Viestin lähetti salla
Mikäs järki Pihlmanilla olisi JYPiin tulla, kun ei on periaatteessa AHL-mies?
Viestin lähetti Jallu
Mikäs on Pihlmanin tilanne? Vai saadaanko hippokselle kenties aivan uutta verta? Jännittää entisestään...
Viestin lähetti miikkaL
Onko nämä nyt niitä VALTRAn tuomia lisärahoja:
Westcottin pelaajasopimuksen julkistamisen jälkeen Holtari vastasi kysymykseen "onko joukkue nyt kasassa?" että "ei koskaan pidä sano ei koskaan, eihän voi tietää tuleeko lisää loukkaantumisia." tjsp kuitenkin.
En muista tällaista kuulleeni aiemmin JYPin leiristä. Eli mahdollisuus lisävahvistuksiin on edelleen olemassa?
Seppästähän siinä haastateltiin. Pitkäaikaispotilaita ilmaantuessa katsotaan varmaan myös mikä on tulevaisuudenkuva kevään pelejä ja sijoituksia ajatellen. Pari kautta sitten taisi meno katketa osiltaan näihin seikkoihin.Viestin lähetti Köpi
Eikös se kuitenkin ollut autokauppias-toimitusjohtaja Jukka Seppänen, joka näin sanoi? Ellen ihan täysin nukuksissa ollut, kun haastattelua kuuntelin.
Oma kantani on kuitenkin, että ilman loukkaantumisia lienee turha hankkia ketään, jos Westcott onnistuu. NHL:n työsulun mahdollisesti päättyessä tilanne on täysin erilainen, kun Westcott palaa Columbukseen.
Viestin lähetti Köpi
Eikös se kuitenkin ollut autokauppias-toimitusjohtaja Jukka Seppänen, joka näin sanoi? Ellen ihan täysin nukuksissa ollut, kun haastattelua kuuntelin.
Aknestik - Maailma on naisia puolillaan - sanoja soviteltu vähän uusiksi (laulajaa voi itse kukin arvailla ;)
Mä vaihdan Valtran Fiatiin - jos sä tahdot niin
Liityn vaikka vihreisiin - jos sä tahdot niin
Mä meen vaikka divariin - jos sä tahdot niin
Jos sä tahdot niin
Pitäis kai mun katella muitakin - koska kuitenkin
Sinäkin kattelet muitakin - onhan Junnokin
Meili täynnä mutta signaamaan - ei kaikkia kuitenkaan
Voi saada milloinkaan
Kertsi:
Vaikka maailma on, pelaajia puolillaan
Niin yksi saa, maailman kaatumaan
Vaikka maailma on, pelaajia puolillaan
Niin yksi saa, maailman kaatumaan
Mä vaihdoin Valtran Fiatiin - koska tahdoit niin
Liityin myös vihreisiin - koska tahdoit niin
Kolusin myöskin divarin - niinkuin halusit
tein niinkuin halusit
Mutta mikä sai sinut liftaamaan - pois luota mun
Mikä sai sinut pihtaamaan - vaikka heti kun
Kuopion mies vei - sinut saunomaan
Niin sinä menit vaan
->Kertsi
Viestin lähetti kimmo
Nythän näyttäisi siltä, että JYP haluaa kysyä faneiltaan mielipidettä tähän vahvistus -asiaan. Kaikki vaan tekstiviestiä laittamaan, ohjeet löytyy JYPin virallisten sivujen etusivulta..
Kaikki varmaan tietävät kumpaa kirjainta siihen viestiin pitää laittaa. Jos Martinsista meinataan saada jotain irti, niin se on sanomattakin selvää.
Rivien välistä voi lukea, että NHL-vahvistuksia siis on saatavilla ihan runsaasti.
Viestin lähetti kimmo
Nythän näyttäisi siltä, että JYP haluaa kysyä faneiltaan mielipidettä tähän vahvistus -asiaan. Kaikki vaan tekstiviestiä laittamaan, ohjeet löytyy JYPin virallisten sivujen etusivulta..
Kaikki varmaan tietävät kumpaa kirjainta siihen viestiin pitää laittaa. Jos Martinsista meinataan saada jotain irti, niin se on sanomattakin selvää.
Rivien välistä voi lukea, että NHL-vahvistuksia siis on saatavilla ihan runsaasti.
Viestin lähetti laalki
Kärpät näköjään hankkii pelaajia vain pariksi kuukaudeksi kerrallaan...
Valtralta hynät kasaan ja Nylander Jyppiin 15.12. Ennenkuin karkaan ruåtsiin... Jos oli rahat onnistuttu keräämään viimeksi, niin kai nytkin... What'cha think?
Viestin lähetti Köpi
Olen vahvasti sillä kannalla, että jos NHL-kausi peruuntuu (ilmeisesti 15.12 pitää tehdä päätös, pelataanko kautta ollenkaan), niin yksi terävä snaipperi Martinsin rinnalle, niin tuo joukkuehan alkaa näyttää todella iskukykyiseltä.
Viestin lähetti laalki
Luulisi Nylanderin tullessa Jypiin vetävän hipposta täyteen... Siitä sitä rahaa... Mutta kaipa tuo on aika utopistinen toive... Sen ämmä kun taitaa haluta sinne Ruotsiin... Voipi olla, että joukkueen rahat on aika pitkälle tältä kaudelta kiinni, so sen sniperin pitäisi tosiaan lähteä huokealla.. Taitaa (tai siis taisi) olla Nylle ainoa, jolle löytyy rahaa, mitä ei oikeasti ole! Tuleekos mieleen ketään sopivaa äijää?
Viestin lähetti Köpi
Eilen oli Txt-tv:llä uutinen Mikko Luovin paluusta Suomeen, mutta taitaapi miehen ura olla jo ehtoopuolella.
Parhaimmillaan kuitenkin hyvä maalintekijä ja toisi kokemusta joukkueeseen.
Viestin lähetti FourForty
Mutta onneksi joukkueella tällä hetkellä kulkee niin hyvin, ettei akuuttia tarvetta vahvistuksille ole. Enemmänkin joku tähtipelaaja kannattaisi hommata kevään mahdollisia jatkopelejä ajatellen sekä yleisömäärien nostamiseksi.