Onko ketjukokoonpanoja syytä muuttaa

  • 8 475
  • 67

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siitä lähtisin, että Kuha laitetaan Saarelan sentteriksi, koska tähän nimenomaan tarvitaan jotain uutta. Tähtinen on Kuhan ohella selkeästi 1.-2. kentän sentteri, joten näistä rakennetaan "syömähampaat".
Laitureita näihin #52:n lisäksi: Topo, Hannus, Wright? Ensisijaisena vaihtoehtona ehkä Topo Kuhan ja Saarelan vitjaan ja Markulle laitureiksi Hannus ja Wright. Tosin eri vaihtoehtoja sopii kokeilla, jos homma ei ala toimimaan.
Lammassaaren ja VVV:n pitäisin yhdessä, koska siinä on Lukon tulevaisuuden ykkösketjun runko, sikäli kun kaverit pystytään Raumalla pitämään. Samoin Yli-Junnila ja Hagelberg -pari kasassa. Toiset laiturit näihin pareihin? Kaikkea voi kokeilla nyt, kun Normio on sivussa.
Saarelan sopisi kyllä nyt aika nopeasti osoittaa heräämisen merkkejä. Jos homma ei toimi Kuhankaan kanssa, Tolvasen pitää ottaa mallia Espoosta ja eikun kaveri katsomoon.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Korinekki kirjoitti:
Saarela - Kucharcik - Toporowski
Hannus - Tähtinen - Wright
Hagelberg - Yli-Junnila - Yli-Torkko
Lammassaari - Vainiola - Kauvosaari

Varmaan aika läheltä liippaavat nämä kyhäelmät.Saarela (länsi-suomessa,paikallinen aviisi) ainakin haluaisi Topon toiseen laitaan,että olisi joku roudarikin ketjussa.Varmaan merkkaa se sitä sitten,että 2.ketju mallissa;Hannus-Tähtinen-Wright.3.ketju varmaan aika hyvä noin ja 4.ketjukin ihan ok. muuten mutta voi Kauvon paikalla vilahdella myös Tuomainen.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Jos mä pääsisin leikkimään Tolvasta, ketjut olisivat näin:

Toporowski-Kuharchik-Hannus
Lammassaari-Vainiola-Saarela
Wright-Tähtinen-Tuomainen
Yli-Torkko-Yli-Junnila-Hagelberg/Kauvosaari

Todennäköisempää settiä löytyy tästä:
Toporowski-Tähtinen-Hannus
Wright-Kuharchik-Saarela
Yli-Torkko-Yli-Junnila-Hagelberg
Lammassaari-Vainiola-Tuomainen/Kauvosaari
 

JJJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boris kirjoitti:
Jos mä pääsisin leikkimään Tolvasta, ketjut olisivat näin:

Toporowski-Kuharchik-Hannus
Lammassaari-Vainiola-Saarela
Wright-Tähtinen-Tuomainen
Yli-Torkko-Yli-Junnila-Hagelberg/Kauvosaari

Heheh. Nämä ovat juuri ne miehitykset joita itsekkin mietin, mutten vaan jaksanut kirjoittaa tänne. Paitsi nyt.
Toporowskin ja Saarelan paikanvaihtokin voisi toimia. Tuossa kakkosessa olisi silloin kaksi nuorta huipputaitavaa sälliä ja yksi päivästä päivään huipputasonsa säilyttävä kokenut pelaaja. Toisi varmasti varmuutta ketjuun nuorten mahdollisen ailahtelun vastapainoksi.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
JJJ kirjoitti:
Toporowskin ja Saarelan paikanvaihtokin voisi toimia. Tuossa kakkosessa olisi silloin kaksi nuorta huipputaitavaa sälliä ja yksi päivästä päivään huipputasonsa säilyttävä kokenut pelaaja. Toisi varmasti varmuutta ketjuun nuorten mahdollisen ailahtelun vastapainoksi.

Hain tuossa nimenomaan kahta parivaljakkoa. Hannus-Topo toiminut koko ajan hyvin, ja Lammassaari ja Saarela näyttävät sopivan ainakin hyökkäyspäässä toisilleen.

VVV puolestaan tietää mitä Pete kentällä miettii.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisiko siinä mitään järkeä, että Kuharcikin tulon jälkeenkin Toporowski jatkaisi keskellä? Jos minä Tolvanen olisin, niin en kyllä tällä hetkellä edes suunnittelisi Topon laitaa pistämistä. Kauvosaari saisi tehdä tilaa siirtymällä syrjään, sentterinelikko olisi Topo, Kuharcik, Tähtinen ja VVV.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Roku kirjoitti:
Olisiko siinä mitään järkeä, että Kuharcikin tulon jälkeenkin Toporowski jatkaisi keskellä? Jos minä Tolvanen olisin, niin en kyllä tällä hetkellä edes suunnittelisi Topon laitaa pistämistä. Kauvosaari saisi tehdä tilaa siirtymällä syrjään, sentterinelikko olisi Topo, Kuharcik, Tähtinen ja VVV.

Entäs Yli-Junnila? Itse laittaisin Topon kyllä laitaan, sillä muuten Lukolla alkaisi olemaan jopa ylitarjontaa hyvien senttereiden suhteen ja joku olisi pakko laittaa laitaan...
 
Johto kirjoitti:
Entäs Yli-Junnila? Itse laittaisin Topon kyllä laitaan, sillä muuten Lukolla alkaisi olemaan jopa ylitarjontaa hyvien senttereiden suhteen ja joku olisi pakko laittaa laitaan...

Jep, ja kun Normiokin on vielä sivussa, niin tarvetta laitureille löytyy.

Toki, kuten Roku mainitsi, Topo on ollut pirun hyvä keskellä, mutta enpä usko, että hän tehojaan kadottaa laiturinakaan.
Lisäksi Topper on itsekin maininnut, että pelaa kuitenkin mielummin laiturina, joten nyt olisi sitten sen aika.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taitaa tosiaan olla senttereistä ylitarjontaa kun Yli-Junnilakin unhoittui.

Vaan kyllä noista miehistä jo nyt sitten pitäisi toimivat ketjut löytyä, kun Topokin on näyttänyt että peli kulkee melkein paremmin keskellä kuin laidassa.

Mitenkäs tämän Kuharcikin kanssa on, onko hän pelannut kuinkakin paljon laidassa? Meinaan vaan että vaikka hän nyt sitten se kauan kaivattu ykkössentteri onkin, niin se toisi taas Japelle lisää mahdollisuuksia uusiin ketjuihin jos hän laitaankin sopeutuisi.

Kuten huomaatte niin sitkeesti vaan koetan Topoa siinä keskellä pitää, sen verran vaikuttunut olen kultakypärän otteista ollut tällä kaudella...
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Huomenna on mielenkiintoista nähdä ketjukokoonpanot, itse jos saisin päättää niin näyttäisivät tältä:

Saarela - Kucharcik - Toporowski

Wright - Tähtinen - Hannus

Luovi - Vainiola - Lammassaari

Hagelberg - Yli-Junnila - Ryhänen

13. Kauvo

Pakit:

Mäkelä - Korhonen

Bruun - Hämäläinen

Heikkinen - Levokari

Paukkunen - Nordlund
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Näin sen nään...

Saarela-Kuha-Lammassaari
Hannus-Topo-Luovi
Wright-Ryhänen-Tuomainen
Kauvosaari-Ylli-Hagelberg
VVV

Hämäläinen-Bruun
Mäkelä-Korhonen
Levokari-Heikkinen
Paukkunen-Honkaheimo

Poissa:
Tähtinen
Normio
Ylitorkko

Toivottavasti poissa:
Lehtonen

Kun vempat mukana, voisi hyökkäys näytää...

Saarela-Kuha-Topo
Wright-Tähtinen-Lammassaari
Luovi-Ryhänen-Hannus
Normio-Ylli-Ylitorkko
Hagelberg.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
UR:n mukaan tänään:

Saarela - Topo - Hannus
Wright - Kuha - Lammassaari
Luovi - Yli-Jumala - Ryhänen
Vainiola - Kauvo - Tuomainen

13. hyökkääjä: Hagelberg

Topi - Eepi
Pampam - Heikkinen
Levokari - Bruun
Honkaheimo

Eli Korhonen ei vielä pelaa. Sääli, olisihan tuota voinut nyt kokeilla vaikka Paukkusen tilalla.
 

Bertta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Flyers,Stars
Eli Korhonen ei vielä pelaa. Sääli, olisihan tuota voinut nyt kokeilla vaikka Paukkusen tilalla.[/QUOTE]

Tolvanen on pihalla kuin lumiukko uusien äijien peluutuksen kanssa, tai sitten Korhonen on vain yksinkertaisesti huono. Aivan lastenkengissä koko valmennus. Lehtoset ja Paukkuset pyörivät kuin puolukat siellä pyhässä paikassa, vaikka vaihtoehtoja on nyt tarjolla. Mäkeläkin joutuu varmaan suoraan huiliin nilkkavammasta toivottuaan. Tolvanen helvettiin PLEASE.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun Tähtinen ja Yli-Junnila ovat sivussa, niin loppukauden rutistukseen pitää taas rakentaa ketjut uusiksi.
Itse antaisin nyt Ryhäselle kunnon näyttöpaikan ihan sen perusteella, miten Karo Koivunen on Pelsuissa onnistunut. Tosin en itse ole nähnyt Ryhiksen pelaavan. Joku voisi kertoa, onko hänellä niin huikeat kädet, mitä Salamien valmentaja joskus JK-lehdessä hehkutti.

Eli näillä menisin olettaen, että Normio on pelikunnossa:

Saarela-Kucharcik-Ryhänen
Hannus-Toporowski-Wright
Lammassaari-Vainiola-Luovi
Hagelberg-Kauvosaari-Normio
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Mark Fox kirjoitti:
Itse antaisin nyt Ryhäselle kunnon näyttöpaikan ihan sen perusteella, miten Karo Koivunen on Pelsuissa onnistunut. Tosin en itse ole nähnyt Ryhiksen pelaavan. Joku voisi kertoa, onko hänellä niin huikeat kädet, mitä Salamien valmentaja joskus JK-lehdessä hehkutti.

No Ryhänen näytti parasta osaamistaan perjantaina Salamoiden piestessä KooKoon, ja täytyy sanoa että teki ainakin allekirjoittaneeseen vaikutuksen. Mulla oli pahat ennakkoasenteet sen varjolla, että Esko Sahlstedt monotti kaverin aikanaan umpisurkeana pihalle UJK:sta, mutta perjantaina Ryhänen kyllä dominoi kenttää sentterin tontilla, kirjautti tehot 0+3 ja siirtyi samalla Mestiksen pistepörssin kärkeen. Kyllä ne syötöt aika loistavasti paukkuivat lapaan.

Yhden pelin perustella olisin valmis antamaan kaverille sentterin paikan myös liigassa. Ei siinä ainakaan mitään hävittäisi.

Jamie-Kuha-Hannus
Pahi-Ryhä-Topo
Luovi-Vilsu-Lamppu
Normio-Kauvo-Hagelberg

Tai jotain tuollaista.
 

JJJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boris kirjoitti:
No Ryhänen näytti parasta osaamistaan perjantaina Salamoiden piestessä KooKoon, ja täytyy sanoa että teki ainakin allekirjoittaneeseen vaikutuksen. Mulla oli pahat ennakkoasenteet sen varjolla, että Esko Sahlstedt monotti kaverin aikanaan umpisurkeana pihalle UJK:sta, mutta perjantaina Ryhänen kyllä dominoi kenttää sentterin tontilla, kirjautti tehot 0+3 ja siirtyi samalla Mestiksen pistepörssin kärkeen. Kyllä ne syötöt aika loistavasti paukkuivat lapaan.

Yhden pelin perustella olisin valmis antamaan kaverille sentterin paikan myös liigassa. Ei siinä ainakaan mitään hävittäisi.

Jamie-Kuha-Hannus
Pahi-Ryhä-Topo
Luovi-Vilsu-Lamppu
Normio-Kauvo-Hagelberg

Tai jotain tuollaista.


Toivottavasti Ryhänen sai taas aimo annoksen itseluottamusta tuosta em. ottelusta. Kyllä mun mielestä painoi ihan mainikkaasti tosin ne muutamat matsit Lukonkin paidassa.

Ja mahtava juttu jos/kun Normio palaa takaisin ryhmittymään. Tuo kyllä taas suuren määrän taistelutahtoa ja taitoa porukkaan. Harmi vaan, että Ylli puuttuu vierestä..
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitipäs kaivaa tällainenkin vielä esiin...

Kuinkas edustus huomenna rakentaa rivinsä, jos/kun kaikki edustuksen A-junnut matkaavat Kuopioon? Pitäiskö tässä nyt sitten soittaa Santalalle, että hyppään aamulla Koivun kyytiin ja vedän hokkarit toisen kerran tänä talvena jalkaan? Ei taida nyt vaan keritä keikkahommiin, kun pitäis samaan aikaan latoa tiiliä kattoon niin perkeleesti veljen tontilla...

Niin, siis äijiä riittää hädin tuskin kolmeen kenttään, kun Topokin on pelikieltonsa ansiosta pois.

1. ? -Straka-Normio, Eepi-Lehtonen
2. Luovi-Kauvo-Lamppu, Paukkunen-Heikkinen
3. Salonen-Ryhänen-Hagelberg, Mäkelä-Levokari
Bruun

Tossa on kai ne äijät, jotka huomenna pelaavat. Ei taida muita olla. Joku pakki vissiin vetää sitten hyökkääjänä. Jokohan Hannus olisi pelikykyinen? Ei kauhean hääviltä näytä, paitsi pitkävedon kannalta. Kerroin 1,65 Kerhon voitosta on ihan hyvin mielestäni, kun miettii Lukon materiaalin kapeutta.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
LukkoUkko79 kirjoitti:
Kuinkas edustus huomenna rakentaa rivinsä,
Eiköhän sitä vedetä niin kuin ennen vanhaan, että pelaajat tulevat B-junnuista niin kuin Forss ja Rinnekin aikonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös