Onko ollut ikinä mielessä Tepsin kannattamisen lopettaminen yhden pelaajan takia?

  • 3 697
  • 49

Muerte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole ollut ikinä mielessä, ei edes käynyt mielessä. Mielummin voitaisiin kysyä, miten voi vaihtaa suosikkijoukkueesta toiseen. Nimittäin huonoilla hetkillä voi tulla mieleen vaihtaa joukkuetta (kysymyksessä ei TPS, vaan ihan mikä hyvänsä), mutta kun ei vain ole minkäänlaista tunnesidettä mihinkään muuhun.

Kyllähän tuo oman joukkueen kannatus tulee jo äidin maidosta. Ei sitä voi järjellä perustella.
 

Sitruuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kannatus ei lopu koskaan, eikä vaihdu vaikka tulis kuka joukkueeseen. Jos sellainen pelaaja hankittaisiin mitä en todellakaan arvosta millään tavalla en muuttaisi siltikään kannustamista millään tavalla. Kyseinen pelaaja vain olisi kentällä ollessaan minulle pelkkää ilmaa (kyseinen pelaaja muuten on Jan Caloun).
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minkähän lääkityksen ne ovat tuolta Kyyltä poistaneet?

Mitä tulee itse asiaan, niin eihän sitä kannattamaansa seuraa voi vaihtaa. Itselläni on tosin sen verran luurankoja kaapissa, että alle kouluikäisenä, kun en ollut Tepsistä koskaan kuullutkaan, kannatin hetken Jokereita ja jopa Kärppiä (hävettää kyllä tunnustaa...). Koulussa sitten opin, että onhan se Turku -niminen kaupunkikin olemassa. Jotkut pannahiset olivat suurella vääryydellä vieneet siltä pääkaupunkioikeudet. Tiedon lisääntyessä päätin sitten itsekin muuttaa tänne Suomen kulttuurin kehtoon. Enkä ole katunut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Toni Mäkiaho...

Viestin lähetti The Analyser
Jos yhtäkään Mäkkärin tyylistä pelaajaa TPS:aan tulee, harkitsen kyllä 10 vuoden kausikorttilaisuuden jälkeen kausikortin ostamatta jättämistä...
Vaihdetaan. Te saatte Mäkkärin, jos annatte vaihdossa Rauteen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen siis vastauksista päätellen kuta kuinkin ainoa luopio, jolle yhden väärän pelaajan tulo suosikkijoukkueeseen saattaa(isi) lopettaa kyseisen joukkueen kannattamisen. No, TPS-fanit pääsevät kivittämään minua ehkä jo 24.4.2004, mikäli saan sen verran vapaata, että pääsen kauden päättäjäisiin.

Korostan nyt kuitenkin vielä kerran, ettei kyse ole missään tapauksessa mistään vaihdosta toiseen joukkueeseen, vaan totaalisesta joukkueen boikotoinnista sen ajan jakson ajan, kun kyseinen pelaaja on seurassa.

Yleisesti ottaen itseäni hieman ihmetyttää tämä yleinen mielipide asiasta ts. yhden pelaajan vaikutus joukkueen kannattamiseen. Ilmeisesti koko joukkueelle ei voi siis kääntää selkäänsä yhden pelaajan takia. Kuitenkin esim. 90-luvun alkupuolella Suomessa oli huomattava määrä Anaheim Mighty Ducks-faneja Selänteen siellä pelatessa, nykyään kyseisen joukkueen kannattajia näkee yllättävän vähän. Onko kaikki nämä Anaheim-fanit kuolleet sukupuuttoon, vai voisiko kyseessä olla jonkinlainen yhteen henkilöön liittyvä joukkueen kannattaminen. Samaa voidaan luultavasti kysellä Montreal Canadiensin kohdalla - Sakun sieltä poistuttua, Montrealin paidat tulevat katoamaan katukuvasta.

