lippupalvelun sivut ns.heittänäy paskaa käteen. Hintaa lipulle tuli noin 22€...eli taisin päästä vielä suht koht halvalla.

EDIT: blackhawk, kiitos korjauksesta :) .
 
Viimeksi muokattu:

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
tohtori4 kirjoitti:
Itse menen kahden kaverin kanssa katsomaan H-linnaan kolmatta finaaliotelua ja kaveri sai ainakin istumapaikoille 3 vierekästä lippua ongelmitta. Varasi liput klo 9.01, ja vasta 9.45 peli myytiin loppuun kuulemma.

Kyllä 3. finaali loppuunvarattiin ensimmäisen kerran jo klo 9.07, mutta sen jälkeen lippuja vapautui myyntiin useaan otteeseen pitkin päivää.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
blackhawk kirjoitti:
Kyllä 3. finaali loppuunvarattiin ensimmäisen kerran jo klo 9.07, mutta sen jälkeen lippuja vapautui myyntiin useaan otteeseen pitkin päivää.

Sama juttu tänään koskien Ässien kotipeliä. Hyvällä tuurilla saattaa vielä lipun saada.
 
F

Flonaldo

Tämän päivän Hämeenlinnan peliin näyttää olevan istumapaikkoja vapaana erittäin runsaasti. A4- ja C2-katsomoista irtoaisi vaikka kuinka paljon rinnakkaisia. Sen sijaan seisomapaikkoja ei vapaana näytä olevan.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Flonaldo kirjoitti:
Tämän päivän Hämeenlinnan peliin näyttää olevan istumapaikkoja vapaana erittäin runsaasti. A4- ja C2-katsomoista irtoaisi vaikka kuinka paljon rinnakkaisia. Sen sijaan seisomapaikkoja ei vapaana näytä olevan.

Jos tämä pitää paikkansa, niin Hämeenlinnan arvo kiekkokaupunkina tippuu minun silmissäni aika pohjalukemiin.
 

SjV

Jäsen
Artsi kirjoitti:
Jos tämä pitää paikkansa, niin Hämeenlinnan arvo kiekkokaupunkina tippuu minun silmissäni aika pohjalukemiin.
Jeps, lippupalvelu näyttää noita keltaisia ukkoja = muutamia jäljellä, mutta nettiostot/vartaukset ei enää onnistu. Ja tuskimpa tuo nyt H-linnalaisten vika on jos halli ei ole täynnä. Oikeastaa osittain toivoisinkin että lipunennakkoon varaussysteemi saisi tänään 100-0 kynsilleen ja hallissa olisi reilusti tyhjiä paikkoja. Olis siinä toimittajilla ihmettelemistä, kun ovat ensin hehkuttaneen samantien loppuunmyytyä (esim. Nelosen aamu-urheilu tänään) ja sitten hallissa olisi tyhjiä pekki alueita.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
SjV kirjoitti:
Jeps, lippupalvelu näyttää noita keltaisia ukkoja = muutamia jäljellä, mutta nettiostot/vartaukset ei enää onnistu. Ja tuskimpa tuo nyt H-linnalaisten vika on jos halli ei ole täynnä. Oikeastaa osittain toivoisinkin että lipunennakkoon varaussysteemi saisi tänään 100-0 kynsilleen ja hallissa olisi reilusti tyhjiä paikkoja. Olis siinä toimittajilla ihmettelemistä, kun ovat ensin hehkuttaneen samantien loppuunmyytyä (esim. Nelosen aamu-urheilu tänään) ja sitten hallissa olisi tyhjiä pekki alueita.

Varausten lunastusaika on mennyt umpeen. On myös mahdollista, että osa seurojen, liigan tai muiden instanssien käyttöön varatuista paikoista on vapautunut myyntiin. Ottelun kiinnostusarvo on kuitenkin sitä luokkaa, että luulisi ilman lippua jääneiden ilmestyvän nopeasti myyntipisteisiin ostamaan nuo liput.

Minua jurppii toimittajien liioittelevat uutisoinnit. Vuosi toisensa jälkeen otteluita hehkutetaan loppuunmyydyiksi siinä vaiheessa kun ottelu on vasta loppuunvarattu. On ikävää, jos halli jää vajaaksi siksi, etteivät ihmiset tienneet lippuja olleen saatavilla. Ensisijaisesti ajattelen tässä niitä ihmisiä, jotka haluavat päästä matsiin.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Poriin!

Voi jlauta sentään!

Tätä ketjua selaamalla selvisi, että Lippupalveluun vapautuu päivän mittaan yksittäisiä lippuja koko ajan. Kävin päivän aikana pari kertaa päivittelemässä, mutta täyttähän siellä oli. Äsken tärppäsi. Ilmeisesti joku peruutti varauksen ja olin juuri oikeaan aikaan katsomassa, josko vapaita olisi.

Kaksi lippua, vierekkäisiltä istumapaikoilta, A5-katsomosta. Loistavaa. Täältä tullaan Pori!

Ei tässä kyllä silti järkeä ole. Eikö olisi fiksumpi pistää kaikki peruuntuneet ja lunastamattomat yhtäaikaa johonkin jälkimyyntiin. Itse sain liput puhtaasti tuurilla, kun systeemi on mikä on.

EDIT: Niille, jotka ovat yhä lippuja vailla. Suosittelen kirjautumaan sisään Lippupalveluun ja tasaisin väliajoin päivittämään tuota sivua. Sinne ilmeisesti vuotaa yksittäisiä lippuja pikku hiljaa.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Micco! kirjoitti:
Ei tässä kyllä silti järkeä ole. Eikö olisi fiksumpi pistää kaikki peruuntuneet ja lunastamattomat yhtäaikaa johonkin jälkimyyntiin. Itse sain liput puhtaasti tuurilla, kun systeemi on mikä on.

Jos joku varaa esimerkiksi neljä lippua ja käy lunastamassa vain kaksi, nuo kaksi muuta paikkaa vapautuvat myyntiin välittömästi. Jos joku peruuttaa oman nettivarauksensa, paikat vapautuvat silloinkin välittömästi. Sensijaan jos varauksen jättää lunastamatta, eikä varausta peruuta, liput vapautuvat myyntiin lunastusajan umpeutuessa.

Periaate on, että lippuja tulee myyntiin heti kun jotakin myytävää on eli vapaita paikkoja ei jäädä panttaamaan. Jonkinlainen jonotuslista ilman lippuja jääneille voisi olla paikallaan, mutta omat ongelmansa siinäkin olisi.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Artsi kirjoitti:
Jos tämä pitää paikkansa, niin Hämeenlinnan arvo kiekkokaupunkina tippuu minun silmissäni aika pohjalukemiin.
Niin siis piti paikkansa ja niitä oli silloin kahdenmaissa netissä vapaana. Ollaanko aika pohjalukemissa?
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Onko jollakin muuten tietoa, että jos niin kummallisesti sattuisi käymään, että Ässät huomisen pelin voittaisi, koska liput neljänteen peliin tulisivat myyntiin? Ja vastaavalla tavalla viidenteen peliin?

Hauska muuten seurata tuota lipunmyyntirumbaa. Huuto.netissä tarjottu näemmä parhaimmillaan 100 euroa yhdestä istumapaikkalipusta. Seisomapaikkalipusta korkein tarjous on vastaavasti 50 euroa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Master God kirjoitti:
Hauska muuten seurata tuota lipunmyyntirumbaa. Huuto.netissä tarjottu näemmä parhaimmillaan 100 euroa yhdestä istumapaikkalipusta. Seisomapaikkalipusta korkein tarjous on vastaavasti 50 euroa.

Onpa hinnat pudonneet, välierissä kuitenkin korkein tarjous oli miljoona euroa, halvimmillaankin liikuttiin kymmenissä tuhansissa euroissa. Inflaatio??
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
peruspata kirjoitti:
Onpa hinnat pudonneet, välierissä kuitenkin korkein tarjous oli miljoona euroa, halvimmillaankin liikuttiin kymmenissä tuhansissa euroissa. Inflaatio??
Vaiko kenties deflaatio? Minähän en näistä tiedä mittään.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
retro kirjoitti:
Vaiko kenties deflaatio? Minähän en näistä tiedä mittään.

Niin, en tiedä. Mutta vähän vakavemmin puhuttaessa itseäni ei haittaisi, vaikka vielä joku altis sielu "hieman" spoilailisi näitä tarjouksia. Mikäli tuntuu siltä, ettei ole käyttöä tunnuksille, niin spoilaus on mahtava keino päästä niistä eroon, mitä todennäköisimmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös