teemu73 kirjoitti:Vaikea uskoa, että 6000 noin pahasti ylihintaista lippua saataisiin myytyä.
Käsittääkseni vierasfaneille varataan edelleen se 15% hallista, joten ei niitä ylihintaisiakaan noin paljoa ole myynnissä.
teemu73 kirjoitti:Vaikea uskoa, että 6000 noin pahasti ylihintaista lippua saataisiin myytyä.
Kyllä se on ihan Sm-liigan taholta määrätty, että vieraskannattajille on varattava tietty määrä lippuja jokaiseen otteluun.Jaakko kirjoitti:Prosenttiosuus taitaa olla 10% ja tämäkin taittaa olla nykyään ns. hyvävelisopimus, jolla ei ole mitään jurdista sitoomusta. Eli jos Ässiä kiinnostaa myydä halli tänään loppuun noilla lipuilla, niin sen ne periaatteessa voisivat tehdä. Toisaalta sen jälkeen voisi olla porilaisilla vaikea päästä Helsinkiin tai Hämeenlinnaan katsomaan otteluita ainakaan mitenkään organisoidusti.
Jaakko kirjoitti:Prosenttiosuus taitaa olla 10% ja tämäkin taittaa olla nykyään ns. hyvävelisopimus, jolla ei ole mitään jurdista sitoomusta. Eli jos Ässiä kiinnostaa myydä halli tänään loppuun noilla lipuilla, niin sen ne periaatteessa voisivat tehdä. Toisaalta sen jälkeen voisi olla porilaisilla vaikea päästä Helsinkiin tai Hämeenlinnaan katsomaan otteluita ainakaan mitenkään organisoidusti.
A.P.Weinrich kirjoitti:Peesaan yllekirjoittanutta mutta silti heitän ilmaan kysymyksen että kuinka paljon esim. lukon, SaiPan, Kalpan, JYPin ja muiden ns. pikkuseurojen kannattajat ovat valmiita maksamaan oman joukkueensa näkymisestä finaalissa?
Näin on, itse ,maksoin Play-off kausikortista 156 €, enkä nähnyt yhtään ottelua...OneBigRed kirjoitti:No eihän tuon 100€ pitäisi olla raha eikä mikään...
Tuamas kirjoitti:Maksaisin ilomielin lipusta tuon 100/150e Ässille, mutta kun tuosta tulee maksimissaan 18/27e Ässille.
Et sä nyt tainnut kyllä vieläkään hokata. Lue nyt noita aiempia viestejä. Lippujen hinnat on 14-30 euroa /kpl, loput "finaalikortista" on etumaksua Ässien ensikauden kausikortista.avatar kirjoitti:Hetkinen hei! Nythän mää vasta hokasin, hijas katos kun oon...
Näkkäri kirjoitti:...
Ainoa paitsioon jäävä porukka on me nykyään Porista kohtuu kaukana asuvat fanit, joilla ei ole mitään järkeä ostaa ensi kaudelle kausikorttia.
Vai olenko ymmärtänyt vielä jotain väärin? Korjatkaa, jos uskotte näin.
avatar kirjoitti:Jos olisin työssäkäyvä, niin helposti voisin jonkun 60-70 egee maksaa, mutta onhan tuo 100 euroa ihan naurettava summa.. :O
1Euro kirjoitti:Et sä nyt tainnut kyllä vieläkään hokata. Lue nyt noita aiempia viestejä. Lippujen hinnat on 14-30 euroa /kpl, loput "finaalikortista" on etumaksua Ässien ensikauden kausikortista.
Fanduli kirjoitti:Se on vain aika harvinaista, kun nyt puhutaan nimenomaan finaalikorteista, jolloin "ylijäämä" jää aika kohtuuttomaksi tuohon maksettavaan kokonaissummaan nähden.
Fanduli kirjoitti:Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä. Mutta eikös esim. HIFK:n playoff-kortin hinta ole aika lailla 10 * irtolipun hinta? Tämä 10 kun on mahdollinen maksimimäärä HIFK:n kotimatseille. Näin ainakin pikaisesti laskeskelin HIFK:n sivujen ja Lippupalvelun avulla.. Eli kyseisen kortin ennakkoon ostamalla varaa itselleen ihan normaaliin hintaan paikan jokaiseen HIFK:n playoff-kotimatsiin. Sit jos matseja onkin vähemmän kun toi kymmenen, niin ylijäämän saa joko rahana takaisin tai sit se hyvitetään ens kauden kausikortista.
Tuo kuulostaa minun korviini varsin reilulta meiningiltä.
Näkkäri kirjoitti:Voisitko selventää tätä ajatustasi. En saa siitä mitään irti.
Raha on saman arvoista kyllä ensi syksynäkin, kun Ässäfani menee kausaria ostamaan. Vaikka olen ulkopaikkakuntalainen, enkä kausikorttia ensi kaudelle osta, enkä aio ostaa finaalikorttia, niin silti systeemi on mielestäni todella hyvä. Hyvä Ässille ja hyvä faneille. Mikä tässä nyt kismittää?