Miksei asia sitten toimi toisin päin? Jos kannattamani seuran pelaajksi tulee pelaaja, joka saa aikaiseksi oksennusrefleksin, onko minun joka tapauksessa heilutettava joukkueen lippua oksennuspussi sylissä? Mielestäni ei, mutta voin olla tässäkin asiassa väärässä. Toisaalta olisi mukava kuulla miksi minun pitäisi?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
TPS hamaan loppuun ja tämä ketju lukkoon kiitos.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Jykke1978

Jotkut joukkueet ovat Suomessakin vaihdelleet logojaan ja nimiään uudenlaisiksi ja trendikkäämmiksi, jos TPS menisi vaihtamaan Logoaan niin sitä en varmaan pystyisi moneen vuoteen tai ehkä koskaan antamaan anteeksi enkä varmaankaan sitä uutta logoa alkaisi käyttämään missään vaan pitäytyisin tässä perinteisessä logossamme.

Kuriositeettina mainittakoon, että taisihan Palloseurakin joskus 80-luvun puolivälin epätoivoisessa mestaruusjahdissa kokeilla logon vaihtoakin "Kulta on värimme"- sloganin aikoihin.

Muutaman kauden aikana pelipaidoissakin "komeili" soikea lätkä, jonka mustavalkoraitaisen taustan päälle oli tikkukirjaimin tuherrettu TPS.

Onneksi sekä logo että slogan haudattin kaikessa hiljaisuudessa melko nopeasti ja palattiin vanhaan pallologoon. Ja eikös näihin aikoihin pallon ympärille lisätty enteellisesti kullan väriset seppeleet tai mitkä lienevätkin?

Ja niin, eihän se logon vaihtokaan tarkoita seuran vaihtoa, niin kuin ei mikään mukaan kuviteltavissa oleva asia.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ohmi
Elämme taas kerran mielenkiintoisia aikoja, jolloin kaikki on vielä mahdollista ensi kauden joukkuetta ajatellen, niin hyvässä kuin pahassakin. Uusia toistaan mieleenkiintoisempia huhuja kuullaan lähes joka päivä, osa hieman suuremmalla totuuspohjalla kuin toiset.

Tästä tuli mieleen sellainen asia, joka on käynyt aikaisemminkin mielessä, mutta en ole saanut vielä kysyttyä. Oletko tehnyt ikinä päätöstä luopua Tepsin kannattamisesta, mikäli joku huhuttu pelaaja tekisi Tepsin kanssa sopimuksen?

Omakohtaisesti olen tehnyt sen kerran. Silloin, kun Ville Sirenin huhuttiin tulevan Keski-Euroopan reissulta takaisin Suomeen ja Tepsiin, lupasin lopettaa Tepsin kannattamisen siihen paikkaan, kun Ville kirjoittaa sopimuksen Tepsin kanssa - ainakin Villen Tepsissä olon ajaksi. No, onneksi Ville meni Hifkiin lopettamaan uransa, huhhuh;)

Muita yhtä vakavia uhkia ei onneksi ole ravistellut Tepsiä. Pasi Nielikäinen on ainut mikä tällä hetkellä aiheuttaisi Tepsistä luopumisen, mutta siitä ei kai ole uhkaa, eihän meillä voi niin huonosti mennä - eihän?!

Pakko myöntää, itse olen aikanaan vaihtanut suosikkiseuraa kun en vielä mitään mistään ymmärtänyt. Taisin olla yhdeksänvuotias kun olin elämäni toista kertaa Kupittaalla matsissa, play off-ottelussa Tps-Ässät. Atmosfääri oli epätodellinen ja valloittava ja peli yksi hienoimmista kokemistani urheilutapahtumista. Pelin alussa olin Ässien puolella, pelin lopussa Tepsin kannattaja. Sillä tiellä on oltu yli 20 vuotta ja ollaan - hautaan asti. Piste. Vaikka Paukkunen pelaisi loppu-uransa Tepsissä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
.


Yleisesti ottaen itseäni hieman ihmetyttää tämä yleinen mielipide asiasta ts. yhden pelaajan vaikutus joukkueen kannattamiseen. Ilmeisesti koko joukkueelle ei voi siis kääntää selkäänsä yhden pelaajan takia. Kuitenkin esim. 90-luvun alkupuolella Suomessa oli huomattava määrä Anaheim Mighty Ducks-faneja Selänteen siellä pelatessa, nykyään kyseisen joukkueen kannattajia näkee yllättävän vähän. Onko kaikki nämä Anaheim-fanit kuolleet sukupuuttoon, vai voisiko kyseessä olla jonkinlainen yhteen henkilöön liittyvä joukkueen kannattaminen. Samaa voidaan luultavasti kysellä Montreal Canadiensin kohdalla - Sakun sieltä poistuttua, Montrealin paidat tulevat katoamaan katukuvasta.

Miksei asia sitten toimi toisin päin? Jos kannattamani seuran pelaajksi tulee pelaaja, joka saa aikaiseksi oksennusrefleksin, onko minun joka tapauksessa heilutettava joukkueen lippua oksennuspussi sylissä? Mielestäni ei, mutta voin olla tässäkin asiassa väärässä. Toisaalta olisi mukava kuulla miksi minun pitäisi?

En ymmärrä sinua. En tiedä johtuuko asenteesi siitä että olet nuori ja elämäsi huonoin kausi oli toissa vuonna kun TPS hävisi HPK:lle puolivälierissä. Etkö ymmärrä että jokainen pelaaja hankitaan jotta joukkue menestyisi.

Minä kannatan HIFK:ta, olen kannattanut seuraa verenperintönä syntymästäni saakka, kausikortti minulla on ollut 20 vuotta. Näinä kahtenakymmenenä vuotena olen nähnyt IFK.ssa kymmeniä pelaajia joita en ole voinut sietää. Suurimpana mokana pidän tätä Frederickiä (?) joka telottuaan Kai Linnan sai sopimuksen IFK:hon. En pitänyt tästä, ja kommenttini olikin että J.Kekäläinen on loistava ammatissaan, mutta IFK:lainen hän ei ole. Tänään Frederick on historiaa, ja niin on Kekäläinenkin. Minä istun edelleen samalla paikalla kannustamassa rakasta seuraani.


Eikö seuran pitäisi merkitä sinulle jotain? Ihan heittona voisin kuvitella että suurin osa TPS faneista kannustaa seuraansa koska se on Turusta. Joku ehkä siksi että TPS on oikeistolaisempi Turun seuroista ja joku ehkä siksi että on pelannut seurassa jne.

Näille ihmisille TPS on tärkeä, sinulle TPS ei näköjään ole kovin tärkeä kun olet sen valmis hylkämään Ville Sirenin takia.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
En ymmärrä sinua. En tiedä johtuuko asenteesi siitä että olet nuori ja elämäsi huonoin kausi oli toissa vuonna kun TPS hävisi HPK:lle puolivälierissä. Etkö ymmärrä että jokainen pelaaja hankitaan jotta joukkue menestyisi.

Nuori ja viriili ikuisesti, mutta kerrohan minulle Nelson kuinka vanha minun pitäisi olla, että olisin pystynyt elämäni aikana synkistelemään Tepsin toissa kautta surkeampaa räpeltämistä?

Toisaalta eihän tässä nyt ole joukkueen menestyksen kanssa mitään tekemistä. Kysymys periaatteesta. Mikäli olen päästänyt suustani "yleisellä" paikalla(todistajien läsnäollessa) lauseen, "jos tuo pelaaja pelaa joskus Tepsissä, niin lopetan Tepsin kannattamisen siihen paikkaan, vähintään niin pitkäksi ajaksi, kuin tuo Tepsissä pelaa", niin eikö minun pidä seistä sanojeni takana. Vai meneekö mielestäsi joukkueen kannattaminen tämän äänen lausutun julistuksen ohi, ja voin todeta, että "jätkät hei, se oli vaan leikkiä!"


Viestin lähetti Nuorempi Nelson

Eikö seuran pitäisi merkitä sinulle jotain?

Totta vitussa se merkitsee. Ja eikö koko tämä homma ole masokismia. Seura ei varmasti edes huomaa, että yksi kannattaja on poissa katsomosta, mutta itselläni saattaisi olla hyvinkin vaikeaa olla seuraamatta Tepsin edesottamuksia vaikka siellä pelaisi itse saatana.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Reverent
Muutaman kauden aikana pelipaidoissakin "komeili" soikea lätkä, jonka mustavalkoraitaisen taustan päälle oli tikkukirjaimin tuherrettu TPS.

