Onko Juti Jumala?

  • 4 549
  • 31

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Katsoessani eilen jääkiekkoa televisosta huomioni kiinnitti Tapparan kannattajien ulkonäkö. Useimmilla olivat posket kuin Jutilalla. Onko tämä vain sattumaa, vai onko siellä tarkoituksella kasvatettu poskia näyttääkseen Timo Jutilalta. Sehän on hienoa, että entistä pelaajaa ja nykyistä kommentaattoria tällä tavalla kunnioitetaan.
Toinen mukava seikka siellä pelailun keskellä oli tämä katsomon kiekkotaistelu. Katsomoon lentäneestä kiekosta tappelivat kaksi isoa miestä ja pieni poika. Toinen isoista miehistä voitti taiston ja antoi kiekon pikkupojalle. Ah kuinka jaloa, tuo teko pitäisi palkita suurena jääkiekko tekona. Lisäksi tämä sai minut jälleen uskomaan, että maailmassa on vielä jotain hyvää. Vaikka Jokereiden kannattajat huutelivatkin Ojaselle, että "Let him die". Voi kuinka rumasti se oli tehty.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tampere

Kai olet kuullut tamperelaisen E.Normaali -yhtyeen
jollotuksen:

"Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on,
no sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton."

Tampereella on kuitenkin toimiva sosiaalitanttaosasto,
joten siksi monet näyttävät jutilta, tai itseasiassa jutilaisuus
on tamperelaisuutta.

Muu Suomen joukkueella on nyt jo kiinnitys, joten kassellaan
ja kuunnellaan kevättä ja sitä miten "ostoporukka"
viihdyttää jatkossa.
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos olette lukeneet Ilves.comian niin tiedätte, että Raipe on jumala ja älkööt ikuna kyseenalaistako sitä.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Battleaxe
Jos olette lukeneet Ilves.comian niin tiedätte, että Raipe on jumala ja älkööt ikuna kyseenalaistako sitä.

Battleaxe ei ole ilves.comia lukenut. Jos olisi hän tietäisi, että Raipe ei ole suurelle osalle ilvesläisistä jumala, vaan jumalasta seuraava. Ylöspäin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä Juti on Jumala, vaikka isot miehet tappelivatkin kiekosta siitäkin huolimatta, että jokerifanit huusivat "Let him die", koska tyypillä oli ihan selvästi pulleat posket. Tätä mieltä ainakin minä olen. Keskustelua... :p
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jos se näköjään tekee miehestä Jumalan, että on perso kaljalle ja hyvälle sapuskalle, niin silloin minä olen itse UKKO YLIJUMALA...
äläkä pidä muita jumalia, sillä minä en jätä rankaisematta sitä joka muita jumalia/Jutiloita pitää. Ja kauhea on minun vihani, jonka langetan kaikenlaisten muitten Jutiloitten palvojien niskaan visvaisten vitsausten ja Tappu(a)ran sekä tulikiven muodossa...
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Kyä juti o jumala nääs. Varsinkin viimeisinä vuosinaan, kun muut pelaajat lähti hyökkään vastustajan päätyyn niin juti ehti punaviivalle asti ennen kuin kiekko oli taas tulossa omaan päätyyn vauhdilla.
 

Bob77

Jäsen
Juti on jumala.

Mistäs on muuten kaikki porkkanapöksyjoukkueen innokkaat fanit saaneet silmien väliin vappunenän, käsiinsä huiskat & pillit ja päähänsä porkkananväriset Dingo-kampaukset?
Onhan narrilaumallakin katsomoissa jokasään keltaiset kalastajalakit ja tosimiehen mustat nahkakäsineet...

Vappu on jo ovella, joten eiköhän Bob77:n vaatekomerosta kaiveta esiin kirvespaita ja oranssit maskarat. Ja siitä sitten Tiimarin tekemään löytöjä ja sunnuntaina Hjartwall-Areenalle helistelemään Tappara voittoon... *Puff* *Ei perk#l# voi olla totta*... Onneksi se olikin vain pahaa unta. Mitenköhän viikonlopun V75 käy?
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eipä taida Juti jumala olla, jos se ulkonäöstä on kiinni. Kesän turvotus on tehnyt minusta juti-look a like:n, mutta jumalallisuutta ei tunnu missään. pikemminkin päinvastoin. Mites muilla? Onko läskinä olemisessa mitään juti-/jumalmaista?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eipä taida Juti jumala olla, jos se ulkonäöstä on kiinni. Kesän turvotus on tehnyt minusta juti-look a like:n, mutta jumalallisuutta ei tunnu missään. pikemminkin päinvastoin. Mites muilla? Onko läskinä olemisessa mitään juti-/jumalmaista?
Näin joskus lähimenneisyydessä Jutin Tampereella kun osuimme samaan ruokalaan lounaalle. Punakan ex-pakin jumalisuudesta en osaa sanoa, mutta tarjottimensa oli lastattu jumalattoman täyteen lihaa, perunaa ynnä tykötarpeita. Ruoka miehen tiellä pitää, selvä se.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Huispatihutaa!

No tottakai Putte on jumala. Hokinaitti-Juti on edelleen se meidän kaikkien manselainen kultajuti, joka nosti toukokuussa -95 Globenissa himoitun pojan kohti kattoa ja Suomi sekosi. Puten myös keksimä "polvituuletus" oli myös minun kiekkourani vaikuttajana aina kun pääsin pakin paikalta luutimaan kiekon maaliin, komea liuku vielä perseelleen loppuun. Juti oli myös kauppatorin juhlissa elementissään, sekin löytyy VHS:ltä.

Olihan Putte peliaikoina jo aika hyvinsyöneen näköinen, mutta eihän se varsinkaan Jutin liikkeessä näkynyt. Äijää laitettiin vielä MM-kotikisoissa -97 seinille, kunnes komea ura oli paketissa.
Sen jälkeen alkoikin ura Maikkarin oranssitakeissa tutuin "läheltä ylös, hiinä ja hiinä, aina ei tartte olla lämäri jne"-termein, joista on jo nyt kehkeytynyt junnukiekkoon hyviä nyrkkisääntöjä. "Ny Hei Junnut koton tarkkan...". Sanoipahan Juti kerran Anulle Kärppien mestaruuden ratkettua "Nyt saa vittu naattia"

Kyllä, Juti on jumala!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jutila on entinen oiva kiekkoilija mutta ei meikäläiselle kuitenkaan Jumala. Pidän kyllä äijästä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No ei se ainakaan Saatana voi olla, koska Miroslav on.
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Jos ei Juti ole Suomen Jade Buddha, niin kuka? Onko todisteita Jutin ei-jumaluudesta?

Sanon siis, että syyllinen kunnes toisin todistetaan. Milloin palaa televisioon vakituisesti?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Heti kun mahtuu. Tosin televisiot tuntuvat suurenevan koko ajan joten eiköhän Juti siellä pian nähdä.
Minulla on harkinnassa kunnon tykin hankinta. Sellaisellahan saa sopivissa tiloissa pitkälti toistasataa tuumaa hokia nurkasta nurkkaan. Ei niin hyvinsyönyttä pakkia olekaan joka ei noihin raameihin mahtuisi, oli jumala tai ei.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla on harkinnassa kunnon tykin hankinta. Sellaisellahan saa sopivissa tiloissa pitkälti toistasataa tuumaa hokia nurkasta nurkkaan. Ei niin hyvinsyönyttä pakkia olekaan joka ei noihin raameihin mahtuisi, oli jumala tai ei.

Jutin ampumista tykillä seinälle voisi kyllä pitää jo jonkinlaisena joukkotuhoaseena.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jutin kutsuminen Jumalaksi halventaa Jutia. Onhan nyt Juti kuitenkin pikkasen kovempi jätkä ku joku Jumala.. Laitetaanpa ne kaks samalle siniviivalle ja katotaan kummalta lähtee hirveempi lämäri ylämummoon, eihän siinä Jumala ehdi "Tulkoon valkeus" sanoa ku Juti jo polvituulettaa Niinimaa selässään.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Olihan Putte peliaikoina jo aika hyvinsyöneen näköinen, mutta eihän se varsinkaan Jutin liikkeessä näkynyt. Äijää laitettiin vielä MM-kotikisoissa -97 seinille, kunnes komea ura oli paketissa.

Siis paketoitiinko Jutin komea ura siksi, että häntä laitettiin kotikisoissa seinille? Vai laitettiinko häntä seinille, jotta ura saataisiin loppumaan? Ja mistä seinistä nyt puhutaan? Tuskin kukaan ainakaan Jutin julistetta pukukopin seinälle ripusti. Ja jos ilmielävänä herra päätyi nosteltavaksi kopissa seinille niin ei se ihmekään ole ettei niistä kisoista kovin hyvää tulosta suomalaisittain saatu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös