Lennä
Yhden kevään pestin olen valmis antamaan Jarnalle. Loppuottelupaikka saisi minut sietämään tätä liigakiekon nykäsmasaa. Toisiko se sen? On niitä välieriä ennekin inhokit ratkaisseet, kuten Banhamit ja Janeckyt. Miksei siis varamiespalvelu-Jokereista diilattu Lahen mies? Play off -statistiikathan ovat Jantusella vakuuttavat, mm. viime keväänä 13 pistettä 12 pelissä.
"Menestymisen nälkä oli lopulta se tekijä, joka ajoi Jantusen sittenkin valitsemaan Jokerit Lahteen palaamisen sijasta. Perhe joka tapauksessa asuu Lahdessa, ja Jokereissa Jantunen pystyy tavoittelemaan Suomen mestaruutta ja menestystä.
- Menestymisen nälkä oli liian suuri. Mä en ollut vielä valmis lähtemään Lahteen, mä en ollut vielä valmis lähtemään uralla tavallaan alaspäin. Mä halusin vielä tulla organisaatioon, joka haluaa voittaa, valotti Jantunen."
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=3276
Jokerit ei tänä vuonna voita ja sekös Jantusta ketutti. Olisiko Kerho luontevampi kieleke ennen uran lopullista alamäkeä? Meillä sitä kelpaisisi patsastella kullanhohtoisessa auringonlaskussa kuin Kelju Koo Kojootti.