Älkääs nyt sekoilko, oikeasti homma meni näin:
-------------------------------------------------------------------
Tapahtui alkuviikosta puhelimessa:
Prrrrr! Prrrrrrr!!
MV: "Viiirmanen...?"
RS: "No se on Rami tässä terve!"
MV: "..?...Kukaah..?...ootas vähän, mä astun tästä pukukopista ulos, täällä alakerran katakombeissa on kato helvetin paljon huonompi kuuluvuus ku tuolla yläkerran byroossa....No nii, siis kuka?"
RS: "No saatana Summanesummane!!"
MV: "Aaainoperkele, terveterve Rami!"
RS: "Kuuule, mä oon tässä vähän miettiny tätä meidän tilannetta ja teidänkin uusia kuviota...ja aattelin nyt kysäistä, että voiko teillä olla mitään käyttöä sille goonille..?"
MV: "Jaa että Koohnille...no tota...mitäpä vittua me sillä tehtäs, meillä on kato nyt muutenkin lähinnä ulostettu näitä ulkomaalaisia niinku varmaan tiiät..?"
RS: "No sitä mä just aattelinkin...kuule, eihän siinä sitten muuta kun sanot sille Bradille että pakkaa kamansa ja tulee tänne meille heti."
MV: "Joo tota, voin kuule tältä istumalta sulle luvata, että se Ladi on jo matkalla sinne teille, kyllä se täältä lähti heti sen viime viikonlopun maajoukkueturnauksen jälkeen..?!?..."
RS: "Perkeleen hyvä juttu kuule, eihän tässä sitten mitään epäselvää enää ole! Tää on sovittu, soitellaan Masa, morjens!...´klik´...tuut-tuut-tuut..."
Virmanen mietteissään: "Vittu toi Rami on kyllä sekaisin..."
Summanen ensin mietteissään..."Jeesus mikä pönttö toi Virmanen, ei paljoo tarvinnu kysellä ku irtos"... ja sitten huutaen; "Kake hei, meille tulee alkuviikosta yks isompi kaveri paikkaamaan, kun Kassulla on se nuha..!"
------------------------------------------------------------------------
Seurauksethan me kaikki näimmekin viikolla; Bluesilla oli edelleen pakkipula viikon peleissä, kun Norton ei saapunutkaan Espooseen. Tosin eipä Brad voinut pelata eilisessä paikallisottelussakaan, koska hänen pelaajaoikeutensa omistaa nykyään Raimo Summanen.