Mä ymmärsin, että se olisi kuvannut kaukaloa. Yksi todiste lisää, että se oli täysin epäonnistunut logo.

Ne seppeleet sopii kyllä hyvin sen pallologon ympärille. Nyt se logo on bueno ja sitä ei saa vaihtaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
Nuori ja viriili ikuisesti, mutta kerrohan minulle Nelson kuinka vanha minun pitäisi olla, että olisin pystynyt elämäni aikana synkistelemään Tepsin toissa kautta surkeampaa räpeltämistä?


En osaa sanoa menee varmaan jonnekin 70 luvulle. Mutta se ei ollut pointtini, pointti oli että jossain vähemmän menestyneessä seurassa ei voida aina valita pelaajia niin tarkasti. Otetaan mitä saadaan.

Toisaalta eihän tässä nyt ole joukkueen menestyksen kanssa mitään tekemistä. Kysymys periaatteesta. Mikäli olen päästänyt suustani "yleisellä" paikalla(todistajien läsnäollessa) lauseen, "jos tuo pelaaja pelaa joskus Tepsissä, niin lopetan Tepsin kannattamisen siihen paikkaan, vähintään niin pitkäksi ajaksi, kuin tuo Tepsissä pelaa", niin eikö minun pidä seistä sanojeni takana. Vai meneekö mielestäsi joukkueen kannattaminen tämän äänen lausutun julistuksen ohi, ja voin todeta, että "jätkät hei, se oli vaan leikkiä

Se on oma valintasi. Kumpi on sinulle tärkeämpi TPS vai sanojesi syöminen. Jotenkin on vaikea uskoa että sanojen syömisestä seuraisi mitään, korkeintaan joku "mitä sä täällä teet" kommentti.

Minä ainakin toteaisin julistuksen olleen leikkiä, mutta eihän tuo ollut alkuperäinen pointtisi. Kirjoitit että et halua käydä katsomassa Tepsiä jos siellä pelaa Ville Siren tai Pasi Nielikäinen. En edelleenkään ymmärrä asennettasi. Oletko mielummin mestari Sirenin kanssa vai kakkonen ilman Sireniä. Ja jos nyt vastaat että kakkonen, mikäköhän olisi vastauksesi jos kannattaisit Ässiä.

Totta vitussa se merkitsee. Ja eikö koko tämä homma ole masokismia. Seura ei varmasti edes huomaa, että yksi kannattaja on poissa katsomosta, mutta itselläni saattaisi olla hyvinkin vaikeaa olla seuraamatta Tepsin edesottamuksia vaikka siellä pelaisi itse saatana

No miten joku Ville Siren voi sitten olla ongelma?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
mutta eihän tuo ollut alkuperäinen pointtisi. Kirjoitit että et halua käydä katsomassa Tepsiä jos siellä pelaa Ville Siren tai Pasi Nielikäinen.

Älähän kuomaseni pistä sanoja suuhuni - lainaan itseäni!

"kun Ville Sirenin huhuttiin tulevan Keski-Euroopan reissulta takaisin Suomeen ja Tepsiin, lupasin lopettaa Tepsin kannattamisen siihen paikkaan, kun Ville kirjoittaa sopimuksen Tepsin kanssa - ainakin Villen Tepsissä olon ajaksi."

Huomaa sana "lupasin"!

"Pasi Nielikäinen on ainut mikä tällä hetkellä aiheuttaisi Tepsistä luopumisen"

Huomaa sana "aiheuttaisi"!

Toisinsanoen molemmat tapaukset ovat sellaisia, joissa olen luvannut(kavereille) lopettaa Tepsin kannatuksen, mikäli kyseiset pelaajat tulevat Tepsiin pelaamaan. Tässä on nyt kyse vain ja ainoastaan kumpaa pitää tärkempänä kavereille antamaansa sanaa vai Tepsin kannatusta.

Meneekö kavereiden luottamuksen pettäminen yhden tai kahden välivuoden pitämisen edelle? Mielestäni ei. Pari kautta voi seistä vaikka päällään...

Toisaalta voidaan kai Pasi Nielikäisen tuloa Tepsiin pitää yhtä todennäköisenä kuin Wayne Gretzkyn. Joten tätä tuskin tarvitsee edes jännittää...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Minulle tulee heti mieleen läjä pelaajia, joita en suostuisi Tepsissä katsomaan. Esimerkiksi J. Ruutu, Karalahti tai Nielikäinen TPS-paidassa aiheuttaisi sellaiset puistatukset, ettei pahemmasta väliä. Nuo nyt olivat ehkä räikeimpiä ja mahdottomiakin esimerkkejä, mutta kyllä täältä vihat irtoaa vähemmälläkin ;)

Joukkueen vaihto ei tulisi kyseeseen, mutta lopettaisin rahan kantamisen halliin välittömästi ja ilkkuisin täällä kirjoitusoikeuksien rajoilla kaikille kyseistä pelaajaa puolustaville. Jos joku ulkopuolinen kysyisi, että mitä joukkuetta kannatan, niin vastaus menisi varmaan jotenkin "Kannatin vuosikaudet Tepsiä, mutta xxxx:n tulon jälkeen en ole seurannut kiekkoa".

Vaikka maajoukkue onkin vähän eri asia, niin Suomen sinisilmäinen kannattaminen loppui omalta osaltani joskus 1999 tienoilla. Ainahan maajoukkueessa joutuu katsomaan joitakin inhokkeja ja se kuuluu asiaan. Itse en vaan kertakaikkiaan pystynyt enää heiluttamaan lippua sellaisen joukkueen puolesta, jossa pelasi vuosi vuodelta 2-3 kentällistä "vääriä" äijiä. Mömmöm-kisoja tuleekin nykyään seurattua vittuuntuneen kyynisesti, eikä Suomen voitot tai tappiot tunnu missään. Naurattaa vaan, jos joku pikkumaa laittaa hyvin Suomelle kampoihin. Hannu Aravirta tukahdutti sisältäni sen sinivalkoisen liekin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
Älähän kuomaseni pistä sanoja suuhuni - lainaan itseäni!

"kun Ville Sirenin huhuttiin tulevan Keski-Euroopan reissulta takaisin Suomeen ja Tepsiin, lupasin lopettaa Tepsin kannattamisen siihen paikkaan, kun Ville kirjoittaa sopimuksen Tepsin kanssa - ainakin Villen Tepsissä olon ajaksi."

Huomaa sana "lupasin"!


Ihan kuinka vain. En edelleenkään ymmärrä. Ilmeisesti TPS ei ole sinulle kovin tärkeä kun tuollaista menet lupaamaan.

Toisinsanoen molemmat tapaukset ovat sellaisia, joissa olen luvannut(kavereille) lopettaa Tepsin kannatuksen, mikäli kyseiset pelaajat tulevat Tepsiin pelaamaan. Tässä on nyt kyse vain ja ainoastaan kumpaa pitää tärkempänä kavereille antamaansa sanaa vai Tepsin kannatusta

Haluat pitää lupauksesi kavereillesi. Hyvä niin.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti Reverent
Kuriositeettina mainittakoon, että taisihan Palloseurakin joskus 80-luvun puolivälin epätoivoisessa mestaruusjahdissa kokeilla logon vaihtoakin "Kulta on värimme"- sloganin aikoihin.

Muutaman kauden aikana pelipaidoissakin "komeili" soikea lätkä, jonka mustavalkoraitaisen taustan päälle oli tikkukirjaimin tuherrettu TPS.

Onneksi sekä logo että slogan haudattin kaikessa hiljaisuudessa melko nopeasti ja palattiin vanhaan pallologoon. Ja eikös näihin aikoihin pallon ympärille lisätty enteellisesti kullan väriset seppeleet tai mitkä lienevätkin?

Tiedän kyllä tuon ja olen nähnyt kuvia tuosta logosta ja paidoista missä tuo logo on komeillut ja itse asiassa pari sellaista paitaakin, mutta koska olen ensimmäisen jääkiekko ottelun nähnyt paikanpäällä vuonna 1992 niin tämä logo mitä TPS nykyään käyttää on minulle se ainoa oikea kultaisine laakeriseppeleineen. TPS on minun jääkiekkon seuraamisen ajan pelannut tässä nykyäänkin paidan keskellä olevassa logossa. Vaikka olenkin seurannut jääkiekkoa jo vuodesta 1984 niin TPS on varmaankin käyttänyt tätä soikio logoa tuon 8 vuoden aikana ennen kuin lopulta pääsin paikanpäälle peliä katsomaan, mutta muistikuvia minulla ei ole siitä, että olisin Tepsin koskaan nähnyt pelaavan se logo paidassaan.

Tuo soikiohan kuvasi jääkiekkokaukaloa, missä luki TPS ja logo ei ole ollut mitenkään onnistunut viritelmä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Toni Mäkiaho...

Viestin lähetti The Analyser
Jos yhtäkään Mäkkärin tyylistä pelaajaa TPS:aan tulee, harkitsen kyllä 10 vuoden kausikorttilaisuuden jälkeen kausikortin ostamatta jättämistä... Itse kannatus ei silti häviä, se on eri asia kuin otteluissa käynti!
The Analyserin kausikortti jäänee ensi kaudella ostamatta... Toivottavasti samalla mahdollisimman monen muunkin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Toni Mäkiaho...

Viestin lähetti The Analyser
Jos yhtäkään Mäkkärin tyylistä pelaajaa TPS:aan tulee, harkitsen kyllä 10 vuoden kausikorttilaisuuden jälkeen kausikortin ostamatta jättämistä... Itse kannatus ei silti häviä, se on eri asia kuin otteluissa käynti!

Noooooh, se kai riippuu siitä kajahtaako Narvanmaan leukaperistä kauden avajaisinfossa:

a) "heti kun kuulin Kiviharjun lähdöstä, kiinnitin Mäkiahon"

vaiko

b) "heti kun kuulin Elorannan lähdöstä, kiinnitin Mäkiahon"

Eli: Mäkkäri olisi passeli vieraslisä rottaketjuun mutta ei tuumaakaan ylemmäs. Edes MIB ei ole niin sekaisin että Vähä... Vävypojasta tehtaisiin hyökkäävän ketjun vahvistusta. Eihän?
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Toni Mäkiaho...

Viestin lähetti Pressiboxi
Eli: Mäkkäri olisi passeli vieraslisä rottaketjuun mutta ei tuumaakaan ylemmäs. Edes MIB ei ole niin sekaisin että Vähä... Vävypojasta tehtaisiin hyökkäävän ketjun vahvistusta. Eihän?
Mitä me jollain Mackärillä tehtäisiin missään olosuhteissa? Veisi vain paikan joltakin omalta nuorelta nelosketjussa. Nyt tarvitaan vielä yksi pakki (se ruottalainen kelpaa) ja ainakin yksi sentteri ja laituri. Niinimäki ei kelpaa.

Siinäpä sitä johdolle tehtävää hoitaa tänne pari pelimannia. Jokerit ja Iiefkoo vahvistuvat siinä määrin, että nykyisellä rosterilla ei ole mitään asiaa tosipelien tullen. Lisäksi pari maailmanluokan pelimiestä pitää olla kiinnitettynä lasarettilaisten varalta.

Hopea ei enää ensi kaudella käy ainakaan minulle. Nytkin siinä on jo vahva sivumaku jostakin hevoslaitumelta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Toni Mäkiaho...

Viestin lähetti champselyse
Mitä me jollain Mackärillä tehtäisiin missään olosuhteissa? Veisi vain paikan joltakin omalta nuorelta nelosketjussa.

Olisi hyvä kaveri opettamaan Makkoselle & Virtaselle isojen poikìen metkuja? Play offissa pystyy kaikkeen ikävään plus maalientekoon. Ihan kuin Stouni parhaimmillaan.
 

#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensinnäkin itselleni EI koskaan tulisi mieleen hylätä seuraani yhden vastenmielisen pelaajan takia.Jos yksi epämielyttävä hankinta on jollekkin syy lopettaa kannattaminen niiin mahtaako sydän olla mustavalkoinen.

Moni on myös tainnut unohtaa McBeast ei ole pelaajanakaan mikään turha mies.Ellen väärin muista niin taitaa kaapista löytyä jonkun(hopea/pronssi) värinen MM-mitallikin.Viime kaudellakin 13+13 tehot,ei huono!Jos Mäkkäri joskus heiluttelee nyrkkejään niin häntä on turha leimata sikamaiseksi.Harvoin Mäkkärin näkee pelissä mailallaan kirveslyöntejä jakelevan tai polvellaan taklaavan.Jos joillekkin jäi suuria kaunoja Peltoseen kohdistuneesta taklauksesta,kannattaa myös muistaa Pelen asento taklattaessa(pää alhaalla).Mäkkäri ois oiva lisä Tepsin kolmoseen jos Mikkola pakkaa laukkunsa.Tarvittaessa mies pystyisi tuuraamaan 1. tai 2. ketjussakin.

Kaikillahan saa olla mielipiteensä...
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Viestin lähetti Reverent
Kuriositeettina mainittakoon, että taisihan Palloseurakin joskus 80-luvun puolivälin epätoivoisessa mestaruusjahdissa kokeilla logon vaihtoakin "Kulta on värimme"- sloganin aikoihin.

Itse asiassa Palloseura voitti yhden mestaruudenkin (1989) tämä soikea logo paidassaan.
Oli silloinkin kyllä paidan oikeassa olkapäässä tämä perinteinen pallo logokin.
Tosin pallo logo oli kooltaan melko pieni.
Onneksi kaudella 1989-1990 palattiin takaisin tähän nykyiseen vanhaan pallo logoon joka on se ainut ja oikea.

Vielä kun palattaisiin pelaamaan kotiottelut niissä valkoisissa paidoissa, jotka ovat mielestäni tyylikkäämmät mitä nykyiset mustat, niin sitten oltaisiin taas vanhoissa hyvissä ajoissa takaisn.

Ei sen puoleen, Palloseura ei häviä sydämestä mihinkään, vaikka sitten alkaisvat pelaamaan niillä kamalan vihreillä treenipaidoilla, joita käyttivät alkuveryttelyssä jokunen vuosi sitten.

Tätä seuraa kannatetaan hautaan asti.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
TPS untill I die

Tepsiä kannattaisin vaikka pelaisivat aladivareissa. Mitään muuta joukkuetta en voisi Suomessa kannattaa. TPS on minulle se joukkue, jonka kanssa tulen elämään kunnes toisen kuolema meidät erottaa. Mikään muun joukkueen kanssa en voisi kokea samallaisia tunteitta kuin Palloseuran kanssa. Isä kävi katsomassa TPS:n pelejä jo 50-luvulla, joten varmaan seura on jonkien verran veressäkin on.
 

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: TPS untill I die

Viestin lähetti Jaakko
Tepsiä kannattaisin vaikka pelaisivat aladivareissa.
Joo juuri näin, mutta rehellisesti sanottuna tuskin kävisin katsomassa TPS:iä alemmissa sarjoissa, ehkä korkeintaan Mestiksessä.

Onko Mäkiaho todella tulossa TPS:iin? Ei kyllä kuullosta ihan kivalta, vaikka "ei yksi kärpänen kesää tee" eli varmaan Mäkiahoonkin (tai johonkin muuhun "epämiellyttävään" pelajaan) tottuu vähitellen - tai sitten ei.
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsin kannatukseni ei lopu koskaan yhden pelaajan takia tai MIBin tekemisten / tekemättä jättämisten takia. Totta maar ottaa kupolista seuran toiminta välillä, mutta ei se ottaisi, jos ei Tepsistä välittäisi.

Tepsi on ainoa seura maailmassa, jonka seuraaminen TUNTUU minun sydämen seutuvilla. Niin kauan kuin henki pöhisee, niin kannatan. Tepsihän ei kuole koskaan...

OT: Mäkiaho saa tulla kolmosen tai nelosen laitaan, JOS on tullakseen. 13+13 tällä kaudella ja rightin mies. ( ja 99 pim ) Epäilen ettei tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös