Itse en lähtisi vetämään mitään johtopäätöksiä siitä mitä Bluesin kotisivuilla kirjoitellaan. Siellä kun toi tiedottaminen on mitä sattuu… Bluesin kotisivuilla on muuten tällainen hauska piirre. Jos Blues voittaa ottelun niin raportti ilmestyy sivuille nopeasti ja on suht. kattava. Jos taas Blues häviää niin otteluraportti on lyhyt ja ytimekäs, ja ilmestyy yleensä viiveellä tai joskus ei olenkaan. Blues hävisi: 98 sanan raportti. Blues voitti: 569 sanan raportti.
Mä olen tästä Kohnin maalien laskemisesta sitä mieltä että merkkipaaluja juhlittaessa runkosarja ja play-off maalit on ehdottomasti pidettävä erillään. MUTTA sitten on tietenkin kategoria Blues:in riveissä tehdyt maalit jossa maalit voidaan laskea yhteen. Sama asia kuin monessa fudis jengissä lasketaan pelaajan maalit liigassa, cupissa ja eurokentillä yhteen.
Eli Kohonin merkkipaalut:
100 maalia Bluessissa (toteutunut)
102 maalia Bluessissa, eli kaikkien aikojen maalitykki Bluesin riveissä.
100 maalia runkosarjassa.
Kaksi merkkipaalua on siis organisaation omia merkkipaaluja kun taas yksi on sm-liigan merkkipaalu. Jokaista voidaan siis hieman juhlia. :)
Mä olen tästä Kohnin maalien laskemisesta sitä mieltä että merkkipaaluja juhlittaessa runkosarja ja play-off maalit on ehdottomasti pidettävä erillään. MUTTA sitten on tietenkin kategoria Blues:in riveissä tehdyt maalit jossa maalit voidaan laskea yhteen. Sama asia kuin monessa fudis jengissä lasketaan pelaajan maalit liigassa, cupissa ja eurokentillä yhteen.
Eli Kohonin merkkipaalut:
100 maalia Bluessissa (toteutunut)
102 maalia Bluessissa, eli kaikkien aikojen maalitykki Bluesin riveissä.
100 maalia runkosarjassa.
Kaksi merkkipaalua on siis organisaation omia merkkipaaluja kun taas yksi on sm-liigan merkkipaalu. Jokaista voidaan siis hieman juhlia. :)