Onko Nokian kännykkäsi mennyt rikki?

  • 10 020
  • 112

Onko Nokian kännykkäsi mennyt rikki?

  • Kyllä

    Ääniä: 223 54,5%
  • Ei

    Ääniä: 169 41,3%
  • Mikä on Nokia?

    Ääniä: 17 4,2%

  • Äänestäjiä
    409

Aksu

Jäsen
Käyttökelvottomaksi ei ole mennyt, mutta jokaisessa kännyssä on ilmennyt näitä perinteisiä näyttöongelmia. Tiedä sitten mistä hitosta sekin johtuu.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksikään omistamistani ei ole mennyt hajalle, nykyisen päälle on tainnut kaatua kaljaa kun näppäimeet raksuu aika kovaäänisesti...
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Ei ole rikki mennyt ja jos menee niin ihmettelen syvästi. Puhelimen (6250) pitäisi kestää kovaakin käyttöä. Softapäivityksen jälkeen ei mitään ongelmiakaan ole ollut.

St. Pat
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
5110 hajosi täysin pudotessaan betonilattialle. Näyttö ei hajonnut, mutta pimeäksi meni koko puhelin.

Ostin uuden 6310:n kaksi kuukautta. Nyt jouduin vaihtamaan uuteen samanlaiseen, kun jatkuvasti tekstiviestin välitystiedot jumittivat.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
mun 5110 putosi jäälle eikä mennyt "rikki" vaikka kuori / näppäimistö irtosi paikaltaan, laitoin osat paikalleen ja hyvin toimii vieläkin. eikä se edes sammunut.
 

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
5510:ssa oli se "perinteinen" vika, että tietyn ajan kuluttua akku rupesi hölskymään.
3210:sta hajosi näyttö pelleilyn tuloksena. Ei siis pahempia ongelmia.
 

Bob77

Jäsen
Vastasin ei. Tai..no toisaalta menihän se paskaksi, kun päätin heittää sen raivolla parin metrin päässä olevaan seinään...:rolleyes:
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jep, näyttö meni hajalle kun kaverini yritti vaihtaa 1611:seen värikuorta. Syy ei siis ollut Nokian vaan Nokian insinöörin.
 

JanJ

Jäsen
Mulla on ollut monia puhelimia, Nokialaisiakin aika monta.

2110 - hajosi
3330 - hajosi
5110 - kestää kaiken!
6110 - hajosi
6210 - toinen menossa
7110 - useampi kappale, kaikki hajosivat
8210 - hajosi
9110i - useampi kappale, kaikki hajosivat
9210 - toimii mutta kaatuu luvattoman usein


Muutama saattoi unohtua listasta.
Mutta lähes jokainen Nokiani on korjattu vähintään kerran takuukorjauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Kerran multa meni näyttö mikä meni takuun piikkiin ja taisi olla jonkin sortin tyyppivika. Toisen kerran hajosi känny kun se sai vähän liikaa bisseä ja sitlle taisi tulla seuraavana päivänä suunnaton krapula kun ei enää suostunut toimimaan...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Nokia - disconnecting people.

Viisi Nokiaa on ollut ja kaikki olivat aivan paskoja.

8110 - näyttövikoja ja mikkivikoja. 2 kertaa takuuhuollossa.
6110 - kaatuili omia aikojaan ja sammui omia aikojaan. kerran takuuhuollossa.
7110 - kaatuili omia aikojaan, värinää ei saatu koskaan toimimaan. Näyttö sekoili ja laturi hajosi. Mikrofooni, sekä kaiutin ongelmia. Sain veloituksetta Nokialta uuden. 4 kertaa takuuhuollossa.
7110 - sama kuin edellisessä, paitsi että nyt ei hajonnut laturi. 2 kertaa takuuhuollossa.
8810 - kaatuili itsestään ja myöskin jotain laturiongelmia. 2 kertaa takuuhuollossa

Lisäksi olen käyttänyt 3 viikkoa 8310:a, josta en muuten vain pitänyt.

Nyt olen kohta viisi kuukautta puhunut Motorolan V66:lla, joka toimii kuin kello.

Tässä tapauksessa ei toimi sanonta: Suosi suomalaista.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti theref
Kyllä. Meni totaalisen sekaisin joten uuden Nokian hankinta oli edessä. Luotan silti Nokian laatuun ja suosin suomalaista.

Korrrrrostan sanaa suomalainen ja kehotan miettimään missä ne kännykät oikeasti tehdään...ei se tee tuotteesta Suomalaista jos pääkonttori sijaitsee Suomessa...
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kannattaako mennä hankkimaan tollasia 9210xv-, 881010- tai 9921zå-malleja?
Minun 3210:ni on kokenut TODELLA TODELLA kovia, mutta ikinä ei ole tarvinnut korjauksessa käyttää, saati yhtäkään uutta osaa hankkia, tms.
Vastaus kysymykseen: Ei todellakaan ole, eikä mene...

erit: pinppi
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ei ole vielä mennyt ja tuskin menee. Minulla ei ole taipumusta tiputtaa sitä vessanpönttöön tai oksentaa sen päälle. Muutaman kerran on tippunut lattialle, mutta hyvin on ne iskut kestänyt....
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei mitään isoja ongelmia. 6210
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Mun entinen 3110 ja nykyinen 3210 on toimineen täysin moitteettomasti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti pest
Yksikään omistamistani ei ole mennyt hajalle, nykyisen päälle on tainnut kaatua kaljaa kun näppäimeet raksuu aika kovaäänisesti...

Mulla on tismalleen sama juttu :) NAKS-NAKS

Tuopin verran siellä on olutta sisässä..
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
6210
Alkuunsa mikki reistaili, jolloin piti sulkee virta ja pistää uudestaan päälle. Puhelimen käytyä Kustavin rannikon merivedessä siitä meni ainakin antenni ja värinä paskoiks. Vakuutusyhtiö ei suostunut ostaan uutta ja nyt napit reistaa aina silloin tällöin. Edelliset puhelimet 5110 ja 3210 meni enemmän tai vähemmän rikki käyttäjän toimesta. Eli ainoa "eikäytäjänvika" on ollu toi mikki.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä voisi olla kolmas vastausvaihtoehto niille, jotka ovat itse onnistuneet kännykkänsä hajottamaan. Nyt äänestys antaa vähän turhan huonon kuvan Nokiasta. :rolleyes:
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimäinen nokialaiseni, 8210, on toiminut suht moitteettomasti reilun puolen vuoden ajan. Akku tuntuu tosin tyhjenevän nykyään ihmeen nopeasti, liekö sitten normaalia kulumista vai jotain muuta.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Demon Allbran
Tässä voisi olla kolmas vastausvaihtoehto niille, jotka ovat itse onnistuneet kännykkänsä hajottamaan. Nyt äänestys antaa vähän turhan huonon kuvan Nokiasta. :rolleyes:

Eihän se puhelin varmaan siitä hajoa, jos sitä pitää hyllyssä pakkauksessaan vuosikaudet. Eiköhän nämä kaikki tapaukset ole enemmän tai vähemmän käytössä hajonneita. Mielestäni varsinkin nuorisolle suunnattujen matkapuhelinten pitäisi kestää vaikka bisset kaatuu puhelimen päälle, puhelimen heittää seinään, puhelin jää panssarivaunun alle tai puhelimen tiputtaa kännispäissään kusilaariin.

No kyllähän monet ovatkin ihan verbaalisesti kertoneet omista kokemuksistaan, tuskin loputkaan hajoamiset paljoa noista tarinoista poikkeavat.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kyllä on!!!

Vittu, ostin tässä hetken aikaa sitten 3650:an. Viikon verran tämä loistava vehje suvaitsi toimia. Sitten se sanoi sopparin irti ja sammui totaalisesti. Yritin muutaman kerran laittaa sitä päälle, mutta eihän siinä tapahtunut juurikaan mitään. Nokian logo siinä vain vilkkui hetken aikaa, ja sitten se sammui. Vein sen liikkeeseen, josta se lähetettiin välittömästi nokian tehtaille korjattavaksi. Nyt olen odotellut tätä maagista vehjettä jo kolmatta viikkoa.

Nim. kohta juon itseni hengiltä.

...ja vitun vihainen hörpss tähän perään :o (
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös