Onko EX:llä elämää?

  • 1 981
  • 21

Onko EX:llä elämää?

  • Ei ole

    Ääniä: 9 28,1%
  • ole Ei

    Ääniä: 23 71,9%

  • Äänestäjiä
    32

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...no niin pois täältä turhannurisijat...huis...
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseoikeutetusti vastaan tähän ensimmäisenä (?), ja totean että
--
--
--
--
No perkele, enpäs toteakaan mitään!

("Ole ei" on tietenkin vastaukseni!)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä mitä mitä?

Mikäs sinä olet vastaamaan omasta elämästäsi?
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ai perskales! Olinkin jäävi! Kävipä hasusti.

-mä-
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän kuuluu olla...

...ekana...:mad: :(
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan vaan upitus.

(No perhanan timelimitti herjaa!!!???)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ääniä saatana!

Onko sillä Ex:llä elämää? Hä? Täytyykö niskasta raahata äänestämään? Psdiiuuuu...tas virta lopui...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole

En ole unohtanut salasanaani!

"Kukkelikuu!"
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylös

Ylös tämä tästä lähtee tännepäin täpösellä.

Ja näyttääkö se susta siltä, että EX:llä ei taaskaan oo elämää oo ei. Ei oo oo Ei.

DING!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylemmäs

Tämän paikka on ylempänä. Eikö?
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Yhdyn täysin edelliseen puhujaan. Mutta miten, se jääköön hämärän peittoon.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Olen päättänyt tutkia kaikki kaatiksen osiot välittämättä seurauksista. Olen desperado ja lisäksi in the mood! Voi pojat, että tuntuu hyvältä!!!!!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuttu tunne

Tarkoitatko, että olet desperado vai että desperadovaihe on päällä? Juuh silloin kun on desperadovaihe perusannos on kossupullo ja viis kepua eli skepsistä päivässä. Tämän kertoi A. Melleri.

Hieno allekirjoitus. Elän siis olen...mutta mistä tiedät eläväsi? Et kai vain siitä, että olet? Tuo olisi klassinen kehäpäätelmä.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Pah,

Minä olen ollut täällä kaatiksella jo kohta viikon ruuatta ja juomatta..Eikä vituta sitten yhtään. Ei. Joku vois kyllä joskus tulla kattoo? Noh, jatkan vielä muutaman kuukauden. Mutta syksyllä lennän etelään. MOT
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh

Saanko tarjoilla nälkiintyneelle Oikealle pakille aterian ala Oiva?

Tarjolla olisi: filosofisin höystein maustettua jääkiekkosoppaa, paranormaalin skitsofrenian aiheuttamaa sekametelisoosia ja mielivaltaisia letkauksia.

Perinneruokia kaikki.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Wau! Tuohan kuullostaa hyvältä ja jotakin tuttuakin siinä on. Okei mä otan sen, sanoitko että tarjoat? Jaaha..no kiitti. Heitän sitten palkkapäivänä takas...

Muuten asiasta toiseen,...tekisi vielä jonakin päivänä järjestää äänestys, jossa kysytään että kuka huijaa nimimerkkinsä takaa eli joku vois olla huijannut koko ajan sukupuolta, joku ikäänsä joku faniuttansa. Ei taida uskaltaa..sitäpaitsi jatkoaikalainenhan ei huijaa, eihän? Tämä nyt vain pälkähti päähän tällalailla iltapäivähuuruissa. Mutta salaliittoteoriat kiehtovat..haa!

Vielä: Oiva on muuten kääntäen Avio. Onko sillä mitään merkitystä?

Hi hii (hihittää yksikseen susien kanssa ja taas duunikaverit kattoo oudosti)
:)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Salaliittoja on

Älä hetkeäkään epäile, etteikö salalittoja todella olisi tännekin jo ehtinyt järjestäytyä. Osa niistä on mobilisoitu sinuakin vastaan. Pysy siis poissa tulilinjalta ja ammu harkiten takaisin.

Oiva yritti Kiekkopesän aikoihin pysyä sukupuolettomana, mutta tänne Jatkoaikaan liittyessäni tunnustin reilusti, että munathan ne roikkuu minunkin haaroissani.

OikeaPakki on muuten toisinpäin ikkaPaekiO, mutta ei silläkään varmaan ole mitään merkitystä.

Huh...zzzzz...dingelidong...kukkelikuu... (ja muita älyvapaita hokemia)
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Hei, Onko Oivalla elämää? Kuinka kuluu sulta maa-aanantai, kun kaverikin töitä sai? Kaatis on ihan okei, mutta olen jo uskaltautunut merta edemmäs kalaan parikin kertaa, hui! Kuinka rohkea olenkaan, etenkin näin perjantai-iltaisin:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös