Onko Jantuselle käyttöä?

  • 9 691
  • 36

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Eiköhän Virmasellakin ole sanansa sanottavana siinä missä Jantunen loppukauden pelaa. Ja jos on, niin tuskin pelaa yhdessäkään kärkipään joukkueessa suomessa.

Edit: Tai no tuskin pelaa missään muualla kuin Kalpassa tai pelsuissa tänä vuonna. Suomessa siis.
 
Viimeksi muokattu:

Fakap

Jäsen
Jeff kirjoitti:
Eiköhän Virmasellakin ole sanansa sanottavana siinä missä Jantunen loppukauden pelaa. Ja jos on, niin tuskin pelaa yhdessäkään kärkipään joukkueessa suomessa.

Edit: Tai no tuskin pelaa missään muualla kuin Kalpassa tai pelsuissa tänä vuonna. Suomessa siis.
Miksi ihmeessä olisi? Virmasella ei ole enää mitään sanottavaa Jantusen tulevasta joukkueesta.

Tuli tuossa luettua Iltalehteä ja siinä mainittiin että Jarna on dokaillut / hölmöillyt vähän pidemmänkin aikaa, eikä ole ottanut huomioon seurajohdon uhkailuja. Käännän takkiani ja olen sittenkin sitä mieltä että tsekkiläinen tänne ja heti.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
P.O.S. kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisi? Virmasella ei ole enää mitään sanottavaa Jantusen tulevasta joukkueesta.
Ainakin Ilta-sanomissa kirjoiteltiin niin,että se on Virmanen joka sen päättää.

Tuskin Jarna on luopunut palkastaan, vaikka sopimus on "purettu". Käsittääkseni alkoholiongelmien takia erottaminen on suomessa suhteellisen vaikea ja pitkä prosessi, joten en usko, että perinteisiä lain suomia mahdollisuuksia irtisanomiseen on käytetty. Ennemminkin se on varmaan ollut tyyliin "sä et kuule pelaa enää meillä stna juoppo". Jos näin on käynyt, niin luonnollisesti Jantunen on virallisesti edelleen sopimuksenalainen pelaaja Jokereissa ja hänen pelaamisensä toisessa seurassa vaatii Jokereiden hyväksynnän.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jeff kirjoitti:
Käsittääkseni alkoholiongelmien takia erottaminen on suomessa suhteellisen vaikea ja pitkä prosessi, joten en usko, että perinteisiä lain suomia mahdollisuuksia irtisanomiseen on käytetty. Ennemminkin se on varmaan ollut tyyliin "sä et kuule pelaa enää meillä stna juoppo".

Paskat. Jantusen sopimuksen PURUSTA on uutisoitu, ja näin asia myös on. Pelaajasopimuksessa on hyvinkin voinut olla päihteisiin liittyvä purkupykälä, etenkin kun Janan historia on ollut Jokerien tiedossa.

Päätökset seuraavasta seurasta tekee siis Marko Jantunen agentteineen pöydältä löytyvien sopimustarjousten perusteella.
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ei puberteetin kanssa painivalle kolkytviis-vuotiaalle ole käyttöä.

Pelillisestikin Jantunen on ollut aika ylihypetetty kaveri viime vuosina. Metropolit pelasti Jantusen kuitenkin pahemmilta tommiturusilta Narripaidassa.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Lennä

Yhden kevään pestin olen valmis antamaan Jarnalle. Loppuottelupaikka saisi minut sietämään tätä liigakiekon nykäsmasaa. Toisiko se sen? On niitä välieriä ennekin inhokit ratkaisseet, kuten Banhamit ja Janeckyt. Miksei siis varamiespalvelu-Jokereista diilattu Lahen mies? Play off -statistiikathan ovat Jantusella vakuuttavat, mm. viime keväänä 13 pistettä 12 pelissä.

"Menestymisen nälkä oli lopulta se tekijä, joka ajoi Jantusen sittenkin valitsemaan Jokerit Lahteen palaamisen sijasta. Perhe joka tapauksessa asuu Lahdessa, ja Jokereissa Jantunen pystyy tavoittelemaan Suomen mestaruutta ja menestystä.

- Menestymisen nälkä oli liian suuri. Mä en ollut vielä valmis lähtemään Lahteen, mä en ollut vielä valmis lähtemään uralla tavallaan alaspäin. Mä halusin vielä tulla organisaatioon, joka haluaa voittaa, valotti Jantunen."

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=3276

Jokerit ei tänä vuonna voita ja sekös Jantusta ketutti. Olisiko Kerho luontevampi kieleke ennen uran lopullista alamäkeä? Meillä sitä kelpaisisi patsastella kullanhohtoisessa auringonlaskussa kuin Kelju Koo Kojootti.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Vilunkimerkonomit hoi! Miten tää menikään?

Saisiko Jarnasta taseeseen muhkeat pelaajaoikeudet ilmaiseksi ja sitä kautta askeleen etäämmälle Oy-muodosta?
 

vanhapak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paha sanoa mitään, kun ei tunne asiaa, mutta mun mielestä aika paksut posket kaverilla valokuvien perusteella on ollakseen huippukunnossa.
Nopeahan Jantunen on, mutta Kerhon rahat, miehen halu ja motivaatio???
 

J.Petke

Jäsen
Jantusen perässä on kuulemma yli viisi ruotsalaista joukkuetta joten jos Jantunen Suomeen jää niin en usko että halpa mies on kyseessä. Itse olen vieläkin sitä mieltä että otetaan joku hyvä ulkomaalainen ja annetaan Jantusen mennä jonnekin muualle. Jos kerran Jokerien pelaajat halusivat Jantusen pois joukkueesta niin kyllä ainakin minua henkilökohtaisesti jää mietityttämään että onko kyseessä hyvä joukkuepelaaja. Ilmeisesti myös Niinimäellä oli ongelmia kungingas alkomaholin kanssa tai siis näin ainakin kiekkoilumme Gandalf Mika Saukkonen totesi Tulosruudussa.

Passaan, kiitos.
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Twite kirjoitti:
Saisiko Jarnasta taseeseen muhkeat pelaajaoikeudet ilmaiseksi ja sitä kautta askeleen etäämmälle Oy-muodosta?

En tiedä, mutta Pojan/Kanada-maljan/Kannun voisi huhtikuun puolesta välistä eteenpäin ottaa taseeseen aineellisena hyödykkeenä. En tosin tiedä, paljonko Kannun kirjanpitoarvo on...
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Jantusesta sanoisin näin pokeritermein: fold. Ukko on yksinkertaisesti liian kallis ja epävarma hankinta. Samaan hengenvetoon totean kuitenkin että HPK:n raaka-ainehankintaosastolla on sen verran osaavaa väkeä että jos em. pelaaja Kerhoon saapuu, myönnän olevani väärässä ja taputan seisaaltani hankinnalle.

Kuitenkin sitä ennen: fold.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös